Club Hotel Riu Vistamar

emot ja lapset

Playa de Amadoresissa all inclusive, onko kokemuksia? Lähtö 24.3. Lapset ovat kohta 3v.

7

4002

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hotelli

      Olimme Riu Vistamarissa tammikuussa-08 ja menemme kuukauden päästä taas sinne.
      Hotelli sijaitsee ylhäällä ja näköala huoneista on mahtava. Koko hotelli on siisti ja palvelu ystävällistä. Siellä on kaksi allasta ja allaspyyhkeet voi vaihtaa joka päivä.

      Ruoka on hyvää ja vaihtelevaa. Lounaan söimme useimmiten allasbaarissa, jossa oli paljon hyvää salaattia ja pastaa ja pizzaa jne. Päivällinen on buffé ja ensimmäisena iltana saa pöydän joka on sama koko ajan. Aamiaisella voi istua missä vain.

      Hotellista menee ilmainen bussi rannalle puolen tunnin välein lähes koko päivän. Rannalta on hieno kävelytie Puerto Ricoon (n 15 minuuttia) ja taxilla pääsee halvalla takaisin.

      Iltaohjelmaa katsoimme vain kerran ja se oli ainakin sinä iltana oikein hauska.

      Kysele lisää jos haluat. Vastaan mielelläni.

      • emot ja lapset

        vastauksesta! Laitoin vastauksen mutta se hävisi jonnekin. Ovatko huoneet tilavat? Voiko aamiaisen syödä ulkopöydissä? Onko ruokasalin lähellä leikkipaikkaa lapsille? Pääseekö matkarattailla kulkemaan tietä hotellilta rannalle? Saako siellä ns paikallista ruokaa, esim valkosipulikatkarapuja ja ryppyperunoita?


      • lisä tietoa
        emot ja lapset kirjoitti:

        vastauksesta! Laitoin vastauksen mutta se hävisi jonnekin. Ovatko huoneet tilavat? Voiko aamiaisen syödä ulkopöydissä? Onko ruokasalin lähellä leikkipaikkaa lapsille? Pääseekö matkarattailla kulkemaan tietä hotellilta rannalle? Saako siellä ns paikallista ruokaa, esim valkosipulikatkarapuja ja ryppyperunoita?

        Huoneet on tilavat (ainakin kahdelle hengelle) ja siinä on paljon tavaroille säilytystilaa.
        Aamiainen on sisällä, mutta jos syö myöhemmin (= kl 10 jälkeen) niin on altaalla "myöhäisaamiainen". Oikein hyvä sekin.

        En muista oliko jotain leikkipaikkaa lapsille pääravintolassa.Allasravintolan vieressä on.

        Ryppyperunoita oli, mutta valkosipulikatkaravuista en tiedä - olen allerginen valkosipulille ja väistän sitä sisältäviä ruokalajeja.

        Hotellin bussi vie rannalle. Matka sinne kävellen on aika "kiemurainen" ja paikoittain aika jyrkkää alamäkeä.


      • löö
        lisä tietoa kirjoitti:

        Huoneet on tilavat (ainakin kahdelle hengelle) ja siinä on paljon tavaroille säilytystilaa.
        Aamiainen on sisällä, mutta jos syö myöhemmin (= kl 10 jälkeen) niin on altaalla "myöhäisaamiainen". Oikein hyvä sekin.

        En muista oliko jotain leikkipaikkaa lapsille pääravintolassa.Allasravintolan vieressä on.

        Ryppyperunoita oli, mutta valkosipulikatkaravuista en tiedä - olen allerginen valkosipulille ja väistän sitä sisältäviä ruokalajeja.

        Hotellin bussi vie rannalle. Matka sinne kävellen on aika "kiemurainen" ja paikoittain aika jyrkkää alamäkeä.

        Lasten leikkipaikkaa ei pääravintolan yhteydessä ole, eikä hotellissa muuta leikkipaikkaa olekaan paitsi allasravintolan vieressä oleva lastenallas ja keinusysteemit. Lisäksi on pieni kerhotalo, mutten tiedä voiko sinne mennä muuta kuin kansainvälisen lastenkerhon aukioloaikoina.

        Portaita on paljon, ja rattaiden kanssa joutuu jonottamaan hissejä.

        Muuten suosittelen hotellia lämpimästi, olemme menossa perheen kanssa toista kertaa parin viikon päästä.


    • Pappa 65

      Ole käynyt kymmenen kertaa enkä ole pettynyt kertaakaan,jos jotain probleemia tulee niin respassa ne yleisemmin hoituu. Olen muuten menossa maaliskuussa neljäksi viikoksi ja vietin joulun ja uuden vuoden siellä oli tosi huippu loma. Tulette varmaan viihtymään siellä.

    • Hyvä hotelli, loistava palvelu. Rattailla pääsee esim Europa-ostarille mutta rantaanpäin kannattaa mennä bussilla.
      Lastenallas on syvä ihan pienille. Iltaisin on lastendisko jossa pienemmätkin viihtyvät. Huoneet oli normikokoiset. Meillä oli 2 huonetta väliovella. Joskus vietiin jotain ruokaa ja juomaa omalle parvekkeelle. Respasta sai hakea vesipulloja. Muistaakseni olisi saanut pyynnöstä jotain retkievästä mukaan.
      Hisseillä kulkeminen oli joskus hankalaa kun toiminnot oli eri kerroksissa.
      Aamiaisilla sai ihania vastapuristettuja mehuja, joskus erkoisaamiaisia.
      Hotellin ylhäältä sai varata kerran tai pari pöydän a la carte-ravintolasta.

    • Anonyymi

      Tulimme 28.2.2025 .Olimme edellisen kerran 10 vuotta sitten.Taso oli laskenut kuin lehmän häntä.Ruoka on semmoselle ihmiselle hyvää joka ei ole hyvää ruokaa saanut.Ihmisillä oksentelua ja ripulia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      115
      1121
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      115
      991
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      822
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      87
      758
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      665
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      637
    7. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      209
      582
    8. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      559
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      40
      559
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      525
    Aihe