Mistä saa hyvää ruokaa?

jykäjykä

Missäs mikkelissä on hyvät lounaat? Pitäs työmiehen löytää hyvä paikka ruokailla.

17

2439

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietoa on

      rantakylään mennessä Sepon Sapuskasta

    • .......

      käys koittaa uutta Intialaista Mikonkadulla! Siellä ainakin on hyvää ruokaa...

    • .....

      Maksimatin yläkerta Puhvetti tai Rossolla tai sitten siellä Solessa... Mutta ainakin yleensä siitä käydää Puhvetissa siellä näkyy viikon ruokalistaa lounas aikana mutta ei ole nii kalliita ruuat ja on hyvää ruokaa siellä lounasta...

      • Plimplom

        Rosso ja muut kaltaisensa, joilla menu on samanlainen kaupungista riippumatta, AHDISTAVAT.
        Itse mehustelen Mikonkadun uudessa intialaisessa, saa juuri sellaisen mäsäytyksen kuin haluaa ja lisäksi on kliffaa kuikuilla oman annoksen valmistumista.


    • YksToinen

      Amicoista saa hyvää lounasruokaa kohtuuhintaan. Niitä löytyy virastotalon alakerrasta ja sampo-pankin talosta.

      • myös näkyy

        käyvän lähemäen baarissa aikapaljon syömässä...


      • juupa
        myös näkyy kirjoitti:

        käyvän lähemäen baarissa aikapaljon syömässä...

        Kyllä,siinä on ihan kohtalainen ruoka.Otavassa on huvikummussa hyvät pöperöt,seisova pöytä.


      • myös hyvät pöperöt!
        juupa kirjoitti:

        Kyllä,siinä on ihan kohtalainen ruoka.Otavassa on huvikummussa hyvät pöperöt,seisova pöytä.

        Jos siellä päin sapuskaa kaipaa


    • on yks

      hyvä paikka, saa edullisesti hyvän lounaan ja mahansa täyteen. Torin laidalla siis Sokoksen talossa.

      • Plimplom

        Buffa on yhtä kaukana gourmetruoasta kuin Tanja Saarela nerokkaasta poliitikosta.


      • Herkullista
        Plimplom kirjoitti:

        Buffa on yhtä kaukana gourmetruoasta kuin Tanja Saarela nerokkaasta poliitikosta.

        Mikonkadun kebab-ravintolasta!
        Isoja annoksia, siisti paikka, hinta/laatu kohdallaan!


      • Puoliaika
        Herkullista kirjoitti:

        Mikonkadun kebab-ravintolasta!
        Isoja annoksia, siisti paikka, hinta/laatu kohdallaan!

        Mikonkadun kepaasi/pizzaluola tarjoaa hirveää sontaa.


      • tarjoama

        moska ei olisi hintansa arvoista, vaikka puolittaisivat hintansa.


      • olioli
        Plimplom kirjoitti:

        Buffa on yhtä kaukana gourmetruoasta kuin Tanja Saarela nerokkaasta poliitikosta.

        kyse edullisesta ja nopeasta ruuasta ja pysy sinä vaan mutsis liha patojen äärellä. Mee vaikka Habbo Hotelliin urputtamaan.


      • olioli
        tarjoama kirjoitti:

        moska ei olisi hintansa arvoista, vaikka puolittaisivat hintansa.

        jossain mäkkärissä ja eikös vanhempas kohta jo hermostu kun olet jatkuvasti heidän työkoneellaan.


    • loisto henkilökunta,tilaa pysäköidä autot jne jne. Erittäin tasokas lounaskin(auki 24h) nopea palvelu,viihtyisä,jne jne. Paikka siis on KIISKINMÄELLä. Kahvila-ravintola, Kiiskinmäen Kahvio,Otavankatu 14-16,Puh. 015-214 030.
      Ps.Entinen Kesoil ja edelleen voit myös tankata myös auton(vain kortilla), niin ja samassa kiinteissä toimii myös autoliike,jos vanha ratsu alkaa jo ....

    • mttttu

      ruokapaikka laadultaan ja määrältään on Kahvila Vaahtera. Iso annos lisukkeineen 6.8 eskoo,pienempi 5.8 eskoa. Kannattaa käydä vähän ennen tai sitten jälkeen klo 11 koska syömäreitä on aivan tolkuttomasti siihen aikaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      845
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      595
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe