KaurisWoman ja NeitsytMan

kaurisleidi

Tässä kaksi maanläheistä, jalat maassa persoonaa. Vaikeuksien kautta voittoon ja taas tappioon:), mutta katse kohti horisonttia ja suunta yhteinen. Onko mielipiteitä? Romantiikkaa? Haaveita? Pitkän suhteen ihmisiä molemmat, eikä mitään pikkusieluja:D

5

840

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *****

      perinteistä kiinni pitäviä, vähän konservatiivisia, mutta huumorisia merkkejä. Suhdetta eivät pienet tuulet heilauta.

    • yks kauris

      siinä on suuret tunteet kyseessä. Maa järkkyy ja taivas salamoi, vuoret siirtyvät paikoiltaan ja pilvet muuttavat kulkusuuntaa, tähdet putoilevat taivaalta niskaan ja aurinko lähtee kiertämään kuuta:D Näin ne horoskooppikirjat väittää.

      • capricon_

        tulinen about seven kerta, neitsyt niista yksi, ja silloin oli molemmat rakastunut ja molemmat olla vapaa, etta kuului vaan klik ja siita kaikki alkoi. Nyt mennyt jo 15 vuotta ja kaksi ihana lasta.

        "Neitsyeen törmätessään Kauris voi kokea maata järisyttäviä tunteita, joiden olemassaolosta hän ei ole uskaltanut edes uneksia". Tama lainaus mtv3/helmesta.


    • kauriinkoipi

      että nyt on ruvettu pihtaamaan jopa huoneiston lämmityksessä!!! Nyt kyllä menee liian pitkälle!

      Nimim. Proput paloi

      • destroying angel

        Kun minä seurustelin 8 v. neitsytmiehen kanssa, se olin minä, joka oli saita. Ukko tarjoili kaikenmaailman kavereille juomisia baarissa, eikä yhtään miettinyt, tarjoiliko joku niistä joskus takaisinpäin. Minäkin voin tarjota, mutta tarjoilu loppuu, jos se on aina yksipuolista..

        Neitsytmiehet ovat minulle liian huomiota hakevia (kertovat ikivanhoja vitsejä..yms) ja mennyt hermot siihen, että piti aina yrittää olla keskipiste (tunnen 3 tällaista erittäin hyvin).

        Vaikka suhde kesti noinkin kauan, oli mies minulle enemmän veli kuin mies. Olimme hyviä kavereita, mutta en esim. osannut koskaan ajatella naimisiinmenoa tai lasten tekoa kyseisen ihmisen kanssa. Olin kyllä nuorikin, että saattoihan sekin vaikuttaa. Menin sitten pettämään vesimiehen kanssa, josta otinkin sitten uuden miehen itselleni ja sen kanssa edelleenkin olen (11 vuotta) ja lapsia tehty.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1224
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1036
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      57
      753
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      720
    5. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      684
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      624
    9. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      36
      618
    10. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      612
    Aihe