Siis mua alko ihan älyttömästi raivostuttaa ku saa lukee sellasii juttui et huh huh. Varsinkin tää Nykänen & Merilä.
Antakaa ihmiset hyvät niiden elää omaa elämää ja eläkää te omaanne, jos teil sitä on ku pitää muiden elämää arvostella.
Arvostelkaa vaikka itseenne mieluummin, mitä pahaa ootte tehny elämässänne, ketä ootte haukkunu, kenestä puhuut pahaa, ketä sanonu vihaavanne kännispäissänne..
Monen vuoden kokemuksella tunnen Kaitsun, te jotka ette tunne niin älkää tuomitko tai arvostelko ku ette tiiä mistää mitää.
Aikuiset ihmiset, olkaa sit kans niitä.
Vai kirjottaako tänne palstalle vaa jotku kovisteinit? Yeah, näin se homma menee..
Ystävyyttä on monenlaista, miettikää onko teillä yhtää oikeaa ystävää, toisin kuin eräillä.
Käy sääliks, ku ei teillä oo. Ei omaa elämää, ei tosi ystävää. Pitää yrittää siis elää muiden elämää ja arvostella sitä, jonkus samanlaisen ihmisen kanssa jolla ei oo elämää eikä ystävää.
Yrittäkää ees olla aikuisia ihmisiä!
Merilästä & Nykäsestä. Nonii, laitetaas nyt tää palsta uuteen uskoon!
Fiksumpi ku moni muu
1
506
Vastaukset
- No sinä itsehän se siinä
Mervikö se siellä kertoo salarakkaastaan hassuja asioita?
Lue Mervi välillä muitakin kuin juorulehtiä, kokeile vaikka kirja lukea vaikkei siinä kuvia olekaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1903554Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii572217Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3762210- 432072
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321491Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541213
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4601202Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1211063- 591004