Siis mua alko ihan älyttömästi raivostuttaa ku saa lukee sellasii juttui et huh huh. Varsinkin tää Nykänen & Merilä.
Antakaa ihmiset hyvät niiden elää omaa elämää ja eläkää te omaanne, jos teil sitä on ku pitää muiden elämää arvostella.
Arvostelkaa vaikka itseenne mieluummin, mitä pahaa ootte tehny elämässänne, ketä ootte haukkunu, kenestä puhuut pahaa, ketä sanonu vihaavanne kännispäissänne..
Monen vuoden kokemuksella tunnen Kaitsun, te jotka ette tunne niin älkää tuomitko tai arvostelko ku ette tiiä mistää mitää.
Aikuiset ihmiset, olkaa sit kans niitä.
Vai kirjottaako tänne palstalle vaa jotku kovisteinit? Yeah, näin se homma menee..
Ystävyyttä on monenlaista, miettikää onko teillä yhtää oikeaa ystävää, toisin kuin eräillä.
Käy sääliks, ku ei teillä oo. Ei omaa elämää, ei tosi ystävää. Pitää yrittää siis elää muiden elämää ja arvostella sitä, jonkus samanlaisen ihmisen kanssa jolla ei oo elämää eikä ystävää.
Yrittäkää ees olla aikuisia ihmisiä!
Merilästä & Nykäsestä. Nonii, laitetaas nyt tää palsta uuteen uskoon!
Fiksumpi ku moni muu
1
493
Vastaukset
- No sinä itsehän se siinä
Mervikö se siellä kertoo salarakkaastaan hassuja asioita?
Lue Mervi välillä muitakin kuin juorulehtiä, kokeile vaikka kirja lukea vaikkei siinä kuvia olekaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1792996
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642576- 2032220
- 731849
- 1021783
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91651- 1041479
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2171161- 811120
- 951079