Kauppakorkeaan?

abi89

Hei!

Löytyykö nyt keväällä kauppakorkeaan hakevia? Ootteko osallistumassa jollekin valmennuskurssille? Inhottavan kalliita ovat...

Kaveri kävi viimevuonna Turun kauppakorkeen yo-kunnan kurssin, suositteli mullekin sitä.Kuulemma hinnaltaan sieltä inhimillisimmästä päästä...

5

1440

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • riippuu

Riippuu siitä, hakeeko Joensuuhun vai Helsinkiin, vai siltä väliltä... Joensuu, Oulu, Kuopio kouluihin riittänee 10-15 pistettä kokeesta, ja Helsinkiin 20-25 pistettä kokeesta. (maksimi 40).

Siis pohjoiseen pääsee kun lukee kaksi kirjaa hyvin, Helsinkiin pitäisi lukea neljä tai viisi kirjaa hyvin.

Turku, Tampere, Lappeenranta, Vaasa ovat myös melko vaikeita.

KTs. kauppatieteet.fi -> sieltä löytyy tilastoja.

Kursseista itseäni kiinnostaa lähinnä nettikurssit; hentusen uusi virititys winner.fi sekä tamperelaisten ja turkulaisten vastaavat: virtua.fi sekä se turkulaisten mikäsenytoli valmennusakatemia.com

Jos joku näistä jotain tietää, kertokoon heti. Aion tehdä päätöksen piakkoin.

Linkit:
      http://www.valmennusakatemia.com/
      http://www.virtua.fi/
      http://www.winner.fi/

• Abi myös

Mulla ei ollu suunnitelmissa osallistua valmennuskurssille juuri tuon hinnan takia. Sain sitten lukioni kautta stipendin, jolla saan kurssin ilmaiseksi, niin kaippa sitä pitää mennä.. Aikataulun ja ennakkomateriaalin perusteella suht rankkaa opiskelua tiedossa.

• pyrkijä

Huoh, ihan kateelliseksi tulin kun luin että joku pääsee kurssille ilmaiseksi...olisin valmis ottamaan valmennuskurssin rankan työmäärän vastaan jos jostain vain löytyis ne tarvittavat rahat...

Hih, onnekseni huomasin kumminkin että turun verkkoakatemian kautta voi voittaa ilmaisen kurssin ;) arvatkaa vaan osallistuinko kilpailuun?! nyt peukut pystyyn...

• Abi myös
        pyrkijä kirjoitti:

Huoh, ihan kateelliseksi tulin kun luin että joku pääsee kurssille ilmaiseksi...olisin valmis ottamaan valmennuskurssin rankan työmäärän vastaan jos jostain vain löytyis ne tarvittavat rahat...

Hih, onnekseni huomasin kumminkin että turun verkkoakatemian kautta voi voittaa ilmaisen kurssin ;) arvatkaa vaan osallistuinko kilpailuun?! nyt peukut pystyyn...

Tällaiselle laiskalle opiskelijalle tuo kurssi on pelastus. Tuntuu että itsenäisesti viiden kirjan läpi kahlaamisesta ei tulisi mitään.

• abi05
        Abi myös kirjoitti:

Tällaiselle laiskalle opiskelijalle tuo kurssi on pelastus. Tuntuu että itsenäisesti viiden kirjan läpi kahlaamisesta ei tulisi mitään.

Voin kyllä kokemuksesta sanoa,että valmennuskurssin käyminen todellakin helpottaa tuota luku-urakkaa. Kirjoja kun on tuo 5 niin oli hyvä aikanaan saada selvennystä niiden sisältöön opetuksen muodossa ja lisäksi lukuvinkkjä ja motivaation nostatusta!

Suosittelen siis lämpimästi valmennuskurssia kaikille kauppakorkeaan pyrkiville! itse kävin turun kauppakorkean ylioppilaskunnan valmennusakatemian kurssin ja sisällä ollaan oltu nyt jo hyvä tovi :) kurssilta sain myös ensimmäiset kaverit uuteen kouluun!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6414
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3312
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2656
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2258
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      356
      1806
    6. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1801
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1560
    8. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1442
    9. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      226
      1423
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1408
    Aihe