Mikä tämä on: Tukki tulla jöllöttää kahden kallion välistä?
Haastava arvoitus
10
3161
Vastaukset
- vinkkaaja4574
usein ruskeaa, joskus mustaa, vanhana valkoista
- kuhan luin
sikari?
- Palle_
Naapurin Anteron mela uppoaa sun persposkien väliin.
- TakkuTakiainen
:( snif. Inhottavat sedät.
Pakko myöntää että pervo vaihtoehto tuli jo m ieleen alusta... värivinkki vähän sekoitti kyllä... - kakkajuttu
TakkuTakiainen kirjoitti:
:( snif. Inhottavat sedät.
Pakko myöntää että pervo vaihtoehto tuli jo m ieleen alusta... värivinkki vähän sekoitti kyllä...Se tukki on paskapökäle ja ne kaks kalliota on perseposket.
- valkoista ????
kakkajuttu kirjoitti:
Se tukki on paskapökäle ja ne kaks kalliota on perseposket.
onko vanha valkoista.
- TakkuTakiainen
kakkajuttu kirjoitti:
Se tukki on paskapökäle ja ne kaks kalliota on perseposket.
ihi, hih, hih, uskallanko sanoa, uskallan, hihihi! Mä luulin että tukki on pippeli ja kalliot genitaali-säkit...
- oiskohan...
TakkuTakiainen kirjoitti:
ihi, hih, hih, uskallanko sanoa, uskallan, hihihi! Mä luulin että tukki on pippeli ja kalliot genitaali-säkit...
Heititpähän itse arvoituksen - genitaaliSÄKIT.
Kuvittelen tietäväni tarkoittamasi.
Tällä rakkaalla asialla on ollut monta nimeä ja nimitystä (en nyt kertaa niitä), mutta tämän kuulen ensimmäistä kertaa. Mistäköhän peräisin? - TakkuTakiainen
oiskohan... kirjoitti:
Heititpähän itse arvoituksen - genitaaliSÄKIT.
Kuvittelen tietäväni tarkoittamasi.
Tällä rakkaalla asialla on ollut monta nimeä ja nimitystä (en nyt kertaa niitä), mutta tämän kuulen ensimmäistä kertaa. Mistäköhän peräisin?mun PÄÄSTÄ ja lordi Colasta
http://www.myartic.net/forum/forumtext.jsp?category=17&text=410152
- F-F-F Elmeri
Sangollinen paskaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061082- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161026Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949