Mikä tämä on: Tukki tulla jöllöttää kahden kallion välistä?
Vastaukset 10
- vinkkaaja4574
usein ruskeaa, joskus mustaa, vanhana valkoista
- kuhan luin
sikari?
- Palle_
Naapurin Anteron mela uppoaa sun persposkien väliin.
- TakkuTakiainen
:( snif. Inhottavat sedät.
Pakko myöntää että pervo vaihtoehto tuli jo m ieleen alusta... värivinkki vähän sekoitti kyllä... - kakkajuttu
TakkuTakiainen kirjoitti:
:( snif. Inhottavat sedät.
Pakko myöntää että pervo vaihtoehto tuli jo m ieleen alusta... värivinkki vähän sekoitti kyllä...Se tukki on paskapökäle ja ne kaks kalliota on perseposket.
- valkoista ????
kakkajuttu kirjoitti:
Se tukki on paskapökäle ja ne kaks kalliota on perseposket.
onko vanha valkoista.
- TakkuTakiainen
kakkajuttu kirjoitti:
Se tukki on paskapökäle ja ne kaks kalliota on perseposket.
ihi, hih, hih, uskallanko sanoa, uskallan, hihihi! Mä luulin että tukki on pippeli ja kalliot genitaali-säkit...
- oiskohan...
TakkuTakiainen kirjoitti:
ihi, hih, hih, uskallanko sanoa, uskallan, hihihi! Mä luulin että tukki on pippeli ja kalliot genitaali-säkit...
Heititpähän itse arvoituksen - genitaaliSÄKIT.
Kuvittelen tietäväni tarkoittamasi.
Tällä rakkaalla asialla on ollut monta nimeä ja nimitystä (en nyt kertaa niitä), mutta tämän kuulen ensimmäistä kertaa. Mistäköhän peräisin? - TakkuTakiainen
oiskohan... kirjoitti:
Heititpähän itse arvoituksen - genitaaliSÄKIT.
Kuvittelen tietäväni tarkoittamasi.
Tällä rakkaalla asialla on ollut monta nimeä ja nimitystä (en nyt kertaa niitä), mutta tämän kuulen ensimmäistä kertaa. Mistäköhän peräisin?mun PÄÄSTÄ ja lordi Colasta
http://www.myartic.net/forum/forumtext.jsp?category=17&text=410152
- F-F-F Elmeri
Sangollinen paskaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062205- 103886
- 65815
- 46790
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21726Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha517716Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76640- 64615
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23580- 57551