Mikä tämä on: Tukki tulla jöllöttää kahden kallion välistä?
Haastava arvoitus
10
3281
Vastaukset
- vinkkaaja4574
usein ruskeaa, joskus mustaa, vanhana valkoista
- kuhan luin
sikari?
- Palle_
Naapurin Anteron mela uppoaa sun persposkien väliin.
- TakkuTakiainen
:( snif. Inhottavat sedät.
Pakko myöntää että pervo vaihtoehto tuli jo m ieleen alusta... värivinkki vähän sekoitti kyllä... - kakkajuttu
TakkuTakiainen kirjoitti:
:( snif. Inhottavat sedät.
Pakko myöntää että pervo vaihtoehto tuli jo m ieleen alusta... värivinkki vähän sekoitti kyllä...Se tukki on paskapökäle ja ne kaks kalliota on perseposket.
- valkoista ????
kakkajuttu kirjoitti:
Se tukki on paskapökäle ja ne kaks kalliota on perseposket.
onko vanha valkoista.
- TakkuTakiainen
kakkajuttu kirjoitti:
Se tukki on paskapökäle ja ne kaks kalliota on perseposket.
ihi, hih, hih, uskallanko sanoa, uskallan, hihihi! Mä luulin että tukki on pippeli ja kalliot genitaali-säkit...
- oiskohan...
TakkuTakiainen kirjoitti:
ihi, hih, hih, uskallanko sanoa, uskallan, hihihi! Mä luulin että tukki on pippeli ja kalliot genitaali-säkit...
Heititpähän itse arvoituksen - genitaaliSÄKIT.
Kuvittelen tietäväni tarkoittamasi.
Tällä rakkaalla asialla on ollut monta nimeä ja nimitystä (en nyt kertaa niitä), mutta tämän kuulen ensimmäistä kertaa. Mistäköhän peräisin? - TakkuTakiainen
oiskohan... kirjoitti:
Heititpähän itse arvoituksen - genitaaliSÄKIT.
Kuvittelen tietäväni tarkoittamasi.
Tällä rakkaalla asialla on ollut monta nimeä ja nimitystä (en nyt kertaa niitä), mutta tämän kuulen ensimmäistä kertaa. Mistäköhän peräisin?mun PÄÄSTÄ ja lordi Colasta
http://www.myartic.net/forum/forumtext.jsp?category=17&text=410152
- F-F-F Elmeri
Sangollinen paskaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437377
Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka533662Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu473546- 623298
- 512984
Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää
Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/512852Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod342799Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint302464IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!
"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk1861829- 471541