kokemuksia

auton vuokraamisesta

jos vuokrasit auton esim Cozumelilla, niin millainen kokemus? ottivatko luottokortin numeroa ja miten toimivat sen ym. kuittien kanssa autoa palauttaessa? tuliko yllätyksiä muuten visalaskun suhteen?

5

1082

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

vuokrattiin joo auto sieltä visan kanssa.. mentiin uimaan nätille rannalle ja auto oli sillä aikaa hävinnyt.. lasku tuli aikanaan ja visalta oli suoraveloitettu 95 000 euroa eli konkurssissa ollaan.. matkatoimisto valitteli asiaa ja sanoi meidän selvinneen tosi pienellä summalla...

olkaapa te muut tarkkana ja miettikää olisko polkupyörä parempi vaihtoehto..

• yesMan

Minka ihmeen auton vuokrasit jos siita laskuttivat 95 tuhatta euroa!!!
        Onko tama ihan tositarina?

• Chaparrita

autoa vuokrattaessa asiakkaan luottokortti höylätään, siihen pyydetään allekirjoitus ja voucher jätetään takuuksi. Autoa palauttaessa laskutetaan sopimuksen mukaan. Siinä vaiheessa voucher suljetaan laskun loppusummalla ja asiakas saa kuittinsa maksusta. Hertz, Budget, National Car Rentals esim on luotettavia auton vuokraajia. Tosin auto kannattaa tarkistaa todella hyvin sitä vastaanotettaessa. Yleisimmin vikaa löytyy akuissa.

• on helppo

kuvata vielä auto etukäteen ja "takakäteen". Ja kantsii säilyttää kuvat sit kotonakin riittävän kauan. Näin menettelen itse.

• meni

hienosti, ei mitään hämminkiä, eikä yllätksiä jälkikäteenkään. paras tapa nähdä saarta, ehdottomasti. jeeppi alle vaan. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4401
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      503
      2390
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      1941
    4. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      16
      1570
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      77
      1525
    6. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      159
      1493
    7. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      10
      931
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      87
      835
    9. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      798
    10. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      106
      777
    Aihe