velä kylä nimeltä Hönttä?
Lapsuuden kotini oli siellä 35.vuotta sitten.
Elääkö
10
1110
Vastaukset
- päin Siilinjärveä
pitäisi tämän kylän sijaita?
- asustaako
sukuja joita oli 60 luvulla:Happonen,Ruuskanen,Mielonen,Roivainen,Martikainen,Ahonen,Vartiainen, joitakin sukuja muistan.
- kymmenen
kilsaa Siilistä Kolmisopelle päin,pieni kylä Saarisenjärven rannalla.
Aikoinaan oli Banzarin kauppa,olin lapsi kun muutimme pois.- Entinen savolainen
...Hönttä viel on paikoillaan...kauppa kylläkin näyttäs olevan myynnis.
- Höntän sorateillä
Entinen savolainen kirjoitti:
...Hönttä viel on paikoillaan...kauppa kylläkin näyttäs olevan myynnis.
vietin minäkin lapsuuteni ajeltiin pyörällä Pöljälle kisailemaan kavereitten kanssa.
Saarisenjärvellä ongittiin ja lossilla toiseen rantaan.Sellainen lehmien kuljetus lossi .
Vai on kylä hiljentynyt -70.luvulla oli vielä elävä kylä meitä penskojakin maitolaiturilla kymmenittäin.
Muistoja,muistoja.
- Elisama
Jos tarkoitat siinä Varpaisjärventien varressa olevaa niin taitaa ola 5 taloa jäljellä käsittääkseni.
- kylä kartalta
Sieltähän se kylä löytyi tai ainakin tuo Saarinen. Pieni on järvi. Eipä ole koskaan tuolla päin tullut käytyä. Ihan Lapinlahden rajalla. Pitää käydä joku päivä ajelemassa ja tarkastamassa paikka. Kartta tosin sanoo kylän nimeksi Hoikki.
http://kartta.kuopionseutu.fi/map/map.php - linkistä
kylä kartalta kirjoitti:
Sieltähän se kylä löytyi tai ainakin tuo Saarinen. Pieni on järvi. Eipä ole koskaan tuolla päin tullut käytyä. Ihan Lapinlahden rajalla. Pitää käydä joku päivä ajelemassa ja tarkastamassa paikka. Kartta tosin sanoo kylän nimeksi Hoikki.
http://kartta.kuopionseutu.fi/map/map.phpsieltä Höntästä kun menimme Pöljälle niin se tie oli nimeltään Hoikintie..
ei elä enää vanhykset että voisi muistojaan varmentaa
lapsena Saarisenjärvi tuntui niin isolta tietty.
- Anonyymi
Mitä Höntän papalle kuuuu?!
- Anonyymi
Siellä se höntän siilinjärvellä asustaa ja polttelee puuta kaminassa. Taneli nimeltään, sitäkö tarkoitit?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 553654
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066