Naisen kosketus, osa 2 (n+n)

Noviisi

Jotain tällaista olin tullut hakemaankin, mutta silti kokemus ylitti kaikki odotukseni. Naisen kosketus oli niin hellää ja pehmeää - kuin silkkiä, mutta silti siinä oli määrätietoinen ja kaikkinäkevä ote. Mitä tämä nainen vielä minulle tekisikään?

Siirryimme kylpyhuoneesta leveälle parisängylle. Tea asettui kyljelleen, tyyny mukavasti pään alla ja veti minut vierelleen.
- Haluatko tutustua minuun viimeistä milliä myöten? Tea kysyi hivenen ilkikurinen katse silmissään. Nyökkäsin, enkä saanut sanaa suustani.
- Tee mitä itsestäsi hyvältä tuntuu, Tea kuiskasi ja kääntyi mukavaan asentoon selälleen, kädet rennosti niskan taakse nostaen. Hän sulki silmänsä ja antoi minulle todellakin vapaat kädet.

Ahmin silmilläni tuota näkymää: seksikäs, hyväkroppainen nainen alasti edessäni, vain minua varten siinä. Rinnat olivat kuin tarjottimella siinä hänen maatessaan, nännit somasti puolikovina sojottaen. Huulet hieman raollaan, silmät suljettuina hän näytti kuin nukkuvalta. Pimpsa oli piilossa, vain sievästi rajattu karvatupsu näkyi vierekkäin lepäävien reisien yläpuolella. Kuin ajatukseni lukien Tea levitti hieman jalkojaan niin että paljaaksi ajellut häpyhuulet tulivat näkyviin. Siinä hän makasi, molemmat huulet arvoituksellisesti raollaan - kostuin jo hänen katselemisestaan!

Annoin käteni koskettaa pehmeästi hänen kulmakarvojaan. Perhosen keveästi kuljetin kättäni hänen kasvoillaan. En voinut lakata ihastelemasta hänen ihonsa sileyttä - olisin halunnut nuolla hänen kehonsa kauttaaltaan. Hillitsin itseni ja siirsin käteni hänen pehmeille rinnoilleen. Nänni kovettui rosoisemmaksi, nousi vieläkin selvemmin esiin. Tunnustelin rintoja vuorotellen, kuin ihmetellen . Olin aina ihastellut naisen rintoja, mutta nyt niitä oli kaksi siinä ulottuvillani. Upotin kasvoni hänen kainaloonsa ja haistelin hänen kehonsa tuoksua. Kieleni lipaisi hänen rintaansa ensin varovasti, mutta sitten annoin kieleni vaeltaa yhä lähemmäksi nännejä. Otin suuhuni tuon kiihottavan nipukan ja samalla hypistelin sormilla toista. Vihdoinkin sain nuolla, imeä , oikein ahmia naisen rintoja. Pyöritin kieltä nännin ympärillä ja välillä imaisin, molempia vuorotellen. Olin jo aivan märkä halusta, mutta en halunnut vielä mitään itselleni.

Tea liikautti hieman lantiotaan. Annoin toisen käteni lipua vatsan yli - häpykarvoja vain hipaisten - kunnes annoin sen pysähtyä nivustaipeeseen. Imin ja nuolin rintoja, suorastaan herkuttelin ja samalla sormeni lähestyi Tean kosteanan kiiltelevää pimpsaa. Se tuntui suorastaan kuumalta, mutta veti kättäni kuin magneetti. Kostutin sormiani hänen valuvassa mehussaan ja levitin sitä ylemmäs kohti klitorista. Lopetin rintojen nuolemisen hetkeksi, minun oli pakko nähdä tuo kiihottunut, märkä pillu - siksi sitä oli pakko kutsua. Klitoris näkyi selvästi, se oli pulleampi kuin omani. Vedin sormea vakoa ylöspäin ja annoin sen kiertää klitorista verkkaisesti. Kuin nänni hetki sitten, sekin nousi vieläkin kuin ylöspäin. Tea huokaisi pitkään , mutta ei liikahtanut paikaltaan. Otin kädelläni häntä reidestä, kuin merkiksi että hän levittäisi enemmän jalkojaan. Sen hän tekikin, nosti polvet koukkuun ja makasi siinä ammoisen avonaisena. En voinut enää pidätellä itseäni, vaan siirryin hänen jalkojensa väliin ja maistoin hänen turvonnutta pilluaan. Kiihottava näky, kiihottava tuoksu. Työnsin kieltäni niin syvälle kuin taisin ja pyöritin ja vatkasin kuin hurmiossa. Tean lantio alkoi liikehtiä samaan tahtiin ja omassakin jalkovälissä sykki ihanasti. Kieleni siirtyi tekemään pitkiä lipaisuja kohti klitorista. Samalla työnsin varovasti sormeni sisään Tean pilluun - voi miten tiukka, sileä ja liukas onkalo se olikaan! Imaisin turvonneen klitoriksen varovasti huulieni väliin ja samalla lipsuttelin sitä kielellä. Tea ynähteli ja huokaili, kun sormeni ja kieleni tekivät rytmikästä yhteistyötä hänen pimpsassaan. Äkkiä hän nappasi minua ranteesta ja sanoi:
-Jarruta vähän, tullaan yhtäaikaa!
Hän ohjasi minut päälleen ja niin olimme 69-asennossa. Minä olin jo niin märkä ja kiimainen, että pelkäsin laukeavani ennen kuin Tea ehtii koskettaakaan. Sanoin kuvaamaton tunne, kun hän levitti häpyäni ja pakaroitani ja antoi sormensa upota sisääni. Tässä vaiheessa osittain kai jo laukesin, väristykset vavisuttivat kehoani ja pimpsa sykki entistä kuumempana. Joskus miehen kanssa oli käynyt niin, että sain tällaisen "ylivuoto-orgasmin" ennenkuin pääsimme edes alkuun. Sen jälkeen himo vain yltyy eikä klitoris käy araksi kuten tavallisesti orkun jälkeen.

Tea levitti mehujani sormillaan kohti peppuaukkoani. Hän tyytyi kuitenkin vain pyörittelemään sormeaan sen ympärillä - hyvä niin, sillä pelini olisi ollut hetkessä pelattu, jos hän olisi työntänyt sormen sisään. Sormi pillussani, toinen peppureiällä härnäämässä - mitä saatoin vielä toivoa? Lämmin suu imeytyi klitorikseeni - näin minua ei oltu vielä suudeltu. Se oli kuuma ja pitkä suudelma, vähän imua, ei kieltä. Ja kun Tea raotti huuliaan ja hyväili klitoristani kielellä, olisin voinut vaikka itkeä ilosta. Läähätin ja voihkin, työnsin sormeni hänen pilluunsa. Tea liikutteli lantiotaan samaan tahtiin ja olimme molemmat kuilun partaalla. Yksi askel vielä... ja sitten mentiin! Orgasmi alkoi kaukaa vatsanpohjasta, minä sykin ja supistelin eikä Tea lopettanut hetkeksikään. Hän imi ja lutkutti, nai minua sormillaan. Kuului nyyhkytystä ja vaikerointia - minä kai se olin, koska Tea ei ollut vielä valmis. Nautintoni huipuksi työnsin toisenkin sormeni Tean pilluun ja nuolin ja maiskuttelin klitorista sydämeni kyllyydestä. Kolmas sormeni oli kuin vahingossa menossa Tean peppureikään ja se tuntui olevan hänelle liikaa. Molemmat reiät olivat litimärkiä - pillumehut kun valuivat Tean taaemmalle aukolle. Painoin sormea sisään peppuun vain aavistuksen ja vedin ulos, kuin tunnustellen. Sisään - ulos, sisään - ulos... ja peppu aivankuin imaisi minun sormeani. Tea kouristeli ja työnsi pilluaan minua kohti, ikäänkuin olisin voinut kiihkeämmin häntä imeä. Hän voihki ja ynisi ja valahti sitten aivan rennoksi.

Sain siitä aitiopaikalta katsella, kuinka hänen pillunsa supisteli orgasmin kourissa, sormeni hänen sisällään. Oma pilluni oli kuin sähköiskun saanut - klitoris nyt aivan hellänä - mutta silti tuntui, että tämä oli vasta alkua. Jokin kummallinen hehku sisälläni sai minut haluamaan lisää ja heti. Tavallisesti olin orkun jäljiltä niin tyhjä ja poikki, mutta tämä oli jotenkin niin erilaista.

Tea avasi silmiään ja hymyili minulle raukeasti. Käännyin hänen viereensä, pillu valuen ja nännit sojottaen. Makasimme siinä vastakkain, jalat lomittain, hikiset reidet toisiaan koskettaen. Suutelin hänen huuliaan ja saatoin maistaa naisen mehujen maun - omien mehujeni. Oudon kiihottava ajatus maistaa häntä tällä tavalla! Olimme tavanneet pari tuntia sitten ja nyt hän oli antanut minulle jo kaksi ikimuistoista orgasmia. Miten monta niitä tähän viikonloppuun mahtuisikaan... Kuin ajatukseni taas lukien Tea suuteli minua keveästi - kuljetti kieltään pitkin ylähuulta, sitten alahuulta - ja sanoi:
- Meillä on edessä vielä monta ilonhetkeä, saatpa nähdä!

Tarina jatkuu... mikäli lukijat haluavat kuulla.

7

7494

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Innostunut sonni

      Kirjoitat vallan hyvin. Jatka tarinaa.

    • pikku $

      aivan ihana lukea tuota tarinaasi, koska erään kaverini nimi on tea ja olen himoinnut häntä salaa jo kauan.. helppo kuvitella meidät tuohon tarinaan :)!

    • ehdottomasti

      Hyvä, kun penkillä kestää liukumatta siitä lattialle.

      • Jondalar

        Mahtava stoori. Sitä melkein toivoisi olevansa nainen ;) No ei sentään... mutta erittäin kiihottavaa touhua...


    • Naisellinen nainen

      Aivan ihanaa - nainen koskettaa naista.

    • MInä

      We want more!!! :DD

    • nainen

      aivan upeaa, sitä lukee omat fantasiansakin täältä toisten kirjoittamana :) upeasti kirjoitettu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1837
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1717
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1323
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1141
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      839
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      795
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      777
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      735
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      717
    Aihe