Musta Johnny Depp näyttelee tosi hyvin Pirates of the Caribbea elokuvissa. se osaa eläytyä niin hyvin siihen rooliin. Ei se kyl oo mun lempinäyttelijä mut silti
Jack Sparrow=Johnny Depp
9
1357
Vastaukset
- Deppiä
ei kyseisiä filmejä olisi jaksanut katsoakaan. Oli kantava hahmo jokaisessa. Varsinkin kolmonen oli jo tylsä. Ainoastaan hänen vuokseen katsoin. Seksikkäin mies, jonka tiedän.
Niin hyviä ovat.
Ykkönen niistä on mun suosikkileffa.
Ja Jackhän on ainut syy miksi leffat jaksaa katsoa- tehnyt.
noviisori kirjoitti:
Niin hyviä ovat.
Ykkönen niistä on mun suosikkileffa.
Ja Jackhän on ainut syy miksi leffat jaksaa katsoaTuon trilogian takia hän meinasi jäädä "Hollywood koneistoon."
- Annika961
tehnyt. kirjoitti:
Tuon trilogian takia hän meinasi jäädä "Hollywood koneistoon."
kuullu et tulee vielä neljäskin pirates...Pitääköhän paikkaansa? Wikipediassaki lukee jotain ku kirjottaa pirates of the Caribbean 4. Ja muutenki googlesta. Ois kyl vähä inhottava jos se tulis ku sanotaan että orli ja keira ei näyttele siinä..ei pirates enää oo se sama jos siinä ei oo keiraa eikä orlia..Ketkähän sit tulee niiden tilalle??? Jos joku sattumoisin tietää voisko kertoa mulle?
- että sai vedettyä
Annika961 kirjoitti:
kuullu et tulee vielä neljäskin pirates...Pitääköhän paikkaansa? Wikipediassaki lukee jotain ku kirjottaa pirates of the Caribbean 4. Ja muutenki googlesta. Ois kyl vähä inhottava jos se tulis ku sanotaan että orli ja keira ei näyttele siinä..ei pirates enää oo se sama jos siinä ei oo keiraa eikä orlia..Ketkähän sit tulee niiden tilalle??? Jos joku sattumoisin tietää voisko kertoa mulle?
naiskatsojia teattereihin. Vaikka Piratesin tähdet ovat ylivoimaisesti Depp ja se Barbadossa näyttelijä.
- kissankuvatus
kuules.... mää tykkään niistä ihan SIKANA!!!!! eka luulin niitä tylsiks mut juoni on varsin kujeilevainen! ja Kapteeni Jack Sparrow on tooooosiii hauska! Samoin Kapteeni Hector Barbosa!!! ja sitä paitsi e on kiinnooostaavaa!!!!! >:D meil on kaikki ja ootan nelosta! kuulemani mukaan se on...... UPEA!!!! eli se on makuasia sano Musti kun muniansa nuoli!
- Kissankuvatus
Annika961 kirjoitti:
näyttelijät on semmosii et ne sanoo noin ja sit kuitenkin näyttelee siinä! Eka ne kasattaa vaan palkkaa ja sit! PIM ne sanoo: "näyttelen!"ok? en oo ihan varma 100% mut... se on hyvä bisnes!
- paras...
hahmo koko elokuvassa, muista hahmoista puuttuu se jokin.
- Nimetön
Johnny on söpö mut nyt on Orlando!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu1047517Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2357391K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1445115Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1404809PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *424570Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko874269Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta1154082- 1641777
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.91579Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell2541435