Musta Johnny Depp näyttelee tosi hyvin Pirates of the Caribbea elokuvissa. se osaa eläytyä niin hyvin siihen rooliin. Ei se kyl oo mun lempinäyttelijä mut silti
Jack Sparrow=Johnny Depp
9
1286
Vastaukset
- Deppiä
ei kyseisiä filmejä olisi jaksanut katsoakaan. Oli kantava hahmo jokaisessa. Varsinkin kolmonen oli jo tylsä. Ainoastaan hänen vuokseen katsoin. Seksikkäin mies, jonka tiedän.
Niin hyviä ovat.
Ykkönen niistä on mun suosikkileffa.
Ja Jackhän on ainut syy miksi leffat jaksaa katsoa- tehnyt.
noviisori kirjoitti:
Niin hyviä ovat.
Ykkönen niistä on mun suosikkileffa.
Ja Jackhän on ainut syy miksi leffat jaksaa katsoaTuon trilogian takia hän meinasi jäädä "Hollywood koneistoon."
- Annika961
tehnyt. kirjoitti:
Tuon trilogian takia hän meinasi jäädä "Hollywood koneistoon."
kuullu et tulee vielä neljäskin pirates...Pitääköhän paikkaansa? Wikipediassaki lukee jotain ku kirjottaa pirates of the Caribbean 4. Ja muutenki googlesta. Ois kyl vähä inhottava jos se tulis ku sanotaan että orli ja keira ei näyttele siinä..ei pirates enää oo se sama jos siinä ei oo keiraa eikä orlia..Ketkähän sit tulee niiden tilalle??? Jos joku sattumoisin tietää voisko kertoa mulle?
- että sai vedettyä
Annika961 kirjoitti:
kuullu et tulee vielä neljäskin pirates...Pitääköhän paikkaansa? Wikipediassaki lukee jotain ku kirjottaa pirates of the Caribbean 4. Ja muutenki googlesta. Ois kyl vähä inhottava jos se tulis ku sanotaan että orli ja keira ei näyttele siinä..ei pirates enää oo se sama jos siinä ei oo keiraa eikä orlia..Ketkähän sit tulee niiden tilalle??? Jos joku sattumoisin tietää voisko kertoa mulle?
naiskatsojia teattereihin. Vaikka Piratesin tähdet ovat ylivoimaisesti Depp ja se Barbadossa näyttelijä.
- kissankuvatus
kuules.... mää tykkään niistä ihan SIKANA!!!!! eka luulin niitä tylsiks mut juoni on varsin kujeilevainen! ja Kapteeni Jack Sparrow on tooooosiii hauska! Samoin Kapteeni Hector Barbosa!!! ja sitä paitsi e on kiinnooostaavaa!!!!! >:D meil on kaikki ja ootan nelosta! kuulemani mukaan se on...... UPEA!!!! eli se on makuasia sano Musti kun muniansa nuoli!
- Kissankuvatus
Annika961 kirjoitti:
näyttelijät on semmosii et ne sanoo noin ja sit kuitenkin näyttelee siinä! Eka ne kasattaa vaan palkkaa ja sit! PIM ne sanoo: "näyttelen!"ok? en oo ihan varma 100% mut... se on hyvä bisnes!
- paras...
hahmo koko elokuvassa, muista hahmoista puuttuu se jokin.
- Nimetön
Johnny on söpö mut nyt on Orlando!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005378797Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo7375824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102252Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1751322Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17976Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40814- 51797
Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72764Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57762En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.37672