Varsinais-Suomessa ?

vaelluss

Onkohan Varsinais-Suomessa keitään luonnosta ja metsissä retkeilystä kiinnostuneita? En tarkoita, että siellä välttämättä telttailtaisiin päiväkausia, vaan ihan päivän reissutkin sopisivat. Kuhankuono ja Teijo ainakin ovat mielenkiintoisia paikkoja joissa olisi mukava käydä. Miten on...?

16

2060

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • patikkakaveria jo kauan vailla

Laitatko tietoja itsestäsi niin tutustutaan ja katellaan minne mennään =D

T. [email protected]

• vaelluss

En kirjoittele spostiisi ihan vielä. Odotellaan että muutama muukin vastaisi tähän viestiin. Olisi nimittäin hyvä saada useampi reissuun mukaan. Halvempaakin useamman ajella kimppakyydillä noihin luontokohteisiin.

• tuolla...
    • mts

Joo, luontoon vaan vaeltamaan... olishan tuo kiva.. olen mukana...

• pallo....

myös huonokuntoiset...?

• vaelluss
        pallo.... kirjoitti:

myös huonokuntoiset...?

No tuota noin... kai se riippuu siitä miten huono se kunto on. Eihän siellä nyt kilometritolkulla mennä yhtämenoa, eikä juosta kilpaa. Rauhallista patikointia ja pysähtelyjä kauniilla paikoilla. Kokeilemalla se selviää.

• pallo....
        vaelluss kirjoitti:

No tuota noin... kai se riippuu siitä miten huono se kunto on. Eihän siellä nyt kilometritolkulla mennä yhtämenoa, eikä juosta kilpaa. Rauhallista patikointia ja pysähtelyjä kauniilla paikoilla. Kokeilemalla se selviää.

kuulla, sitten olen valmis lähtemään.

• Olisiko parasta, että halukkaat voisivat laittaa jommalle kummalle meistä postia? Vai miten voisimme "tavata" netissä näin ensin? (Mulla ei mese toimi)

Olisi siis kiva tutustua ja suunnitella jo reissuja vaikka lunta sataa...

Mulle voi mailata, voiko sulle nimimerkki: "vaelluss"?

• vaelluss

Sopii kummalle vain! Minun osoitteeni on [email protected]

Olisi hyvä jos saataisiin kokoon ainakin puolisen tusinaa varmaa tulijaa.

• jjuuhaa
        vaelluss kirjoitti:

Sopii kummalle vain! Minun osoitteeni on [email protected]

Olisi hyvä jos saataisiin kokoon ainakin puolisen tusinaa varmaa tulijaa.

Terve! minäkin olisin halukas lähtemään.Olen 22v mies pk seudulta.

[email protected]

• vaelluss

Niin, ei sen reissaamisen aina tarvitse olla vain metsissä kulkemista, kyllä tätä toimintaa voi laajentaa osin myös idyllin maaseudun teille ja raiteille, puistoihin ja rannoille. Myös mökkeilyä halukkaille. Ja luontokuvausta.

[email protected]

• Reppuselkään

Täälläkin yksi innostunut varsinaissuomalainen. Porukalla olisi kiva reissata. Kuhankuonossa ainakin riittää nähtävää ja koettavaa.

• vaelluss

• vaelluss kirjoitti:

Nihkeästi on tullut yhteydenottoja, enkä vielä ketään ole tavannut, mutta ehkä tästä vielä edistytään. Käypä laittamassa viestiä postiini, ja kerro itsestäsi!

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000022&conference=4500000000000603&posting=22000000033373756

Löytyykö lisää kiinnostuneita?

Syksy tulee ja parhaat retkeilyilmat!

Vastaa [email protected] tai [email protected]

• KORJAUS!!

• Anonyymi

Puutteessa vai vaan mielisairas

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      87
      3428
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      44
      2847
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      74
      2356
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2308
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2261
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      116
      2236
    7. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2123
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2067
    9. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1964
    10. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      114
      1936
    Aihe