Mikä mikä

mikä mikä

mikä helvetti oikein on, kun downswing kestää ja kestää ja kestäääää... Varmaan useampi tuhat jakoa mennyt. Olen pari kertaa kirjannut 40 jaon otoksen. Eka kerran oli 27 kertaa toinen kortti väliltä 2-5, toinen jotain muuta. Pari kertaa olis voinut päästä utopista suoraa kokeilee. Vain kolmessa jaossa oli molemmat yli kympin kortteja. Flopit ei vaan ollut silloin siellä päinkään. Pidin viikon breikin.

Sit kun aloitin uudelleen, näytti jo hetken (50-100 jakoa) siltä että eiköhän tämä tästä, kun sain muutaman palattavan käden. Kunnes taas romahdus. Pelasin siinä sellasen viiden sadan jaon session. Otin jossain välis taas 40 jaon otoksen. Ja peräti 30 kertaa oli toinen kortti väliltä 2-5. Molemmat yli kympin kortteja peräti 2 kertaa. Kaiken huippu oli kun sain kurkoparin käteen pikkublindissa. Kaikki foldas ennen mua. No päätin olla varovainen ja pelkästään maksaa. No eikö vittu BB ei edes suostunut ilmaiseksi floppia kattoo, vaan foldas suoraan. Kyllä alkoi siinä vaiheessa vääntyä naama tuskan ilmeeseen.
Menee maku koko pelistä, kun ei ala kelkka kääntymään, ei sitten millään. Pitäisköhän pitää kuukauden breikki?

12

590

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liiankin tuttua

      Menee pelistä mielenkiinto, silti vaan pelaa ja odottaa.
      Kun kerta niitä pieniä kortteja vaan tuli ja pöytäänkin näytti tulevan, niin vetelin sitten muutaman kerran näillä pikkukorteilla. Ekalla sain neloset, kun lähdin 53:lla pelaamaan ja pöytään tuli kolme kolmosta. Muut ei sit osunutkaan.
      Lottovoittajia on hirvee määrä suomessakin, kun joka vuosi tulee n. 52 lisää. Ja niitä on tuhansia, jotka ovat lotosta voitolla, kun 6 ja vara ja 6 oikeinkin lasketaan mukaan. Voittajat on niitä pokerin lottovoittajia, ei voi muuta todeta,

    • ilmaseksi?!

      muutaman kerran itelläki tullu noin. ainoa selitys se että kaveri tietää sun kortit. millä tahansa korteilla kannattaa ilmaseksi kattoo floppi kun voi tulla nutsit. kaveri tais vaan tietää sitte kaikki pöytäkortitkin.

    • The Rat

      > Vain kolmessa jaossa oli molemmat yli kympin kortteja.

      Todennäköisyys sille että ensimmäinen kortti on yli kympi: 4/13 (tai siis 16/52)
      Todennäköisyys seuraavalle: 15/51.

      Todennäköisyys että molemmat ovat yli kympin: 4/13*15/51 = ~0,09.

      40 jaosta siis tuollaisia pitäisi tulla noin 3-4. Ja sinulla tuli kolme. Sanoisinko, että suhteellisen normaalia?

      • on sit

        todennäköistä saada 40 jaossa 2-5 väliin toinen kortti ilman mitään vetoja? Onko 30 normaalia?


      • The Rat
        on sit kirjoitti:

        todennäköistä saada 40 jaossa 2-5 väliin toinen kortti ilman mitään vetoja? Onko 30 normaalia?

        Todennäköisyyksistä puhuttaessa pitäisi aina huomoida hieman laajempi määrä otoksia.

        Todennäköisyys että toinen kortti on 2-5 mistä tahansa kahdesta kortista on 1-36/52*36/51 = ~51%. 30 kertaa ei ole normaalia, 20 kertaa olisi.

        Ei mitenkään järkyttävän epätodennäköistä.


      • mutta...
        The Rat kirjoitti:

        Todennäköisyyksistä puhuttaessa pitäisi aina huomoida hieman laajempi määrä otoksia.

        Todennäköisyys että toinen kortti on 2-5 mistä tahansa kahdesta kortista on 1-36/52*36/51 = ~51%. 30 kertaa ei ole normaalia, 20 kertaa olisi.

        Ei mitenkään järkyttävän epätodennäköistä.

        Siis jakojahan on ollut tuhansia ja kortin tulo ollut samanlaista koko ajan, mut toi 2 x 40 jaon otos oli vain satunnainen otos kahdesta vaiheesta. Eikä se siitä paljon muutu, vaikka olis kirjannut kaikki jaot.


    • Saatana,.,.,.

      Mulla kestänyt varmaan 2 viikkoa, häivän uskoakseni n. 99,5% käsistä, käsi täynnä roksaa ja toisinaan josku useinkin tulee parmepaa vaan aina ne häviää. Eism AA käsiparilla olen hävinnyt viime aikoinna jok ikinen kerta, vaikka eenn floppia ruelu korotus, kerran tyyppi lähti mukaan 67 offareilla, floppi, 757 turni 6 river Q flopissa turnissa mentiin all in, -86$

      Joka ikinen kerta kun kädessäni on qq pari on kaverilla KK pari. Sitten kun saan jj parilla kolmoset vetää kaveri värin tai suoran, isolla väreillä häiviän täyskädelle. jne. jne. jne. Olen hävinnyt Fulltiltissa ja Pokerstarsissa ja parissa muussa mestassa kaikki rahani näiden muutaman päivän aikana, useamman satsen olen hävinnyt,

      Tilltejä piisaa saatana, aina kun käsi näyttää voittamattomalta niin siltikin se häviää. Esimekkinä esim tämä kädessä AA pari, yksi pleaaja maksaa korotuksen flopissa joka on 9 Q 5, betsaan muut kipaavat k9 omistaja reissaa, menen all in n. 30$ kaveri maksaa turni 9....

      Tällasita tapahtuu kaiken aikaa, siis lähes joksiella kädellä jolla peliin lähden. Vittun että vihaan pokeria nyt.

    • swinger

      Alamäessä on se, että ellei tuuri tuo apuja, ahdinko voi kestää ja kestää. Mitä enemmän olet tappiolla, sitä enemmän ja huonompia käsiä on pelattava, ja siihen tarvitaan oikeasti sitä tuuria. Voitolla ollessa ei ole mikään ongelma odotella vaikka niitä pelkkiä ässiä, mutta tappiolla ollessa ei oikein ole aikaa.

      Olen useasti kokenut pahan alamäen, ja huonolla tuurilla montusta voi tulla todella syvä, itsellä pahimmillaan likin 40 ostoa. Pahimmassa kuopassa jouduin pelaamaan varmastikin 60-70 prosenttia käsistä, käytännössä kaikki kuvat, kun taas voitolla ollessa riittää hyvin parikymmentä. Toiste ei onneksi yhtä syvää koloa ole tullut, eikä tule.

      • swinger

        Kuka tappiolla pitää taukoa, kun korkeintaan yön yli, on kyllä aika sissi. Itse olen joskus joutunut tahkoamaan kahvin ja tupakin voimalla koko yönkin parin pahan bedbeatin jälkeen. Se on nimittäin periaate, että tappiolla en pöydästä nouse, ellei voimat ehdy ensin. Se on sinänsä sama, sillä ei sitä kuitenkaan nukkumaan silloin pysty.


      • kuulla..
        swinger kirjoitti:

        Kuka tappiolla pitää taukoa, kun korkeintaan yön yli, on kyllä aika sissi. Itse olen joskus joutunut tahkoamaan kahvin ja tupakin voimalla koko yönkin parin pahan bedbeatin jälkeen. Se on nimittäin periaate, että tappiolla en pöydästä nouse, ellei voimat ehdy ensin. Se on sinänsä sama, sillä ei sitä kuitenkaan nukkumaan silloin pysty.

        ..että toivoakin vielä on. Ajattelin kuitenkin pitää jälleen viikon tauon. Ei perkele perse kestä tätä alamäkeä. Se on vaan kumma, kun ei homma toimi, niin sit se ei toimi. Kirjoituksen aloituksen jälkeen ei ole homma muuttunut miksikään. Pari viimeistä tappiota (tänään) oli kallet vastaan ässät(no mulla tietty kallet) ja turpaan tuli. Sit värillä tappio paremmalle värille ja kolmosilla isommille kolmosille. Flopit kusee jatkuvasti ja semibluffien onnistumista ei ole ollut olemassakaan. Ihan toivotonta tahkoamista ja vitutusta, joten pakko antaa pään jäähtyä.


      • swinger
        kuulla.. kirjoitti:

        ..että toivoakin vielä on. Ajattelin kuitenkin pitää jälleen viikon tauon. Ei perkele perse kestä tätä alamäkeä. Se on vaan kumma, kun ei homma toimi, niin sit se ei toimi. Kirjoituksen aloituksen jälkeen ei ole homma muuttunut miksikään. Pari viimeistä tappiota (tänään) oli kallet vastaan ässät(no mulla tietty kallet) ja turpaan tuli. Sit värillä tappio paremmalle värille ja kolmosilla isommille kolmosille. Flopit kusee jatkuvasti ja semibluffien onnistumista ei ole ollut olemassakaan. Ihan toivotonta tahkoamista ja vitutusta, joten pakko antaa pään jäähtyä.

        Jos oikeasti meinaat tappiolla pitää taukoa, niin tyhjennä pelitili. Muuten homma kusee satavarmasti.


      • Mauno Miljonääri

        Vaude toi oli kyllä päivän ehdottomasti paras neuvo. Tottakai sitä downswingiä kannattaa syventää entisestään pelaamalla entistä paskemmin. Seuraavaksi paras neuvo on kun se että se swingin aiheuttama kuoppa kannattaa mennä korjaamaan isompaan pöytään. Hitto näitä neuvoja kun noudattat, niin sulla ei yksinkertaisesti ole mahdollisuutta mennä katki.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      2163
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      54
      1821
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1669
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1597
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1576
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1494
    7. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      125
      1425
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1347
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      8
      1306
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1203
    Aihe