KAIKILLE NEITSYT UHREILLE

ITSEPAINEN

EN OIKEIN YMMARRA TEITA JOTKA ANNATTE NEITSYET MAARATA PAIVA JARJESTYKSEN TAI PILATA TAI ALISTAA TEITA,VARSINKI TE NAISET.oLEN RAPU JA OTAN SAKSET HETI ESILLE KUN NEITSYT MIES ALKAA KERTOILLA MITEN ELETAAN.mINUA EI MAARAA KUKAAN MUU KUIN MINA ITSE.SEN TAKIA NEITSYT TULEE TAKAISIN HETI KUN LUULEE ETTA JATAN HANET.nYRKKI POYTAAN NAISET JA NAYTTAKAA MISSA KAAPPI SEISOO.eN MISTAAN HINNASTA ALISTUISI,KENENKAAN MIEHEN ALLA,NIIN HUONO ITSETUNTO EI OLE

6

1599

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaikkeni lupaan yrittää!

Helppo se on ravun sanoa, että pystyy neitsyen edessä peruuttamaan.

• Miss Blue

Siis mitä te oikeen yritätte sanoa? Ai että Neitsytmies aina pettää, niinkö?

• ei määrää enää täälläkään

Neitsytmies ei petä mutta tyrannisoi, syyllistää ja määräilee. Mutta neitsytmies voi vaikuttaa myös kunnolliselta ja turvalliselta, ei sitä heti huomaa mimmoset kontrolloimiseks se voi mennä... Hahaa, mut vesimiesnainen on nyt päässy neitsytmiehestä irti ja alkaa elää taas! Tulipahan elettyy vuos superhissukseen ja nähtyä mitä ei haluu loppuelämälleen.

• ontyranni

Ihan vain tiedoksi että kyllä ne neitsyt naiset tyrannisoi, määräilee ja tyrannisoi ihan ystävyyssuhteitakin. Arvostan tiettyä rehellisyyttä ja suoruutta mitä esim tässä minun hyvän kaverini luonteessa on, mutta toisinaan sen ylipursuava "nipottaminen" minun elämästä on todella liikaa... Nipottaville neitsyille voisin sanoa: "Hankkikaa oma elämä" (ja antakaa muiden elää oman tyylinsä mukaan) =) Ei pahalla, vinkkinä vaan...
        =)

• neitsyt naisista
        ontyranni kirjoitti:

Ihan vain tiedoksi että kyllä ne neitsyt naiset tyrannisoi, määräilee ja tyrannisoi ihan ystävyyssuhteitakin. Arvostan tiettyä rehellisyyttä ja suoruutta mitä esim tässä minun hyvän kaverini luonteessa on, mutta toisinaan sen ylipursuava "nipottaminen" minun elämästä on todella liikaa... Nipottaville neitsyille voisin sanoa: "Hankkikaa oma elämä" (ja antakaa muiden elää oman tyylinsä mukaan) =) Ei pahalla, vinkkinä vaan...
        =)

Se mikä muilta on kiellettyä, on neitsyeille sallittua. Arvostelua riittää.
        Neitsyet ilmaisevat rehellisyyden olevan yksi heidän piirteistään, tai ainakin vaativat sitä muilta.
        Rehellisyys neitsyen itsensä kohdalla loppuu ainakin siihen kun neitsyt tekee virheen, silloin työntää sumeilematta vaikka ystävänsäkin "suden suuhun" mieluummin kuin tunnustaa olleensa epätäydellinen.
        Pätee myös miehiin. En yleistä kuitenkaan, voihan olla poikkeuksiakin. Olen tätä mieltä, koska en vaan ole kypsää, teoistansa vastuun ottanutta neitsyttä vielä sattunut tapaamaan.

• suunta on oikea

Älä päästä neitsytmiestä määräämään elämästäsi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      42
      2692
    2. Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia

Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942
      Maailman menoa
      339
      2408
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      35
      2104
    4. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      47
      1776
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      24
      1675
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1569
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      43
      1429
    8. Sokea "ystävälle"

Oletko oikeasti noin sokea?
      Ikävä
      100
      1409
    9. En ymmärrä käytöstäsi

Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek
      Ikävä
      139
      1355
    10. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      36
      1156
    Aihe