KAIKILLE NEITSYT UHREILLE

ITSEPAINEN

EN OIKEIN YMMARRA TEITA JOTKA ANNATTE NEITSYET MAARATA PAIVA JARJESTYKSEN TAI PILATA TAI ALISTAA TEITA,VARSINKI TE NAISET.oLEN RAPU JA OTAN SAKSET HETI ESILLE KUN NEITSYT MIES ALKAA KERTOILLA MITEN ELETAAN.mINUA EI MAARAA KUKAAN MUU KUIN MINA ITSE.SEN TAKIA NEITSYT TULEE TAKAISIN HETI KUN LUULEE ETTA JATAN HANET.nYRKKI POYTAAN NAISET JA NAYTTAKAA MISSA KAAPPI SEISOO.eN MISTAAN HINNASTA ALISTUISI,KENENKAAN MIEHEN ALLA,NIIN HUONO ITSETUNTO EI OLE

6

1559

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaikkeni lupaan yrittää!

      Helppo se on ravun sanoa, että pystyy neitsyen edessä peruuttamaan.

      • Miss Blue

        Siis mitä te oikeen yritätte sanoa? Ai että Neitsytmies aina pettää, niinkö?


    • ei määrää enää täälläkään

      Neitsytmies ei petä mutta tyrannisoi, syyllistää ja määräilee. Mutta neitsytmies voi vaikuttaa myös kunnolliselta ja turvalliselta, ei sitä heti huomaa mimmoset kontrolloimiseks se voi mennä... Hahaa, mut vesimiesnainen on nyt päässy neitsytmiehestä irti ja alkaa elää taas! Tulipahan elettyy vuos superhissukseen ja nähtyä mitä ei haluu loppuelämälleen.

      • ontyranni

        Ihan vain tiedoksi että kyllä ne neitsyt naiset tyrannisoi, määräilee ja tyrannisoi ihan ystävyyssuhteitakin. Arvostan tiettyä rehellisyyttä ja suoruutta mitä esim tässä minun hyvän kaverini luonteessa on, mutta toisinaan sen ylipursuava "nipottaminen" minun elämästä on todella liikaa... Nipottaville neitsyille voisin sanoa: "Hankkikaa oma elämä" (ja antakaa muiden elää oman tyylinsä mukaan) =) Ei pahalla, vinkkinä vaan...
        =)


      • neitsyt naisista
        ontyranni kirjoitti:

        Ihan vain tiedoksi että kyllä ne neitsyt naiset tyrannisoi, määräilee ja tyrannisoi ihan ystävyyssuhteitakin. Arvostan tiettyä rehellisyyttä ja suoruutta mitä esim tässä minun hyvän kaverini luonteessa on, mutta toisinaan sen ylipursuava "nipottaminen" minun elämästä on todella liikaa... Nipottaville neitsyille voisin sanoa: "Hankkikaa oma elämä" (ja antakaa muiden elää oman tyylinsä mukaan) =) Ei pahalla, vinkkinä vaan...
        =)

        Se mikä muilta on kiellettyä, on neitsyeille sallittua. Arvostelua riittää.
        Neitsyet ilmaisevat rehellisyyden olevan yksi heidän piirteistään, tai ainakin vaativat sitä muilta.
        Rehellisyys neitsyen itsensä kohdalla loppuu ainakin siihen kun neitsyt tekee virheen, silloin työntää sumeilematta vaikka ystävänsäkin "suden suuhun" mieluummin kuin tunnustaa olleensa epätäydellinen.
        Pätee myös miehiin. En yleistä kuitenkaan, voihan olla poikkeuksiakin. Olen tätä mieltä, koska en vaan ole kypsää, teoistansa vastuun ottanutta neitsyttä vielä sattunut tapaamaan.


    • suunta on oikea

      Älä päästä neitsytmiestä määräämään elämästäsi!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe