katoitteko jari sillanpään dokumentin ,siinä oli tavallisen ihmisen tarina ja jolla on jalat maassa
Jari Sillanpään dokumentti
19
4833
Vastaukset
- katsoin minäkin
Totta kai katsoin. Jari on ihana. Pakko katsoa kaikki Jarista tulevat ohjelmat.
- Icie
Jari oli siinä niin oma itsensä. Välillä hassutteleva, välillä uskomattoman herkkä, kuten siellä kirkossa laulaessaan omaa biisiään. Mukava oli nähdä myös Jaria kotioloissaan ja kuunnella hänen vanhempiaan. Jari on tehnyt hienon teon antaessaan vanhemmilleen kauniin kodin näiden vanhuudenpäiville.
- Marianna
...ihmisen lapsi /Jari olla noin hellyttävän ihana ja aito(dokumentissa). Ole vaan oma itsesi. Sinua rakastetaan juuri tuollaisena. Kyllä täällä maailmassa vielä kylmyyttä ja rakkaudettomuutta riittää..Kiitos että olet olemassa.
- jarifani28
Marianna kirjoitti:
...ihmisen lapsi /Jari olla noin hellyttävän ihana ja aito(dokumentissa). Ole vaan oma itsesi. Sinua rakastetaan juuri tuollaisena. Kyllä täällä maailmassa vielä kylmyyttä ja rakkaudettomuutta riittää..Kiitos että olet olemassa.
olen teidän kaikkien kanssa aivan samaa mieltä miten se osaa ollakkin nuin ihana onneksi meillä on tuollainen ihana mies kun jari. kiitos tosiaan että olet olemassa ilman sinua me ei pärjättäs täällä.
- vai ei pärjättäsi
jarifani28 kirjoitti:
olen teidän kaikkien kanssa aivan samaa mieltä miten se osaa ollakkin nuin ihana onneksi meillä on tuollainen ihana mies kun jari. kiitos tosiaan että olet olemassa ilman sinua me ei pärjättäs täällä.
no olipas se juttu että ei muuten pärjäisi
- heippa
samaa mieltä olen hyvä ohjelma Jari on ihana
- flora
Ilmeisesti hän oli kerran vetänyt päällensä konserttiin jotain muuta kuin sen vanhan rippipuvun, tai ne hiihtohousut.
- ohjelma
oli Jarista.
- OIKEIN HYVÄ
OLI HYVÄ OHJELMA
- oli ohjelma
OIKEIN HYVÄ kirjoitti:
OLI HYVÄ OHJELMA
paitsi ne kaksi jokapaikassa esillä olevaa tätiä olisi voinut jäädä pois. Jarin perskärpäset.
- Lia.
oli ohjelma kirjoitti:
paitsi ne kaksi jokapaikassa esillä olevaa tätiä olisi voinut jäädä pois. Jarin perskärpäset.
ärsyttää muakin. Miksi siihen aina ne samat pullerot, jotka ovat käyneet kaikki keikat. Tiedetään jo, niitä nähdään joka konsertissa.Olisi ollut jotain faneja, jotka ovat enemmän tavisfaneja,eikä tollaisia fanaatikkoja, joilla ei muuta elämää. Muuten oli kiva nähdä Vihdin kotia ja ympärystöä. Saa paremman kuvan persoonasta kun antaa jotain itsestään.
- Fani-myös
Lia. kirjoitti:
ärsyttää muakin. Miksi siihen aina ne samat pullerot, jotka ovat käyneet kaikki keikat. Tiedetään jo, niitä nähdään joka konsertissa.Olisi ollut jotain faneja, jotka ovat enemmän tavisfaneja,eikä tollaisia fanaatikkoja, joilla ei muuta elämää. Muuten oli kiva nähdä Vihdin kotia ja ympärystöä. Saa paremman kuvan persoonasta kun antaa jotain itsestään.
Todellakin miksi ei haastatella satunaisia faneja, vaan aina samat naamat taitaa olla maksettuja faneja ?
Eikös vaan faneja ollut jo kuvattu työpaikoillakin, alkaa olla todella ärsyttävää. JOs ihmisellä ei ole muuta elämää kun juosta Jarin perässä niin ok mutta älkää hyvät fanit tyrkyttäkö itseänne joka paikkaan !
Ei voi olla sattumaa että aina samat naamat vilahtaa yleisönjoukossa..... - juuuuuu
Fani-myös kirjoitti:
Todellakin miksi ei haastatella satunaisia faneja, vaan aina samat naamat taitaa olla maksettuja faneja ?
Eikös vaan faneja ollut jo kuvattu työpaikoillakin, alkaa olla todella ärsyttävää. JOs ihmisellä ei ole muuta elämää kun juosta Jarin perässä niin ok mutta älkää hyvät fanit tyrkyttäkö itseänne joka paikkaan !
Ei voi olla sattumaa että aina samat naamat vilahtaa yleisönjoukossa.....samaa mieltä kanssasi
- Minä vaan....
Lia. kirjoitti:
..ei ookaan tyrkyllä joka konsertissa...siksi Jari ei meita taviksia.. muista olevan olemassakaan..
- tavallinen fani..
Minä vaan.... kirjoitti:
..ei ookaan tyrkyllä joka konsertissa...siksi Jari ei meita taviksia.. muista olevan olemassakaan..
ollut kertaakaan Jarztsaa vahissa keikan jälkeen auton takana, enkä edessä.. kuten monet "vaki" fanit. Jos tekisinkin kerrankin poikkeuksen, mitähän Jartsa siihen sanois.. entä jos antaa "pakit" mitä sitten, mutta kun ei ole rohkeutta, tälläinen "tavis" kun oon... niin olkoon moinen kokeilu. Eikös se ole jo vapaa ajan riistoa, niin minä ainakin ajattelisin jos oisin kyseinen artisti.
- paniikkihäiriö
tavallinen fani.. kirjoitti:
ollut kertaakaan Jarztsaa vahissa keikan jälkeen auton takana, enkä edessä.. kuten monet "vaki" fanit. Jos tekisinkin kerrankin poikkeuksen, mitähän Jartsa siihen sanois.. entä jos antaa "pakit" mitä sitten, mutta kun ei ole rohkeutta, tälläinen "tavis" kun oon... niin olkoon moinen kokeilu. Eikös se ole jo vapaa ajan riistoa, niin minä ainakin ajattelisin jos oisin kyseinen artisti.
ja pelkää uusia ihmisiä? Tutut luovat turvaa.
- Julius*
OIKEIN HYVÄ kirjoitti:
OLI HYVÄ OHJELMA
Muistaako joku mikä oli se kappale jonka jari esitti siellä häissä?
- pentti neuvokas
Julius* kirjoitti:
niitä nössöjä?
- Aleksandra
Julius* kirjoitti:
Kappaleen nimi on Taivas, se löytyy Määränpää tuntematon -albumilta. Muistaakseni se on Mika Toivasen säveltämä, sanoittajaa en muista. Erittäin kaunis laulu, ei ihme, että Jari itsekin liikuttui.
Tarvita ei juurikaan muuta,
riittää kun oot siinä missä oot.
Tarvita ei taivaita, ei kuuta,
taivas päällä maan sä oot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764