Kannabismi on sairaus

Honest Joe

Kannabisnarkkareita ei saa tuomita, sillä he eivät voi itselleen mitään. Kannabisnarkkareita täytyy ymmärtää, sillä kannabisnarkkarit ovat sairaita ihmisiä, jotka eivät pysty lopettamaan kannabiksenkäyttöään (kannabisnarkkaroimistaan).

Kannabisnarkkarit tarvitsevat tukeamme. Antakaamme sitä siis heille (kannabisnarkkareille).

10

769

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 9990990990

Saanen muistattaa pienen faktan, kannabis on tutkitusti harmittomin päihde mitä maa päällään kantaa, tutkitusti.

Faktaa, tutkitusti, piste.

• Tulee tukea

Sinulla on oikeus tuomita kannabisnarkkarit jos niin koet elämäntehtäväksesi ja teet tuominnan asiallisesti argumentoiden koettaen saada jotain hyvää aikaiseksi yhteiskunnassa toiminnallasi. Pyydän kuitenkin huomioimaan, että maassamme on kannabiksen kohtuukäyttäjiä vähintään 100'000 ja enimmillään ehkä 700'000 ja heille kannabis ei aiheuta ongelmia eivätkä he ole narkkareita sen enenpää kuin saunakaljan - pari viikossa ottavat. Kannabiksen addiktiopotentiaali kuitenkin on niin paljon vähäisempää kuin esimerkiksi alkoholin (jonka haitat yhteiskunnalle ovat 100 - 1000 kertaiset kannabikseen nähden). Siksi toivoisin että säilyttäisit jonkilaisen objektiivisuuden asiaan. Kannabisnarkkareita on suomessa ehkä muutama kymmen, ja he eivät Internettiä käytä, joten on itse asiassa täysin sama ymmärrätkö heitä Internetkirjoittelussasi vai et. Se on vain paskan hailee.

Anna tukeasi kannabisnarkkareille. Itsekin varmaan antaisin, mutta vaikka tunnen noin sata myssymiestä niin luonnollisestikaan tuollaiseen suppeaan otantan ei todennäköisyyden mukaan mahdu yhtään kannabisnarkkaria. Siksi minun on hankala antaa tukeani kannabisnarkkareille. Jos kannabisnarkkarin tapaisin, niin kyllä keskustelisin hänen kanssaan, josko tuota käyttöä voisi rajoittaa niin, että kannabishaitat vähenisivät ja hän saisi iloisemman pilven silloin kun polttelee.

• on kyllä

Valitettavan paljon.

On vain piilossa psykiatrisissa sairaaloissa. Tämän lisäksi avohoidossa lukematon määrä kylähulluina keskuudessamme.

• olla

itse ihan muuten vain vainoharhainen.

• kannabis"NARKKARI"?

Kannabis ei aiheuta voimakasta riippuvuutta joten sen voi lopettaa samantien mutta kyse onkin että haluaako itse en koska en tiedä mitään mikä siinä nyt niin vaarallista/myrkyllistä ois

• aarne moraali

Sen sijaan että olisit hirveän huolissasi kannabiksenkäyttäjistä, voisit uhrata pari ajatusta kärsimällesi diagnoosille nimeltään NARKOFOBIA.

Tässä tilassa olet kykenemätön havaitsemaan ongelmattomuuden signaaleita ympärillasi. Sen sijaan haluat hokea päässäsi pyörivää mantraa "seonHUUMEonHUUMEonHUUMEonLAITONonLAITON", ja olet hokiessasi kiistattomien faktojen äärellä.

Honest Joe,

Mikäli "kannabismi" on sairaus, olen aikuisten oikeasti mieluummin sairas, kuin että "tervehtyisin" rinnallesi kirkasotsaisten suoraselkäisten etanolipulsujen harmaisiin riveihin.

• TAke ogmågdfwq

Kerro meille Joe, mitä vittua tarkoittaa kannabismi.

• kaisa_94

naurattaa, kun käyttäjät puolustavat itseään ja kannabista.
      itse kuitenkin voin kertoa, että harmittomasta huumeesta on paljonkin haittaa.
      en sano että pilvessä olisi jotain vikaa, mutta sen sanon, että hiisailu saattaa helposti pikku hiljaa livetä käsistä ja jää oikeasti koukkuun...

• haloo pahvipäät

On tääl kummallista väkee? Siis mikä v itun kannabisvaino tääl on meneillään? Mitä v ittuu se kenellekkään kuulu käyttääkö joku kannabista?

Se on sellanen juttu että alottajalla se sairaus on,ja monella muullakin.

Mä käytän mielelläni kannabista koska se rentouttaa,auttaa keskittymään musiikin tekemiseen ja moneen muuhunki asiaan eikä siitä tule krapulaa niinku kaljasta. On se kummajuttu että näillä älypäillä on aina varaa tulla tuomitsemaan kannabista ja sen käyttäjiä,en mäkään tuomitse täällä niitä subunistejä vaikka en niistä pidäkkään,se on niiden oma asia.

Ei se ole mun ongelma jos joku ei osaa käyttää kannabista oikein ja sit tulee valittaa tänne ku aivot jäätyy "Kannabis tuhos elämäni" voi voi mitäs käytit. Jokainen tietää että kannabis on laiton päihde ja siitä pääsee pilveen,siihen ei kenenkään tarvii koskee jos ei halua. Kaikki huumeet on haitallisia,myös miedot huumeet jos niitä ei osaa käyttää oikein.

• Töttöröö

Hyvin menee jos ei joka päivä hiissaile. v-loppusin on mukava kävästä laajennetussa tajunnassa kattelemassa miltä asiat näyttää. :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      185
      4882
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      41
      2561
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2192
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1729
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1354
    6. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1281
    7. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      145
      1200
    8. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      32
      1193
    9. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      103
      955
    10. Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi

Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannan­hoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.
      Lieksa
      117
      887
    Aihe