Minulla on muistaakseni aina ollut näppylöitä (kuin finnejä) pakaroissa, ja nyt vuoden sisällä niitä on ilmestynyt myös leukaan! Joskus niitä on vähän eivätkä ne haittaa, mutta taas toisinaan ne kutisevat ja saattavat ikään kuin tulehtua.
Asia ei ole kovinkaan paljon haitannut ennen, koska ne vain aina ovat siellä olleet, mutta rupesinpa vain miettimään että pakkohan niille on jokin syy on olla! Pelkäsin jo jotain sukupuolitautiakin, kun jokin aika sitten yksi niistö turposi kuin hyttysenpistokseksi, mutta en usko sen olevan sellaista, koska ne ovat mielestäni aina olleet vaivana, eivätkä ne ole rakkulamaisia.
Voisiko tämä olla jotain sientä, tai iho-keliakiaa kenties? Ihoni on aina ollut kuiva, eivätkä finnitkään ole vaivanneet edes teini-iässä... Että kumma kun nyt tuohon leukaankin ovat vasta ilmestyneet!
Pienenä oli taipeissa ihottumaa, joka pistettiin sitrushedelmien ym. piikkiin, ja n. 13-v:na hiuspohja kärsi ihottumasta/kuivuudesta. Nykyään mitään allergiaa minulla ei pitäisi olla, ja syön siis kaikkia ruokia.
Olisi ihanaa saada jotain vinkkiä mistä mahtaisi ongelmani johtua, ja jos olisi jotain käteviä neuvoja kuinka saada iho kuntoon!
Lääkärille tuskin saa aikaa tälläisen syyn takia...
Suuri kiitos jos joku jaksaa auttaa!:)
näppylöitä pakaroissa ja
leuassa. N20
2
2619
Vastaukset
- alkuper.
Oli muuten helpottavaa lukea tältä palstalta ja tämän avulla löytyneiden linkkien avulla, että muutkin kärsivät ihottumasta tms. pakaroissa! Olen luullut että tämä on vain minun nolo ongelmani, ja miettinyt luulevatko mahdolliset kumppanitkin sitä joksikin taudiksi...
- ...
Lääkärillehän saa ajan ihan minkä itseään vaivaavan asian takia, varsinkin yksityiseltä.
Nyt vaan varaamaan lekuriaikaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053121Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus931451- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461314Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1551228Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803