Aasin wippies postin mutta miten ihmeessä sinne pääsee sisälle????
salasana ja tunnus onnnistuu mutta ei pääse itse postiin tässä vain olen:
Olette tässä: My Wippies
Tervetuloa My.wippies-hallintaan!
My.wippies on Wippies-liittymän hallintaan tarkoitettu sivusto.
Alla listattuna suosituimpia toimintoja:
Salasanan vaihto
Salasanan vaihto Lisäpalvelujen tilaus
Lisäpalvelujen tilaus
IsoG-verkkolevy
IsoG-verkkolevy Sähköposti
Sähköposti
Miten eteenpäin ?? hämmästyttävä käyttöliittymä ! HELP!!!!
Wippies posti miten sisälle?
3
1335
Vastaukset
wippies.com valmiiksi, niin ikkunan "Wippies Webmail" oikeasta yläkulmasta löydät tekemäsi sähköpostiosoitteen ja sen alapuolelta tallentamasi salasanan (=rivi *******). Klikkaa varmuuden vuoksi Suomen lippua ja sitten klikkaa "Go". Tuon lipun klikkaamisen voit sitten unohtaa.
Tallenna Wippies Webmail-ikkuna Kirjanmerkkeihin. Näin pääset aina vaivattomasti wippies-sähköpostin Wippies Webmail-ikkunaan.
Olen itse käyttänyt Wippies.com-sähköpostia jonkin aikaa ja olen siihen tyytyväinen. Arvostan sen nopeata palvelua sähköpostin välityksellä. Ei tarvitse kuunnella puhelimessa puolta tuntia "Hetki vielä, ole hyvä!", kuten esim. Soneran asiakaspalvelussa.- Sivusta seurannut wippari
Ois kiva kuulla löysitkö wipin.
moi en pääse wippies wepmail postiin posti osoite on [email protected] salasana unohtunut mitä teen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613111Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433067- 422417
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa912037- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251759- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä831370- 391280
- 791110