Kalat ja harrastukset

kalat itsekin

Ihan mielenkiinnosta kysyn mitä harrastuksia teillä muilla (kaloilla) yleensä on? Taiteellisia?

13

2338

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fisunainen

      Musiikki ja liikunta tämän kalat naisen liikkeelle saa. Tanssiminen elämäni suola :)

      • kalat 34

        se on aivan totta kalat naiset tykkä tanssimisesta ja liikunnasta paljon, mulle musiikki ja tanssi tekee tosi hyvää oloa:)
        Mutta meissä ei ole sali tyttöä lainkaan:)


      • näin kalamiehenä
        kalat 34 kirjoitti:

        se on aivan totta kalat naiset tykkä tanssimisesta ja liikunnasta paljon, mulle musiikki ja tanssi tekee tosi hyvää oloa:)
        Mutta meissä ei ole sali tyttöä lainkaan:)

        kerätä postimerkkejä,koska kaloilla on keräilijäluonne.


    • totta!

      On ihanaa antaa rytmin viedä.
      En pidä erityisesti mistään musiikkityylistä, vaan se vaihtelee mielialan mukaan. Sopiva musiikki ja tanssi... se saa kaiken ympärillä olevan unohtumaan. Kaikki huolet on hetkeksi pois pyyhitty. Musiikki ja tanssi ainoat eläinten lisäksi, jotka kulkeneet mukana lapsuudesta tähän päivään.
      Kaikenlainen liikunta on tärkeää, myös salilla käynti siinä kun taistelulajit, lenkkeily, pyöräily tai ratsastuskin.
      Mitään en ole koskaan keräillyt, pitkäjännitteisyys ja motivaatio ei riittäisikään siihen. Sopii ehkä toisille. Mä en vain siedä tarpeettomia, ylimääräisiä tavaroita nurkissa pyörimässä :-)

    • kala

      Olen kirjoittaja. En tiedä että johtuuko se kalan luonteesta.

    • kalat1973

      kirjoittaminen, kuvataide, elokuvat, valokuvaus, uiminen ja koirat. Taitaapa olla aika tyypilliset
      kalojen harrastukset ...

    • seikuha

      ...puoleensa! Uintiharrastus alkoi jo 4 vuotiaana melkein 40 vuotta sitten. Muut harrastukset lenkkeily ja monimuotoinen "käsillä tekeminen" eli kirjoitus, maalaus, askartelu, käsityöt

    • fffi

      Kuntosali 4-5 krt vko ja parin elukan hoito :) Ja mallintyöt on myös välillä aika taiteellista..

    • kalatyttö

      Partiotaivalta takana 13 vuotta ja on varmasti elämänmittainen harrastus. Luonnossa kun saa olla ja lapsille ohjata toimintaa, niin jo moni tärkeä asia toteutuu.
      Laulaminen, valokuvaaminen, matkustelu, tarot-kortit, sisustusintoilu. Siinä niitä.

    • kalattyttö

      Pidän kovasti matkustelusta, valokuvaamisesta, pyöräilystä ja kissoista. Uiminen ja lukeminen saavat minut tylsistymään. En tiedä, mikä siinä on. Haluaisin lukea ja uida paljon, muttei huvita yhtään. Olen viime aikoina alkanut kiinnostumaan enemmän seikkailuista ja kaikenlaisista elämyksistä, uusista kokemuksista. En tiedä, onko se kalamaista, mutta se kyllä on, että vain unelmoi niistä jännittävistä harrastuksista, ei koskaan toteuta.

    • neitimuikku

      mä oon kalat ja harrastan tanssia ja tykkään musiikista (kuuntelen, laulelen, soittelen) x)

    • Lahna(ko)?

      Postimerkkien keräily(kerään kirjekuoriin yms. laatikoiden pohjalle vaan en saa niitä kansioon kuin kerran vuodessa)
      Tavaraa on nurkat täynnä, hallittu kaaos seuraa minua! Ja välillä se muuttuu hallitsemattomaksi kaaokseksi.
      Rakastan musiikkia, yksin tanssiminen on ihanaa, paritanssi tekee minusta jäykän jännittäjän.
      Pidän elokuvista; rakkautta ja draama!
      Pidän kirjoista, etenkin nämä siirappiset rakkaustarinat iskee syvälle ja saa minut leijailemaan toisessa ulottovuudessa.
      Pidän taiteesta, itse tahtoisin osata maalata ja soittaa, en vain ole koskaan tullut opetelleeksi.

      • kalatyttö

        Joo kaikki oikeesti piti paikkansa mitä haluttais harrastaa mutta juuri se pitkäjännitteisyys puuttuu jos ei ole vetäjää Ideoita on pää täynnä kun vain olisi joku toteuttais ne minun kanssa Mutta kyllä tanssi musiikki ja laulu vie voiton Joskus kun laulan kysyy ihmiset miten sitä ollaan niin iloisia ja lauleskellaan vain Voi ne ei tiedä että olen oikeesti monesti surullinen ja laulan siksi iloisia lauluja koska se on hyvää terapiaa apealle mielelle Sama on tanssi siinä unohtuu kaikki on vain musiikki ja rytmi saa viedä Romaanit ei ole enää vuosiin jaksaneet kiinnostaa mutta joku filosofinen tai teosofinen tutkielma esim. ja sitten jos saa ihan rauhassa laittaa miettimismyssyn päähän ja ajatella Vielä parempi jos on joku jonka kanssa voi todella keskustella henkeviä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1602
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1359
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1202
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1169
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      44
      1048
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      828
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      815
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      90
      698
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      693
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      644
    Aihe