Onko potkunyrkkeily kaikista kovin taistelulaji mitä on olemassa ?
Vastaus: no onhan se.
kickboxing
5
952
Vastaukset
- perstakli
Kumpi voittaisi pesäpalloilija vai potkunyrkkeilijä ?
Pesäpalloilija kuitenkin lyö aika kovaa sillä mailallansa.- jättibodari
Kumpikaan ei pärjäisi taistelussa kisakireälle finniselkäiselle bodarille.
...ylipaino on ylivoimaa... - kannabispalloilija
jättibodari kirjoitti:
Kumpikaan ei pärjäisi taistelussa kisakireälle finniselkäiselle bodarille.
...ylipaino on ylivoimaa...Kyllä ei kukaan pärjäisi koripalloilijalle, se kun käyttää suoritusta parantavaa ruohoa.
Basketball rulez... - kisapenkkaaja
kannabispalloilija kirjoitti:
Kyllä ei kukaan pärjäisi koripalloilijalle, se kun käyttää suoritusta parantavaa ruohoa.
Basketball rulez...Jos tässä kovinta jätkää haetaan: niin tietenkin se on kovin joka penkkaa eniten penkkipaidan kanssa.
Kun penkkaa paidalla yli 200kg, alkaa jo olemaan niin kova jätkä ettei mikään hojohojo-mies pärjää.
Vastustajille tulee paskat housuun jo siitä kun näkee kunnon penkkikarpaasin tulevan vastaan penkkipaita päällä kädet vaakatasossa.
Kunnon paitapenkkaaja pitää paitaa päällä 24/7. - pallopotkuilija
potkupalloilija voittaisi nämä molemmat yhtä aikaa on se vaan niin kova laji ja potkuvoima on potkupalloijoilla ääretön
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073025Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1212049
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 671379
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233