seksi on turhaa.

poika16.

En kaipaa enkä tarvitse seksiä, pärjään ilmankin. Seksi on mielestäni vain pelkkä mekaaninen suoritus. Ja jos ajattelee että tytöillä se sattuu vaan, niin onneksi se ajatus vie viimeisimmätkin halut minulta. Minulla ei siis ole mitään tarvetta harrastaa seksiä. Paljon parempaakin tekemistä elämässäni on.

16

2217

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hehehehhe

      Et varmaan olis pillua muutenkaa saanu? hoh hoh peittelet sitä tällä. Ei se seksi mitään turhaa ole, melko tyhjää on parisuhtees myöhemmin ilman. Eikä se tyttöäkkään oiken tehtynä satu (paitsi ensimmäisellä kerralla).

    • Pau-la

      Uskon, että kun mukavan kokemuksen seksistä saat niin mielipiteesi muuttuu. Pitäisiköhän vaihtaa tuon seksin paikalle rakastelu... Se on ihanaa!

      • ^.^

        KUN saat?

        ...


    • niin-

      joten...?

    • on mukavaa puuhaa

      Todella mielläni sitä seksiä harrastaa poikaystävän kans. Ei se satu vaan tuottaa helvetisti mielihyvää ;) Kantsii kokeilla, jos pimppaa saat!

      • kommentti :DD

        "Kantsii kokeilla, jos pimppaa saat!"

        Anna anteeksi, mutta tuo vaan kuulosti jotenkin kornilta :D


      • Anonyymi
        kommentti :DD kirjoitti:

        "Kantsii kokeilla, jos pimppaa saat!"

        Anna anteeksi, mutta tuo vaan kuulosti jotenkin kornilta :D

        Ota huomioon, että jokaisella on oikeus mielihyvään.


    • uijuihoo

      Siis Vedätkös ees täteen ?
      Vai annatkos vain yöllisten tahattomien siemensyöksyjen tyhjentää pussit?
      Ois kiva tietää.

    • runkkari---

      Ajatuksesi saattavat johtua piilevästä homoudesta.

    • asia selvä

      Sitä en vaan ymmärrä, että miksi asia pitääesittää näin. Miksi et vain totea, että et ole vielä valmis ja sillä selvä. Ei kaikki sinun ikäisesi ole valmiita seksiin, ei siinä ole mitään kierreltävää. Sitten kun olet valmis, tiedät paremmin ja voit nauttia seksistä.

      • Anonyymi

        Seksi on turhaa t nainen 44vuotias. Siitä saa vain emätintulehduksia. Sperma haisee.


    • käpy

      Noh, jos kerran olet tuota mieltä.
      Jaan kumminkin oman näkemykseni asiaan, vaikka ei se mitään muuta.

      Itseeni seksi ei ole koskaan sattunut, ensimmäinen kertakin on hyvä muisto monien muiden joukossa.
      Seksi ei myöskään ole mekaaninen suoritus, jos siitä ei tee sellaista.
      Itse nautin seksistä erityisen paljon juuri rakastamani ihmisen läheisyyden vuoksi.
      Seksin aikana saan kaiken huomion itselleni, minuun kosketaan, minua rakastetaan ja minulle halutaan tuottaa nautintoa.
      En voi sanoa ettenkö saisi tuota huomiota muutoinkin, mutta seksin aikana se tuntuu puhtaammalle ja silloin tunteet ovat paremmin läsnä.
      Voin sanoa, että juuri hyvä seksi on omalla kohdallani jo kaks vuotta kestäneen onnellisen seurustelusuhteen takana.
      Orgasmi puhdistaa minua, purkaa paineitani ja auttaa minua jaksamaan.
      Myöskin mielihyvän tuottaminen toiselle, vie ajatukset pois pahasta.
      On hyvä vain käydä hellän hetken päätteeksi hiljaa toisen kainaloon ja tietää että on tehnyt toiselle hyvin ja nauttinut siitä itse aivan samoin.
      En tietty voi sanoa että kaikki seksiä tarvitsisivat, mutta jokaiselle ihmiselle suotakoon edes yksi kunnon rakastelu, pelkän seksin tilalle.

      Aloittajalle voin sanoa, että tavoitteesi on ihainnollinen.
      Opit tasapainottamaan elämäsi ja suhteesi ilman seksin tuomia paineita tai huojennuksia.
      Et kärsi erinäisistä halujen tuomista pakotteista jne.
      Toivottavasti kumminkin tulevaisuudessa otat huomioon mahdollisen kumppanisi tarpeet, vaikket itse seksiä kokisi vakituisessa parisuhteessakaan tarpeelliseksi, kumppanisi voi kokea sen jopa tärkeäksi.

      T:
      Tyttö 17v&poika 16v

      • ...

        "jokaiselle ihmiselle suotakoon edes yksi kunnon rakastelu, pelkän seksin tilalle."

        Milläs meinaat noin jalon aatteen toteuttaa?


      • Tyttö17
        ... kirjoitti:

        "jokaiselle ihmiselle suotakoon edes yksi kunnon rakastelu, pelkän seksin tilalle."

        Milläs meinaat noin jalon aatteen toteuttaa?

        Oon täysin samaa mieltä! Mutta kuunnelkaa mun selitykset ennen ku alatte arvostelemaan. :) Eli oon täysin normaali nuori nainen, joka tykkää pojista. En tiiä johtuuko tää seksin haluumattomuus siitä, etten oo tarpeeks kypsä, vai siitä etten oo edes kiinnostunu itteni tyydyttämisestä. Oikeesti, oon todella "en-normaali", koska en tyydytä itteeni ikinä. Vaikka se on siis normaalii.

        Mut ootte oikeessa, ehkä alan haluumaan sitä myöhemmi, ku kehityn tästä lisää ja haluun perustaa perheen jne. Mut vielä oon sitä mieltä, että voisin elää poikaystävän kanssa ilman seksii vaikka koko elämän, jos en haluis joku päivä lapsia.

        Oon siis ihan outo, tiiän, turha sanoo. :D


      • Anonyymi
        Tyttö17 kirjoitti:

        Oon täysin samaa mieltä! Mutta kuunnelkaa mun selitykset ennen ku alatte arvostelemaan. :) Eli oon täysin normaali nuori nainen, joka tykkää pojista. En tiiä johtuuko tää seksin haluumattomuus siitä, etten oo tarpeeks kypsä, vai siitä etten oo edes kiinnostunu itteni tyydyttämisestä. Oikeesti, oon todella "en-normaali", koska en tyydytä itteeni ikinä. Vaikka se on siis normaalii.

        Mut ootte oikeessa, ehkä alan haluumaan sitä myöhemmi, ku kehityn tästä lisää ja haluun perustaa perheen jne. Mut vielä oon sitä mieltä, että voisin elää poikaystävän kanssa ilman seksii vaikka koko elämän, jos en haluis joku päivä lapsia.

        Oon siis ihan outo, tiiän, turha sanoo. :D

        Miten tässä kävi. Tuliko sinusta perheenäiti, masturboija, mitä muuta? vai jotain ihan muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten tässä kävi. Tuliko sinusta perheenäiti, masturboija, mitä muuta? vai jotain ihan muuta.

        Varmaa saanu 10 lasta


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      16
      1216
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1149
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      3
      1149
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe