En "osaa" syödä :(

tyttö15

Hei!

Minulla on sellainen ongelma, etten mielestäni "osaa syödä."

Nimittäin tänäänkin kun heräsin yhdeltätoista, niin en jaksanut syödä muuta kuin jäätelön. Sitten söin klo 14 pienen annoksen lasagnea.(valmisateria) Ja nyt en ole syönyt muuta kuin juonut hieman mehua.

No, ehkä tuo ei nyt kuulosta niin kamalalta, mutta kun jotenkin tuntuu vain etten osaa syödä kunnolla.

Esimerkiksi en pysty millään syömään ruisleipää jos se on hieman liian kovaa. :( Näitä on monia mutta en nyt jaksa ruveta kirjoittamaan listaa.

Lisäksi olen erittäin tarkka ruokailuni kanssa. Nykyään en tavallaan pidä mistään. No ei ihan, mutta voisin kirjoittaa heti sadan ruokalajin listan, joita en voi sietää.

Syön kyllä tosi hyvin jos olisi jotain todella hyvää, ja onhan minulla lempiruokiakin paljon, ja niitä syönkin paljon...

En osaa oikein selittää tätä joten kirjoitan esimerkin eilisen päivän ruokailusta:

Herään aamulla klo 11.30, syön hieman karkkia, koska on karkkipäivä. Luen kirjaa hetken.

N. klo 13 menen jääkaapille ja isä kertoo, että siellä on vielä lautasellinen perunamuusia ja lihapullia. Annos oli melko pieni, ja huomautan siitä isälleni.

Noh, syön sen ja nälkä häviää. Sitten olenkin syömättä klo 18.30 asti, ja sitten syödään ranskalaisia ja jtn uunimakkaraa.

Sitten illalla syön taas hieman karkkia telkkaria katsomassa ja menen nukkumaan.

......

Onko tässä edes mitään ongelmaa?? :o

Pelkään , että laihdun. Olen jo nyt vain 44kg ja 163cm pitkä. (voivoi geenit -.-")

Joo kaikki varmaan jakso lukea! Oon tosi huono selittämään.

Mutta kiitos jos joku voisi asiallisesti vastata, koska minua on niin mietityttänyt... Onhan minulla usein päiviä jolloin syön todella paljon, mutta tuntuu, että minulla on liikaa päiviä jolloin en syö kunnolla MIELESTÄNI :ss

4

675

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Synkopoppi

Sanoit syöneesi eilen ja tänään heti aamusta karkkia. Minut on kuitenkin jo pienestä pitäen kasvatettu siihen, että karkit tai muut makeat herkut jätetään sinne pääaterian jälkeen.

Tunnut syövän vähänlaisesti. Itselläni on aina ollut todella hyvä ruokahalu, ja tuolla ruokamäärällä en kyllä tulisi toimeen. On tosin muistettava, että olemme eri sukupuolta ja ruumiinrakenteeltammekin erilaisia, jotan en lähde sinua tämän enempää itseeni vertailemaan.

Tarkentakoot joku paremmin näihin ravintoasioiden kiemuroihin perehtynyt, tässä minun kantani.

- Synkopoppi

• aikuinen..

Nukut puoleen päivään, aloitat päivän karkilla tai jäätelöllä, eipä ihme, ettei ole ruokahalua. Mene ajoissa nukkumaan, herää vähintään yhdeksältä tai kymmeneltä ja syö jotain järkevää. Sen jälkeen unohda ruoka, harrasta jotain, lähde ulos raittiiseen ilmaan, tapaa ihmisiä eli hanki elämä! Ja hups, pian huomaat, että sinulla on nälkä, onhan jo lounasaika. Silloin syöt lämpimän aterian, karkkia ehkä jälkiruuaksi. Ja sitten taas elämään.

• hff,

Heivaa ne karkit ruokavaliostasi helvettiin. Ja jäätelöt. Päivä aloitetaan aamupalalla, johon kuuluu vaikka leipää, hdelmiä, puuroa, jogurttia, teetä tai kahvia.. Ei karkkia tai jääteöä.

Yli 4 tuntia ei saisi olla syömättä. Syö 3-4 tunnin välein oikeaa ruokaa. Pitäisi järjenkin sen verran sanoa.

• Anonyymi

En syö sieniä ovat myrkyllisiä metsälikainen marjat myrkky myrkky sieni seassa myrkky vaara luvattu maa virhe Nivala

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      46
      5851
    2. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      58
      3246
    3. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      184
      2701
    4. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      12
      2524
    5. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      13
      2219
    6. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      29
      2161
    7. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      15
      1896
    8. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      16
      1596
    9. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      148
      1379
    10. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      270
      1247
    Aihe