Ja niin apteekkiremontti pidettiin muuan vuosi sitten,tilanne vain huononi. Ei minkäämoisia numerolappuja kaikki seisoo tiskintakana yhtaikaa ja antaa reseptejä.Ja lääkkeitä sitten kun annetaan hihkastaan ---nimeltä .............aika törkeää nykyaikana. Ei minkäänmoista yksityis asioiden suojaa. Ja se takahuone,siellä saattaa kaksi maatuskaa lukea yhdessä reseptiä ja välillä vilkaseevat pärstään reseptin antajaa. Näin pelaa Nivalan apteekissa palvelu...
Nivalan apteekki
5
1370
Vastaukset
- typy86
minä ainakin olen saanut nivalan apteekissa hyvää palvelua. ja aina olen omalla vuorollani päässyt asioimaan eikä minusta siellä ketään mulkoilla.
- Diapamiako?????
Et pelkää, vaikka henkilökunta Nivalan apteekissa tekee omia havaintojaan lääkkeiden väärinkäyttäjistä, hyvä niin. Valvontaa pitäisi lisätä, koska radiosta tuli juuri tänäperjantaina, että reseptejä väärennetään.
Tulisi vain sähköiset reseptit, niin eiköhän sitten sinulle, joka kirjoitit, että mulkoilevat.
Kun pahaa teet, niin pelkäät. - Anonyymi
Psykiatrian kanssa touhuaa,on jatkuva ylimeno piste.
Autot ei toimi jne - Anonyymi
Nurkka it id virusturvan eliminointi ei julkisen tilan suojaus ssikaalla päällä enää kun käy.
Puhuu it kohtuu käyttö varastaminen asunto luontaistuotteet.
2022 hiuksilla mennään - Anonyymi
Tarjoukset vitamiinit.
Nivalan apteekki antoi oman sähköposti osoite tiedot, virheellinen vitamiini pore mustaviinimarja.
Sähköposti osoite toimi normaalisti.
Rahat sai takaisin.
Liput tietää joka tietää.
Kiitos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121441
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881297Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1361047- 68974
- 39897
- 69864
- 97857
- 75846
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54832Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39774