tietääkö kukaan täällä?
psoriasis reuma
8
2372
Vastaukset
- ^ö^ )~
Kyseessä lienevät usein psoriin liittyvät nivelvaivat? Katsopa vanhoja keskusteluja hakusanoilla psoriasis nivelreuma niin löytyy aiemmin palstalla käydyt keskustelut ko. aiheesta. Myös Psoriasisliiton kotisivuilta löytyy paljon tietoa ja keskusteluja eri aiheista. ;)
- Nivelpsoriaatikko
Ilkeä tauti. Kovat vaihtelevat kivut. http://www.psori.fi/doc/Nivelpsoriasis_032007.pdf
- pipimuhkura
olen utelias kuulemaan lisää tästä taudista,on itsellä samoja oireita
- nivelvaivat
Minulla on voi olla paljo särkyä.Menen Tanskaan kokeileen uutta hoitoa.
- näin_on
Vähähiilihydraattinen ruokavalio auttaa lähes kaikkiin kroonisiin sairauksiin.
Ihmiset ovat vain niin sokeririippuvaisia, etteivät halua edes kokeilla kyseistä ruokavaliota. - hymyähuuleen
Moikka!
Olen noista vaivoista kärsinyt vuosia. Löysin vuosi sitten tuotteen ,josta olen saanut huomattavaa apua. Jos haluat katsoa niin laita hakuun Zinzino--psori/reuma--hyvä vai huono?
Paljon tästä puhutaan ja se jakaa ihmisten mielipiteitä. En itse ole enää kiinnostunut muiden mielipiteistä vaan nautin tästä huomattavasti paremmasta olosta.
Tämä on ihan varteen otettava vaihtoehto ja kokeilun arvoinen oli omalta kohdaltani.- Anonyymi
Kotimaiset viljat vähemmälle!
- Anonyymi
Voiko olla psoriasisreumaa, jos ei ole todettu psoriasista, eikä ole ollut ihottumaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6315350Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?283399HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2692424- 1281763
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1281474Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3691411Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101213- 121115
Onko PS kaaoksessa?
Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P76942- 115905