tietääkö kukaan täällä?
psoriasis reuma
6
2262
Vastaukset
- ^ö^ )~
Kyseessä lienevät usein psoriin liittyvät nivelvaivat? Katsopa vanhoja keskusteluja hakusanoilla psoriasis nivelreuma niin löytyy aiemmin palstalla käydyt keskustelut ko. aiheesta. Myös Psoriasisliiton kotisivuilta löytyy paljon tietoa ja keskusteluja eri aiheista. ;)
- Nivelpsoriaatikko
Ilkeä tauti. Kovat vaihtelevat kivut. http://www.psori.fi/doc/Nivelpsoriasis_032007.pdf
- pipimuhkura
olen utelias kuulemaan lisää tästä taudista,on itsellä samoja oireita
- nivelvaivat
Minulla on voi olla paljo särkyä.Menen Tanskaan kokeileen uutta hoitoa.
- näin_on
Vähähiilihydraattinen ruokavalio auttaa lähes kaikkiin kroonisiin sairauksiin.
Ihmiset ovat vain niin sokeririippuvaisia, etteivät halua edes kokeilla kyseistä ruokavaliota. - hymyähuuleen
Moikka!
Olen noista vaivoista kärsinyt vuosia. Löysin vuosi sitten tuotteen ,josta olen saanut huomattavaa apua. Jos haluat katsoa niin laita hakuun Zinzino--psori/reuma--hyvä vai huono?
Paljon tästä puhutaan ja se jakaa ihmisten mielipiteitä. En itse ole enää kiinnostunut muiden mielipiteistä vaan nautin tästä huomattavasti paremmasta olosta.
Tämä on ihan varteen otettava vaihtoehto ja kokeilun arvoinen oli omalta kohdaltani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2164423
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.262811Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1062295Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341930- 1841666
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut291612Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1111333Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211266- 391222
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1381214