puhelin ja rapumies

tyttöystävä

Tapasin rapumiehen. Hänellä oli sininen puhelin. Hän antoi minulle puhelinnumeronsa. Jonkin aikaa häntä tapailtuani ihmettelin, koska hänelle ei tullut puheluja kuten muille. Kysyin numerotiedustelusta, niin paljastui että numero olikin salainen. Myöhemmin ilmeni, että että hänellä oli toinen samanlainen puhelin, johon hänen sukulaisensa ja lapsuuden ystävät soittivat. En saanut kuulla niitä puheluja.

Mistä on kyse? Onko tämä normaalia? Hän jätti toisen puhelimen kotiin pöydälle sillä aikaa kun seurusteli toisen kanssa.

Hän sanoi minulle myös aina: "Mä soitan lauantaina." Ei pitänyt siitä, että minä soitan. Monesti ei vastannut, jos soitin.

6

1969

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastauksia ja vastauksia

Musta on ihan normia jos jollain on kaksi puhelinta.
      toiseen soittaa perheenjäsenet ja ystävät ja toiseen sä. Erottaa et kumpi soi.

Ja luulen et se ei yleesä vastaa jos se puhelin on hiljasella tai äänettömällä tai jos se on jossai pöydä päällä ja se tietokonee ääressä tai istumassa vessanpöntöllä.

Turha murehtii. Ota ilo irti siitä mitä sulla nyt on eläkä ajattele että "VOI EI! onks tää normii ku sil on kaks puhelinta"

Rapumies on puhjetessaan kukkaan varsinainen löytö.
      Itte oon kokenu ja koen edelleenki. Oman rapumiehe kanssa seurustellu 9 vuotta ja kihloissa ollaan oltu se 6 vuotta ;) Häitä suunnitellaan

• ravun rakastajatar

Pitäisitkö sinä itse kahta puhelinta? Tietenkin se toinen on rakastajatarta/rakastajattaria varten ja toinen omaa muijaa varten. Maalaisjärjen käyttö on sallittua.

• joojotti

Olet tainnut tavata J:n?
      Puhelimia on, niitä jätetään auton takakonttiin jne. Kyllästyi puhelinten putsaamiseen ja puheluiden pelkäämiseen. Nyt on salaiset numerot yms. että pysyy vilkas sosiaalinen elämä omassa kontrollissa ja muilta salassa.

• ??????

tämä J kenties Jukka? Ja mistäpäin Suomea?

• ! ! ! ! !
        ?????? kirjoitti:

Jukka se on :(

• joojotti
        ?????? kirjoitti:

Ei ole mutta tiedän hänen käyttäneen useita eri J-alkuisia nimiä, pääkaupunkiseutu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1329
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      65
      1115
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      202
      1108
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      163
      1033
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1019
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      973
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      886
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      121
      813
    9. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      745
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      121
      744
    Aihe