Olenkohan ainoa?

pulliainen

Mulla on ongelma syömisen kanssa. Siis totaalinen onglma. Mä ahmin ja ahmin ja ahmin koko ajan vaan ruokaa ja ihan mitä vain mitä käden ulottuville saan. Leipää, jogurttia, juustoa, karkkia, sipsejä, JÄÄTELÖÄ (siis ihan litra kaupalla), kotiruokaa, ihan mitä vain!

Ja sitten on siitä niin kamala olo, että n pakko oksentaa, ei toki aina mutta aina silloin tällöin. Mutta suurempi ongelma ahmimisesta on se, etten voi lähteä ulos kodistani. En voi lähteä kavereiden kanssa ulos, leffaan tai näyttelyihin. En edes kahville.

Olen mielestäni niin uskomattoman lihava ja vastenmielinen, etten voi millään lähteä minnekkään. Ja jos olemme sopineet kavereiden kanssa, et mennään bailaan niin mun täytyy olla koko se päivä syömättä juuri mitään. Sitten vasta tuntuu, että voin lähteä ulos.

Onko kenelläkään muulla tälläistä? Mistä vin saada apua, sillä täähän rajoittaa jo mun sosiaalista elämää ihan hirveesti. APUA!

4

807

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dadadadada

      Sulla on huono itsetunto ja tohon ei auta mikään muu kuin laihdutus, siis oikea sellainen, jotta saat pudotettua painoasi.
      Salli itsellesi vaikka yksi ahmimispäivä viikossa jolloin syöt mitä haluat ja syö normaalisti ja terveellisesti muina päivinä.
      Vinkkinä: syö rasvattomia maitotuotteita, vältä sokeria ja rasvaa, kannattaa myös ehdottomasti kokeilla soijarouhetta, se kuulemma poistaa rasvaa vatsaontelosta -toki yhdessä terveellisen ruokavalion kanssa-. Syö aamiaiseksi neljänviljanpuuroa johon slaissaat banaanin tai kaks ja päälle soijarouhetta. Oma laihisruokani on rasvaton ja sokeriton jugurtti johon sekoitan soijarouhetta ja vadelmia. Lähtee nälkä ja lisäks on tosi hyvää.
      Toinen vaihtoehto sitten on hyväksyä ulkonäkösi sellaisena kuin se on, ja kehittää vaikka mieltään ja hommata jokin uusi harrastus, vaikka maalaus tai jokin, jos et uskalla lähteä ihmisten ilmoille.
      On kuitenkin hienoa, että sinulla yhä on ystäviä. Onko ketään ystävää, jolle voit avoimesti tunnustaa sh:si ilman kauhistelua?
      Ei kannata hylätä ystäviä, ystävyyssuhteet vie eteenpäin elämässä. Voimia :))

    • Rumempi kuin ruma

      Minulla on myös ongelmia itsetunnon kanssa.
      Normaalisti istun tietokoneen äärellä, itken, katselen thinspo-videoita ja ahmin kaikkea ruokaa ja karkkia.
      Kun menen töihin, en syö koko päivänä mitään. Illalla on hyvä fiilis, mutta voi kurjaa, kun on vapaapäiviä...
      En kehtaa lähteä ulos, ennenkuin on pimeää. Pakko käydä kaupasta jotain hyvää syötävää, joten illalla alkaa kauhea syöpöttely.
      Itken tosi paljon, itken itsesäälistä. Minä vain olen niin kauhean ruma ja liian lihava, jotta parempi kaikille että pysyn sisätiloissa.
      Minä vain rumentaisin näkymiä kauniiden, laihojen naisien seurassa. Minulla ei ole lihavia ystäviä. Minulla ei ole ystäviä, tuttavia korkeintaan.
      Poikaystävä morkkaa minua siitä, kun olen syömättä.
      Morkkaa myöskin siitä, jos olen syönyt ja ahminut liikaa ja en lähde ulos lenkille.
      Poikaystävä on komea ja erittäin hoikka. huoh.
      Joku päivä, kunhan saan polkupyörän, lähden sillä töihin 15 kilometrin päähän... enkä syö mitään enää ikinä. VIHAAN ITSEÄNI!

    • Selluperse

      Tuo kirjoituksesi oli kuin minun kirjoittama.Meitä on ainakin kaksi samanlaista..Juuri noin syön ja käyttäydyn!

    • aladobi

      Kirjoituksesi oli kuin minun tarinani..Juuri noin syön ja käyttäydyn! En käymissään,kun olen niiin ruma ja plösö:-(
      En vaan voi hallitasyömisiäni,vaikka haluaisinkin, voi luoja, että haluaisin olla kuten muut, mutta en olre..
      Minulla on aika lääkärille ja psykiatrille ensiviikolla ja suosittelen sinullekin, että ehkä löytyisi meille apua:-) Tsemppiä ja voimahali.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1731
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1337
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe