Olenkohan ainoa?

pulliainen

Mulla on ongelma syömisen kanssa. Siis totaalinen onglma. Mä ahmin ja ahmin ja ahmin koko ajan vaan ruokaa ja ihan mitä vain mitä käden ulottuville saan. Leipää, jogurttia, juustoa, karkkia, sipsejä, JÄÄTELÖÄ (siis ihan litra kaupalla), kotiruokaa, ihan mitä vain!

Ja sitten on siitä niin kamala olo, että n pakko oksentaa, ei toki aina mutta aina silloin tällöin. Mutta suurempi ongelma ahmimisesta on se, etten voi lähteä ulos kodistani. En voi lähteä kavereiden kanssa ulos, leffaan tai näyttelyihin. En edes kahville.

Olen mielestäni niin uskomattoman lihava ja vastenmielinen, etten voi millään lähteä minnekkään. Ja jos olemme sopineet kavereiden kanssa, et mennään bailaan niin mun täytyy olla koko se päivä syömättä juuri mitään. Sitten vasta tuntuu, että voin lähteä ulos.

Onko kenelläkään muulla tälläistä? Mistä vin saada apua, sillä täähän rajoittaa jo mun sosiaalista elämää ihan hirveesti. APUA!

4

850

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dadadadada

Sulla on huono itsetunto ja tohon ei auta mikään muu kuin laihdutus, siis oikea sellainen, jotta saat pudotettua painoasi.
      Salli itsellesi vaikka yksi ahmimispäivä viikossa jolloin syöt mitä haluat ja syö normaalisti ja terveellisesti muina päivinä.
      Vinkkinä: syö rasvattomia maitotuotteita, vältä sokeria ja rasvaa, kannattaa myös ehdottomasti kokeilla soijarouhetta, se kuulemma poistaa rasvaa vatsaontelosta -toki yhdessä terveellisen ruokavalion kanssa-. Syö aamiaiseksi neljänviljanpuuroa johon slaissaat banaanin tai kaks ja päälle soijarouhetta. Oma laihisruokani on rasvaton ja sokeriton jugurtti johon sekoitan soijarouhetta ja vadelmia. Lähtee nälkä ja lisäks on tosi hyvää.
      Toinen vaihtoehto sitten on hyväksyä ulkonäkösi sellaisena kuin se on, ja kehittää vaikka mieltään ja hommata jokin uusi harrastus, vaikka maalaus tai jokin, jos et uskalla lähteä ihmisten ilmoille.
      On kuitenkin hienoa, että sinulla yhä on ystäviä. Onko ketään ystävää, jolle voit avoimesti tunnustaa sh:si ilman kauhistelua?
      Ei kannata hylätä ystäviä, ystävyyssuhteet vie eteenpäin elämässä. Voimia :))

• Rumempi kuin ruma

Minulla on myös ongelmia itsetunnon kanssa.
      Normaalisti istun tietokoneen äärellä, itken, katselen thinspo-videoita ja ahmin kaikkea ruokaa ja karkkia.
      Kun menen töihin, en syö koko päivänä mitään. Illalla on hyvä fiilis, mutta voi kurjaa, kun on vapaapäiviä...
      En kehtaa lähteä ulos, ennenkuin on pimeää. Pakko käydä kaupasta jotain hyvää syötävää, joten illalla alkaa kauhea syöpöttely.
      Itken tosi paljon, itken itsesäälistä. Minä vain olen niin kauhean ruma ja liian lihava, jotta parempi kaikille että pysyn sisätiloissa.
      Minä vain rumentaisin näkymiä kauniiden, laihojen naisien seurassa. Minulla ei ole lihavia ystäviä. Minulla ei ole ystäviä, tuttavia korkeintaan.
      Poikaystävä morkkaa minua siitä, kun olen syömättä.
      Morkkaa myöskin siitä, jos olen syönyt ja ahminut liikaa ja en lähde ulos lenkille.
      Poikaystävä on komea ja erittäin hoikka. huoh.
      Joku päivä, kunhan saan polkupyörän, lähden sillä töihin 15 kilometrin päähän... enkä syö mitään enää ikinä. VIHAAN ITSEÄNI!

• Selluperse

Tuo kirjoituksesi oli kuin minun kirjoittama.Meitä on ainakin kaksi samanlaista..Juuri noin syön ja käyttäydyn!

• aladobi

Kirjoituksesi oli kuin minun tarinani..Juuri noin syön ja käyttäydyn! En käymissään,kun olen niiin ruma ja plösö:-(
      En vaan voi hallitasyömisiäni,vaikka haluaisinkin, voi luoja, että haluaisin olla kuten muut, mutta en olre..
      Minulla on aika lääkärille ja psykiatrille ensiviikolla ja suosittelen sinullekin, että ehkä löytyisi meille apua:-) Tsemppiä ja voimahali.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      26
      5291
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      3
      4647
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      146
      1601
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      155
      1436
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      14
      1260
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1104
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      21
      1064
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      201
      965
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      903
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      37
      829
    Aihe