Pitäisi tehdä päätöksiä keittiön kalusteista. Astianpesukone nostetaan joka tapauksessa ergo-tasoon, koneen alapuolelle yksi vetolaatikko. Keittotaso upotetaan työtasoon, ja koska uunille on oma ohjauspaneeli eikä sitä tarvitse sijoittaa keittotason alapuolella olevaan kalusteeseen, ajateltiin laittaa uuni tiskikoneen yläpuolelle.
Sattuisiko jollain olemaan tämä ratkaisu omassa tai tuttunsa keittiössä? Onko toimiva ratkaisu?
Jos jollain vielä olisi lähettää kuva, niin olisi hieno homma. Keittiöömme tulevat koneet on rosteria, kaappien ovet kiiltäviä valkoisia, välitilan laatta Pukkilan Arkitekt 97x297 (joko himmeä white tai grey) ja taso tummanharmaa laminaatti.
Tiskikone ergo-tasoon, sen yläpuolelle uuni
4
4556
Vastaukset
- .... ?
Uunihan tulee todella korkealle, jos nostat sen ylös nostetun apk:n päälle! Siitä on ergonomia ja turvallisuus kaukana. Ja jos vielä on lapsia perheessä, niin miettisin kyllä tarkkaan ko. ratkaisua.
- Taina
Juu ihan varma olen. Astianpesukoneen alapuolelle ei ole tulossa mitään 40cm korkeata vetolaatikkoa vaan matalampi. Mittailujen mukaan uuni tulisi juuri oikealle korkeudelle meidän talouteemme sopivaksi: lapsia ei ole eikä tule.
- on apk
Taina kirjoitti:
Juu ihan varma olen. Astianpesukoneen alapuolelle ei ole tulossa mitään 40cm korkeata vetolaatikkoa vaan matalampi. Mittailujen mukaan uuni tulisi juuri oikealle korkeudelle meidän talouteemme sopivaksi: lapsia ei ole eikä tule.
Meillä apk ergo-tasossa ja sen alapuolella vetolaatikko. Joka ei ole mikään syvä, mutta apk tarvitsee välitilaa auetakseen. Itse en ainakaan laittaisi uunia tuolle korkeudelle (olen 163cm pitkä) kokisin kyllä sen vaikeaksi ja vaaralliseksi käyttää.
Toisekseen vaikka teettekin keittiön itsellenne voi olla että asunto menee myyntiin joskus... Ja sikäli mikäli tiedän ettte ole ensimmäisiä lapsettomia joille tulee suunnitelmien muutos..
Nosta uuni työtason yläpuolelle jossain toisessa kohdin. - silurus
Taina kirjoitti:
Meillä on päällekäin apk (85 cm), 14 sentin laatikko ja uuni melko tarkkaan siis 100 cm korkeudella. Jos keittiössä olisi rajattomasti tilaa esim. uunipelleille, laskisin mieluusti uunin tuon 14 senttiä alemmas, koska uunin luukku aukeaa jo nyt kyynärpäiden korkeutta ylemmäs.
Vasemmalle/oikealle avautuva uuni pelastaisi tilanteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362284Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381499
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255