Tiskikone ergo-tasoon, sen yläpuolelle uuni

Taina

Pitäisi tehdä päätöksiä keittiön kalusteista. Astianpesukone nostetaan joka tapauksessa ergo-tasoon, koneen alapuolelle yksi vetolaatikko. Keittotaso upotetaan työtasoon, ja koska uunille on oma ohjauspaneeli eikä sitä tarvitse sijoittaa keittotason alapuolella olevaan kalusteeseen, ajateltiin laittaa uuni tiskikoneen yläpuolelle.

Sattuisiko jollain olemaan tämä ratkaisu omassa tai tuttunsa keittiössä? Onko toimiva ratkaisu?
Jos jollain vielä olisi lähettää kuva, niin olisi hieno homma. Keittiöömme tulevat koneet on rosteria, kaappien ovet kiiltäviä valkoisia, välitilan laatta Pukkilan Arkitekt 97x297 (joko himmeä white tai grey) ja taso tummanharmaa laminaatti.

4

4556

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .... ?

Uunihan tulee todella korkealle, jos nostat sen ylös nostetun apk:n päälle! Siitä on ergonomia ja turvallisuus kaukana. Ja jos vielä on lapsia perheessä, niin miettisin kyllä tarkkaan ko. ratkaisua.

• Taina

Juu ihan varma olen. Astianpesukoneen alapuolelle ei ole tulossa mitään 40cm korkeata vetolaatikkoa vaan matalampi. Mittailujen mukaan uuni tulisi juuri oikealle korkeudelle meidän talouteemme sopivaksi: lapsia ei ole eikä tule.

• on apk
        Taina kirjoitti:

Juu ihan varma olen. Astianpesukoneen alapuolelle ei ole tulossa mitään 40cm korkeata vetolaatikkoa vaan matalampi. Mittailujen mukaan uuni tulisi juuri oikealle korkeudelle meidän talouteemme sopivaksi: lapsia ei ole eikä tule.

Meillä apk ergo-tasossa ja sen alapuolella vetolaatikko. Joka ei ole mikään syvä, mutta apk tarvitsee välitilaa auetakseen. Itse en ainakaan laittaisi uunia tuolle korkeudelle (olen 163cm pitkä) kokisin kyllä sen vaikeaksi ja vaaralliseksi käyttää.
        Toisekseen vaikka teettekin keittiön itsellenne voi olla että asunto menee myyntiin joskus... Ja sikäli mikäli tiedän ettte ole ensimmäisiä lapsettomia joille tulee suunnitelmien muutos..
        Nosta uuni työtason yläpuolelle jossain toisessa kohdin.

• silurus
        Taina kirjoitti:

Meillä on päällekäin apk (85 cm), 14 sentin laatikko ja uuni melko tarkkaan siis 100 cm korkeudella. Jos keittiössä olisi rajattomasti tilaa esim. uunipelleille, laskisin mieluusti uunin tuon 14 senttiä alemmas, koska uunin luukku aukeaa jo nyt kyynärpäiden korkeutta ylemmäs.

Vasemmalle/oikealle avautuva uuni pelastaisi tilanteen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3613
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2459
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2284
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2057
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1562
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1499
    7. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1292
    8. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1289
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      265
      1265
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1255
    Aihe