kuntosalin siivouksesta

toivon vinkkejä

Antakaa vinkkejä kuntosalin siivouksesta,te ketkä siellä siivoatte.Kuinka usein pyyhitte kuntosalilaitteet ja millä aineella? Sauna,kuinka usein pesu? Pesuhuoneen seinät,pesuhuoneen lattian pesu? Onko jumppamattoja talonpuolesta,kuinka usein ja millä aineella? Olen nähnyt siisteystasolta(ja haistanutkin) hyvin eri tasoisia saleja.Teettekö päivätyönä?

1

2183

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laitoshuoltajana_*****

..ekaksi ajattelin että oletko jollain siivousfirmalla töissä? eikös ole sieltä perehdytetty alueisiin?

meillä kuntosalilaitteet pyyhitään päivittäin, koska käyttäjiä on joka päivä. Tasopyyhkeet kostutettu heikosti emäksisellä puhdistusaineella, välillä on hyvä vaikka kerran viikkoon ottaa desinfioivalla. Päivittäisessä siivouksessa riittää pyyhkiä laitteiden kosketuspinnat. muuten säännööllisesti harvemmin koko laittet.

saunat pestään käytön mukaan, jos on paljon käyttöä niin tarve siivoukseen useammin.

saunat pestään heikösti emäksisellä aineella, itse olen vuorotellut aineita niin että käytän myös desinfioivia aineita, toinen antibact toinen desiclor koska näissä on eri vaikuttavat aineet niin bakteerikannat saa pysymään aisoissa.

saunan pesuun käytän pesurinlaitetta joka liitetään vesiletkuun, laitteessa on valittavana annostus, laitteeseen siis laitetaan pesuaine raakana joka annostelee sen kuten itse haluan.

samalla laitteella voin levittään pesuaineen myös seiniin ja lattiaan, muista ottaa lattiakaivot säännöllisesti, itse katson ne viikottain ja pesen myös pelkästään kaivoihin tarkoitetulla harjalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      219
      5963
    2. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      26
      3734
    3. Koska näet seuraavan kerran

Kaivattusi? Onko päivä tiedossa vai sattumasta kiinni?
      Ikävä
      82
      2587
    4. Ootko nainen jotenkin

itseäs täynnä? Mars laihduttamaan. 🫵🏽 K
      Ikävä
      39
      2111
    5. Hyvästi.....

En vain enää jaksa.....
      Ikävä
      33
      1892
    6. Hyvää yötä

Mm❤️
      Ikävä
      45
      1868
    7. Ongelma Ibizalla

Mistä saada triatleetin jalkaan mahtuva kenkä häitä varten?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      1765
    8. Eelle

Huomenta,ajattelen sua..
      Ikävä
      21
      1656
    9. Hauskaa nimipäivää rakkaalle!

On kova ikävä. Rakastan sua ikuisesti ❤️🤗😘
      Ikävä
      27
      1502
    10. Tappajamanne kiinni

Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!
      Mikkeli
      33
      1448
    Aihe