Miksi kuiva yskä jatkuu lievänä vaikka tupakointi lopetettu 7kk sitten.Limainen yskä hävisi pois, mutta kuiva yskä satunnaisena jäi päälle.Aikaisemmin oli öisin paha toi limainen yskä.Päivisin se ei niinkään vaivannut, mutta öisin sitten(miksi öisin eniten)?.Eikö se pitäisi sen yskänkin loppua kun lopettaa tupakoinnin tässä kroonisessa keuhkoputkentulehduksessa(tutkittu).Onko muille jäänyt tupakoinnin jälkeen pitkäksikin aikaa kuiva yskä päälle?varsinkin jos joku kärsii tuosta kroonisesta keuhkoputkentulehduksesta.
Krooninen keuhkoputkentulehdus
6
4539
Vastaukset
- tyckts
Siis todella satunnaisenahan tuo kuiva yskä on enää,mutta sen takiahan kirjotin tänne että jos joillain ois ollu samanlaista oiretta tai on ja kauanko jatkunut.
- Nimetön
Hei, jos haluat päästä eroon tästä kyseisestä ongelmastasi nii mulla olisi yx kokeilun arvoinen keino. vaihdetaa meili osotteita nii kerron lisää.
- koskaan tupakoinut
ja mulla sama homma. Eli SE EI JOHDU TUPAKASTA. Ärsyttää kun aina vain on tupakkamiehet/naiset tällaisien vaivojen kanssa.
mulla saatiin jatkuva liman tulo ja yskä lievittyi astmalääkkeillä.- jussi111
hei minulla myös krooninen keuhkoputkentulehdus. limaa tulee jatkuvasti keuhkoista ja häiritsee todella paljon. Olen sairasranut sitä n.8 vuotta. lääkärit eivät kuitenkaan mitään lääkkeitä minulle ole määränneet joka todellakin ihmetyttää... miten te hoidatte tautianne olisi mahtavaa jos tämä vähän helpottuisi.
- jussi111
jussi111 kirjoitti:
hei minulla myös krooninen keuhkoputkentulehdus. limaa tulee jatkuvasti keuhkoista ja häiritsee todella paljon. Olen sairasranut sitä n.8 vuotta. lääkärit eivät kuitenkaan mitään lääkkeitä minulle ole määränneet joka todellakin ihmetyttää... miten te hoidatte tautianne olisi mahtavaa jos tämä vähän helpottuisi.
enkä muuten ole koskaan tupakoinutkaan.
- mullakin...
jussi111 kirjoitti:
enkä muuten ole koskaan tupakoinutkaan.
todettiin tuo krooninen keuhkoputkentulehdus, jotain 10 vuotta sitten, eikä mitään lääkkeitä annettu, vähän tuo limaisuus ärsyttää aika ajoin , varsinkin jos vilustuu, sitä nousee enemmän ja tuntuu, että menee tukkoon....nythän me ollaan riskiryhmässä, kun tuo sikanuha, jos ja kun iskee. Mä lopetin tupakoinnin -86, en sitten tiedä siitäkö olen saanut vai mistä, miten sun todettiin? mulla työnnettiin joku letku keuhkoihin ja jotain näytettä sieltä otettiin......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1073195GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431177- 831152
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja521075Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351022- 67878
- 45867
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39862- 53857
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn24831