Mitä Kansa edellä, sitä Kari perässä
5
695
Vastaukset
- hilipatihippaa
...puhunut aiheesta jo kauan ennen T.Kansaa mm. elämänkerrassaan ja myös haastatteluissa.
- fanitar
Kari muistaa aina ja miltei joka haastattelussa mainita vaimonsa ja tämän tuen. Ja myös aina kiittää tästä tuesta. Herrasmies! AINA. Keikoilla ja konserteissa olleet tietävät kuinka Kari myös aina toivottaa yleisölleen hyvää terveyttä ym. IHANISTA IHANIN KARI TAPIO
- Klappia aikanaan
fanitar kirjoitti:
Kari muistaa aina ja miltei joka haastattelussa mainita vaimonsa ja tämän tuen. Ja myös aina kiittää tästä tuesta. Herrasmies! AINA. Keikoilla ja konserteissa olleet tietävät kuinka Kari myös aina toivottaa yleisölleen hyvää terveyttä ym. IHANISTA IHANIN KARI TAPIO
paljonkin säestettyä ja ei voi muuta sanoa kuin, että hieno mies ! Vaimonkin olen tavannut ja yhtä charmikas hänkin on. Menestys on hra Jalkaselle taatusti ansaittua, eikä hänelle ole "pisi" noussut missään vaiheessa päähän.
T.Kansasta ei soittajien keskuudessa niin hirveästi vastaavia muistoja sitten pyörikään !!! - musica.
Klappia aikanaan kirjoitti:
paljonkin säestettyä ja ei voi muuta sanoa kuin, että hieno mies ! Vaimonkin olen tavannut ja yhtä charmikas hänkin on. Menestys on hra Jalkaselle taatusti ansaittua, eikä hänelle ole "pisi" noussut missään vaiheessa päähän.
T.Kansasta ei soittajien keskuudessa niin hirveästi vastaavia muistoja sitten pyörikään !!!T.Kansaa säestäneiden muusikoiden ei myöskään ole tarvinnut kokea sitä ,että miltä tuntuu, kun artisti ei saavukkaan keikalle, vaan ryyppää ravintolassa tai makaa krapulassa kotona.
Niin ,että sellainen herrasmies se teidän Klappinne.Ei kovinkaan yleisöään arvostaa kuvaa tuollaisesta touhusta saa. - nähty on.
Klappia aikanaan kirjoitti:
T.Kansasta ei soittajien keskuudessa niin hirveästi vastaavia muistoja sitten pyörikään !!!Pakkohan se on vaimon kulkea mukana kun Herra Jalkasella on noita jalkavaimoja ollut riittämiin.
Juu ei ole noussut pissi päähän, heh, sinähän sen tiedät! Olet ollut joka keikallaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.915518Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.573661Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j613005Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin492219Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611986Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.3011927- 471626
- 961511
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441407Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.91363