Kuka muistaa kaavan pertsan suksen pituuden valintaan?
Googlettamalla en löytänyt.
pertsan suksen pituus
5
1510
Vastaukset
- pertsaaja
Millähän sanoilla etsit? Itellä ainakin nappasi jo eka hakutulos.
http://www.eeroser.com/suksen_valinta.htm - junnujen
suksien mitastà? kun jotkut ilmoittavat mitan mitattuna kannasta kärkeen, että se kaareutuva kärki tulee mukaan "pidentävänä" ja jotkut taas ilmoittavat mitan suorana kannasta kärkeen, että kumpaa mittaa katotaan.
äskeisessä linkissä nimittäin luistelusuksen mitta 5-10 cm tuntuu aika vähältä.- millimetrihommaa
ole, eikä sentistäkään kiinni.
Puolitoistametrisellä lapsella 5-10 senttiä pitempi luistelusuksi on ihan kyllin pitkä. Sillä mitataanko suoraan vai kaaren mukaan ei ole lopputuloksen kannalta mitään merkitystä.
Sauvojen pituus on tärkeämpi luistelussa tarpeeksi pystyn asennon säilyttämiseksi. Liian lyhyt sauva pilaa asennon.
- jts-1
esimerkkinä mulla on pertsa 27 cm yli oman pituuden..ennen oli lyhyempi mutta nyt oon lisänny pertsan ja luistelu-suksen pituutta parilla sentillä!
pitempi pertsa luistaa paremmin..ja eikä uppoa niin herkästi lumikelillä!
se on niin yksilöllista toi pituus..mutta yleisestiottaen suksi on taas pidentyny varsinkin luistelupuolella! - ei pelkkä pituus
Missään nimessä suksea ei pidä ostaa pelkästään pituuden perusteella vaikka suuntaa-antavaa sekin on.
Tärkeintä on tehdä se "lapputesti" eli ainakin jonkinverran asiantuntevaa myyjää kannattaa käyttää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921846- 851282
- 1101133
- 761017
- 109940
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 47771
- 36762
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48721- 33693