Mulla on ollut jo monta vuotta ihan ihmeellisiä oireita, ja nyt olen alkanut epäilemään keliakiaa!
Ensinnäkin, minulla on jatkuvasti ilmavaivoja, ja maha tosi turvoksissa.
Kun syön leipää, menee nenä tukkoon ja usein saattaa myös henkeä vähän ahdistaa. Pää saattaa alkaa myös tuntuä "pöpperöiseltä"?!?
Takapuolessa tuntuu usein pakottavaa kipua.:(
Olen tavattoman väsynyt koko ajan ja joskus tuntuu jopa masentavan. Suvussa ei ole masennusta ja itse en koe, että olisi mitään syytä olla masentunut!JA olen alkanut miettimään, voisiko tämäkin johtua keliakiasta?!?
Jos olen syönyt tai juonut tosi paljon viljaa sisältäviä aineita, kärsin tosi kovasta pääkivusta ja joskus laukeaa myös migreeni.
Auttakaa joku jolla voisi olla samanlaisia oireita!KIITOS JO ETUKÄTEEN!!!:)
auttakaa, onko tämä keliakiaa?!?
susannamiia
3
949
Vastaukset
- lisää oikeeta voita ruokiin
- keli
Menisin sinuna lääkäriin kertomaan vaivoistasi, sillä se saattaa hyvinkin olla keliakiaa. Oireet saattavat olla vuosia varsin epämääräisiä, kunnes se sitten pahenee jatkuvan altistuksen johdosta. Voihan se olla myöskin jauhoallergiaa, joten kannattaa noiden oireiden perusteella selvittää asia.
- susannamiia
kiitos vastauksista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017583
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1075678- 835077
- 1394476
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113180- 542879
- 522779
- 612397
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102394Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.561996