hei!
mä olen huomannut että en oikein tuu maamerkkien kans toimeen, siis mun ystäväpiirissä ei ole yhtää maamerkkiä, ja jos sellaisiin törmään, joko mun luonteenpiirteet ärsyttää niitä tai tosinpäin,
onko muilla kaksosilla yhtä selkeetä havaintoa tästä?
kaverini alkoi seurustelmaan kauris miehen kanssa ja alussa kaikki meni ok, mutta jopa kaurista kävi ärsyttää minussa jo joku piirre,
huomasin taas että niin se vaa pitää paikkaansa etten näköjään ilmanmerkkinä tule maamerkkien kanssa toimeen vaikka haluaisinkin.
muut merkit
3
1172
Vastaukset
- ärsyttävä kaksostyttö? :)
Juu huomattu on, just nuo kauriit ovat kaksosen kannalta tosi hankalia tapauksia. Maa ja ilma eivät vaan sovi yhteen... ja sitten just nämä maamerkit kunnostautuvat haukkumalla kaksosia milloin mistäkin, ilmeisesti kuvitellen olevansa itse jotain miss täydellisyyksiä ;)
Kuitenkaan ei ole kyse siitä, että jossakin olisi enemmän vikaa kuin toisessa. Jos ei yhteistä aallonpituutta löydy, niin vaikeahan siinä sitten on toisen kanssa ystävystyä...- kaksostyttö
Mulla taas on iha eri kokemuksia... ite oon kaksostyttö ja olen läheisissä väleissä vastakkaisen kauriin kanss.. oikein hyvin tulemme toimeen vaikka hän on rauhallinen, kiltti jne. toisin kuin minä...
- suskumuru
tuntuvat lähinnä olevan huvittuneita näistä kaksosille tyypillisistä luonteenpiirteistäni :) mulla on useita sekä nais- että miespuolisia kaurisystäviä. välillä kyllä huomaa sen silmien pyörittämisen ja henkisen olankohautuksen, jonka saan aikaan. kai se on niin, ettei välttämättä tarvitsee ymmärtää, jotta voisi tykätä. anyway, nyt uusi, aluillaan oleva suhde ja tietysti, yllätys yllätys, kaurismieheen :) saas nähdä, miten homma toimii näin erilaisilla luonteilla, kun rakkaussuhteessa on kuitenkin tunteet vähän eri tavalla pelissä kuin ystävyyssuhteessa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882