Minne päin Eurooppaa kannattaisi suunnata pääsiäisenä? Eli siis missä ei juhlita pääsiäistä tai missä on kaupat auki juhlapyhista huolimatta? Tai edes ravintolat, että saisi murua rinnan alle...
Pääsiäisenä
Eurooppaan
3
563
Vastaukset
- Twilightstar
Eikös ortodoksit vietä pääsiäistä vasta huhtikuun vikana vikonloppuna tänä vuonna? Eli esim. Kreikka, Serbia, Makedonia.. Muita maita ei nyt tule mieleen. Katolisten (??) maiden pääsiäisestä en tiedä, joten ei nyt muistu mieleen milloin he sitä viettävät :)
- .........
Katolilaiset viettävät pääsiäisjuhlat täsmälleen samoina päivinä kuin luterilaisetkin.
- Zarabande
Amsterdamissa esim. meikäläisten pitkänä perjantaina tehtiin katutöitä kuin arkena. Kaupat, museot, ravintolat - kaikki auki niiden normaalien aukioloaikojen mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617790- 1334494
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323737- 213098
- 232642
- 282576
- 502276
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322049