Visa-Auto

Auto vaihtoon

Tervehdys Raisioon!

Kyselisin vain että minkälainen autokauppa otsikossa mainittu on? Eli olis autoja jotka kiinnostaa mutta kiinnostaa myöskin että minkälaista palvelua olette saaneet? Hinnat on aika jees näin äkkiseltään katsottuna. Kiitos etukäteen!

127

21452

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nitrax

      Minulla on kaksi autokauppaa tehtynä visassa ilman mitään ongelmia.Toisesta huomasin jälkeenpäin,että työkalut puutuu ja myyjä ilmoitti,että ne voi hakea vehosta heidän laskuun.

      • Chrysler Voyager

        No yritti kyllä vaimo ostaa Chrysler voyagerin kysesestä kaupasta. Tuli kotiin ja kertoi että olipa löytänyt hyvän auton ja myyä lupas ja vannos että kaikki on siinä ok. Noh meninpä koeajolle ja koska auto tuntui niiiiin oudolle vein sen tutulle jolla on autokorjaamo. Vikalista oli seurvaava; Ainakin 4kohtaa maalattu ruosteen päälle, imujärjestelmässä jokin suuri vika, pakoputki vuotaa pahasti, kansitiiviste halki, öljyä jäähdytysnesteessä jne jne jne.. Noh, ei siinä mitään. Ymmärrän että autokauppiaat ei aina ehdi käydä tarkastuttamassa autoa. Mutta kun palasin autokauppaan kysyin onko auto ollut kauan myynnissä, myyjä kertoi että n. 4kk. Joten luusisi että tietäisi asiasta. En kertonut myyälle mitä vikoja autosta löytyi mutta kerroin että oltiin tarkastuksessa. Samana sekunttina myyjä tokesi että "Onhan ne viat vähän harmillisia, mutta pitää vaan löytää ostajaa joka ymmärtää näitten vikojen päältä". Kun kerroin myyjälle viat hän nyökkäs ja sanoin että "harmillista kuten sanottua".

        Eli tässä seisoo kaveri edessäni, joka oli juuri toissapäivänä yrittänyt myydä niiiiin lahoa autoa (joka olisi kestänyt n.6-10kk) naiselle jolla on kaksi alle. 7v lasta mukanaansa ja lasten rattaissa n.1v ikäsen vauvan että "juu oon tämä loistava yksilö, ei pitäisi olla vikoja!!"

        Totuuden nimissä minulla oli vaikeata olla tirvaisematta myyjää. Että tällainen kauppa!


      • :(
        Chrysler Voyager kirjoitti:

        No yritti kyllä vaimo ostaa Chrysler voyagerin kysesestä kaupasta. Tuli kotiin ja kertoi että olipa löytänyt hyvän auton ja myyä lupas ja vannos että kaikki on siinä ok. Noh meninpä koeajolle ja koska auto tuntui niiiiin oudolle vein sen tutulle jolla on autokorjaamo. Vikalista oli seurvaava; Ainakin 4kohtaa maalattu ruosteen päälle, imujärjestelmässä jokin suuri vika, pakoputki vuotaa pahasti, kansitiiviste halki, öljyä jäähdytysnesteessä jne jne jne.. Noh, ei siinä mitään. Ymmärrän että autokauppiaat ei aina ehdi käydä tarkastuttamassa autoa. Mutta kun palasin autokauppaan kysyin onko auto ollut kauan myynnissä, myyjä kertoi että n. 4kk. Joten luusisi että tietäisi asiasta. En kertonut myyälle mitä vikoja autosta löytyi mutta kerroin että oltiin tarkastuksessa. Samana sekunttina myyjä tokesi että "Onhan ne viat vähän harmillisia, mutta pitää vaan löytää ostajaa joka ymmärtää näitten vikojen päältä". Kun kerroin myyjälle viat hän nyökkäs ja sanoin että "harmillista kuten sanottua".

        Eli tässä seisoo kaveri edessäni, joka oli juuri toissapäivänä yrittänyt myydä niiiiin lahoa autoa (joka olisi kestänyt n.6-10kk) naiselle jolla on kaksi alle. 7v lasta mukanaansa ja lasten rattaissa n.1v ikäsen vauvan että "juu oon tämä loistava yksilö, ei pitäisi olla vikoja!!"

        Totuuden nimissä minulla oli vaikeata olla tirvaisematta myyjää. Että tällainen kauppa!

        Itse olen tehnyt autokaupat kyseisessä liikkeessä. Paha maku jäi myyjän kaupanteko tavasta ja tehdyt kaupat ovat jääneet kaduttamaan. EN SUOSITTELE!!!


      • Petetty

        Olen kaksi autoa ostanut, myyjä vakuuttaa että on moitteettomassa kunnossa mutta, osta ja joudut viemään samantien korjaamolle sillä visa- autoa ei koske 6kk vastuu niinkuin viereisessä autoliikkeessä. En suosittele kenellekään visa-autoa.


    • muutaman kerran käyny

      Olen joskus piipahtanu kyseisessä liikkeessä katsomassa jotain autoa, mutta ei ole edetty koskaan edes siihen asti että myyjä olisi tullut kyselemään mitä olen etsimässä.

      Kyseinen liike on mainostanu että ostaa autoja. Kai ne haalii halliinsa sellaiset autot, jotka ei merkkiliikkeille kelpaa.

      Mutta kuten sanottua, tämä on vain minun käsitykseni liikkeestä, en tiedä sen paremmin.

    • MB600L

      Kävin kerran katsomassa autoa joka oli 24900€ hintalapulla varustettuna ja mies kehus auton taivaisiin,olin jo tosi kiinnostunut ja kysyin lopullista hintaa ja mies sanoi silmät sinisenä että ei tipu euroakaan...sanoin että sähän kauppias olet ;) olis laittanut siihen vaikka 400€ katetta lisää et olis saanut tingata edes vähän, alkoi äijän naama vituttaa ja kävin ostamassa saman auton viereisestä liikkeestä ;)...vanhana autojen ostajana tiedän mitä ne tekee, Ne ostaa lunastettua ja persaukisilta pilkkahintaa kärryjä jota ei ole huollettu sit mies muistiin ja hintalappu kylkeen ja myyntiin...Varmaan on hyviäkin pelejä mutta suurin osa uudehkoista on huoltamattomia yksilöitä...Tiedän joku 7 tapausta eli kokemus puhuu! Ostakaa mielummin sellaisesta paikasta jossa on takuu ettei Visa-auton Perävalo TAKUU!!

    • kokemusta omaava

      Älkää hyvät ihmiset ostakaa sieltä yhtään mitään!ostin volvon sieltä missä sähöikkunat sekä nopeusmittarin varoitusvalot alkoivat reistailla jo seuraavana päivänä.ilmoitin visalle asiasta ja vastaus kuului:taakuuta koskee vain moottori ja vaihdelaatikkon.Mittarin ja ikkunat on LISÄVARUSTE?!??Ne ei voi valitettavasti auttaa tässä tilanteessa.olen omistannut satoja autoja ja suurin osa liikkeistä ostettuna mutta vastaava huijariliike saa kyllä etsiä.En suosittele sitä suomen halvin kauppa kenelle.Maksakaa muutama satasia lisää ja saatte edes jonkinnäköistä takuuta muualta.Vaarallinen kauppa sitä suomen halvin.

      • Visainen kokemus

        TÄYSIN samaa mieltä; VARO VISA-AUTOA. Oma kokemukseni on seuraava. Ostin myyntilapun mukaan mersun vuosimallia 2005; lapussa kilometrit noin 150tkm ja mittarissa 171tkm (oli helppo havaita). Auto oli tuotu Saksasta Visa-Autolle.

        Heti seuraavalla viikolla alkoi moottori käydä epätasaisesti ja vein auton Veholla (Raisioon). Tuomio oli, että dieselin määränsäätöventtiili oli rikki. Valitin Visa-autoon josta todettiin, että takuu ei kata tätä vikaa ja että takuun piiriin kuuluu vain moottori ja voimansiirto-osat. Paljoa en vielä silloin tiennyt mersustani (toisin kuin nyt), mutta senverran kuitenkin että dieselin määränsäätöventtiili ei ole ilmastoinnin osa, vaan moottorin. Kun valitin aiheesta lisää Visa-Autoon, vastaus oli että jos olisin ostanut saman auton Vehosta, se olisi maksanut muutaman tonnin enemmän. Pitkään tapeltuani sain hyvitystä puolet.

        Tästä sitten vasta todelliset murheet alkoivat. Samaa sähkövikaa korjattiin Raision Veholla 12 kertaa, lopputulema oli että autossani ei olekkaan vikaa vaan viaksi luulemani juttu (sähkö loppuu, akku tyhjenee ihan normaalissa päivittäisessä käytössä) onkin ominaisuus. Kävi myös ilmi, että autoni olikin vuosimallia 2004 eikä kuten lapussa oli ollut, 2005. Tämän jalkeen vikoja on piisannut; korjaamolasku huitelee siinä 5000 eurossa kaikkiaan. Se muutama tonni lisää Veholta ostettuna olisi kannattanut.

        Tarinan opetus:
        1) VARO Visa-Autoa
        2) Vältä Mersun hankkimista; laatu on todella heikko'
        3) Jos kuitenkin erehdyt hankkimaan mersun, ÄLÄ käy Vehossa sitä korjaamassa
        4) VARO Visa-Autoa (#2)!!!!!!!!!!!!


      • Anonyymi

        Että oikein satoja autoja omistanut ja nyt menit sit muka retkuun Ne on niin uskomattomia noi teidän jutut että ei voi muutakun nauraa


    • Vanhan kaivelua...

      Kokemusta omaavalla on melkoisen hidas sytytys....
      Tuo aloittajan kysymys on vuosia vanha ja autokin vaihtunut moneen kertaan.

    • kusetettu myös

      Tämä ainakaan ei ole vanhojen kaivelua! Ostimme auton Visa autosta 3 kk sitten. Auto myytiin meille ehjänä, mutta parin viikon kuluttua ilmeni moottorissa vikaa. Auton remontin hinnaksi on arvioitu 1500€ - 2000€. Myyjän suusta: "Olen myynyt 25 vuotta autoja ja tiedän, että häviät, jos viet asiaa eteenpäin." Kuluttajaviraston sivuilla kylläkin mainitaan selvällä suomenkielellä, että vaihtoautojen virhetakuuaika on 6kk. Muistakaa ihmiset, että liikkeestä ostetulla autolla on aina takuu 6kk, vaikka myyjä sanoisikin toisin. Huonoja kokemuksia siis tästä yrityksestä...

    • palvelu perseestä

      Kävin eilen Tampereelta katsomassa tiettyä autoa,auto jäi ostamatta en ole koskaan saanut niin huonoa palvelua kun visa-autossa = sitä ei ollut ollenkaan
      tuntui siltä vanhempi "myyjä" ei tajua kuka hänenkin palkkansa loppujen lopuksi maksaa.
      taisi olla onni kun sitä palvelua ei ollut,kun lukee aikaisempia kokemuksia
      en suosittele kenellekkään

    • Maahanmuuttaja833

      Visa-auton palvelu on aivan nolla tasoa, olen käynyt siellä muutaman kerran autoja katsomassa viimeksi tänään! Myyjät vaan istuu kopissa eikä palvelu ollenkaan pelaa, kävin kysymässä lisää tietoja autosta niin ei se myyjä jaksanu edes vastailla kunnolla. Erittäin huonoa palvelua en todellakaan suosittele sitä paikkaa! Jos haluaa hyvää palvelua niin Turun VV-Auto on ylivoimasesti paras! palvelu pelaa täydellisesti! KIERTÄKÄÄ KAUKAA VISA-AUTOA !!!!!

      • Ahmed Ghani

        Hyvä Ali;)


    • Kag/ka

      Haluan tuoda keskusteluun toisen näkökulman. Automyyjä raukka ei edes itse tiedä mitä on myymässä. Kerron pienen tarinan. Itse vaihdan autoa noin 3- 4 vuoden välein, en huollata autoa mitenkään lukuunottamatta imurointia silloin tällöin sekä ulkopuolen vahausta, autoni on päältäpäin ja sisustaltaan myyntihetkellä loistavassa kunnossa, tekniikasta en olisi niin varma. Uuden auton huoltoohjelman toteuttaminen on kun heittäisi rahaa kaivoon, jos hajoaa heti takuu korvaa, jos myöhemmin niin säästetyllä rahalla voi korjata.Mitä tulee edellisen kirjoittajan kokemuksiin Wv autosta, olen siitäkin aivan toista mieltä olen aostanut kaupasta vuoden 92 jälkeen 7 uutta wv autoa, ja palvelu on huollossa ollut vähintäinkin heikkoa.

    • TAAS sinä

      "KUTVONEN"!!!!!!!

      • mnä

        Oletko se sinä, Kutvonen? Perhana


    • ei visaan

      Päätettiin myydä keväällä perheen kakkosauto ja kiertelimme Raision autokaupat läpi. Kaikista huonoimman (ylivoimaisesti) tarjouksen antoi Visa auto. Katselin samalla myytävien autojen hintoja, eikä ne mielestäni olleet yhtään halvempia kuin muuallakaan. Eivät ainakaan minusta saa asiakasta.

      • Tein kanssa kauppoja autosta ja menin reteesti VISA-AUTOON ja sanoin että otan auton jos se on kunnossa. En uskonut että koskaan menisin autoliikkeeseen ja ostaisin auton apteekin hintaan -) No, ajoin koeajot ja auto vaikutti toimivan varsin mukavasti ja hintakin oli kohdallaan. Palauduin koeajolta ja kerroin että kaupat tulee, mutta auto pitäisi käyttää vielä nosturin nokassa kunnon varmistamiseksi. Auto tarkastettiin ja rikkihän se oli...ja vielä juuri katsastettu auto. Toinen vioista oli vielä sellainen että yksityishenkilön auto vastaavalla vialla olisi saanut katsastuksessa korjauskehoituksen ! Eipä muuta kuin vääntämään, korjauskustannukset noin 5 prosenttia auton hinnasta. Myyjä olisi tinkinyt 2 prosenttia. Eipä tullut kauppoja, sotii meinaan mun ajatusmaailmaa vastaan että ostan autokaupasta RIKKI olevan auton apteekin hintaan. Eikä tullut myyjälle mieleen kysyä että voisivatko he maksaa kuntotarkastuksen kustannukset, kun eivät kerran itse olleet vaivautuneet autoa tarkastamaan. Ja oli muuten jo toinen kerta kun koittivat minulle rikki olevaa autoa myydä ja kolmatta ei tule. Luokittelen Visa-Auton kategoriaan hevosmiehet ja autojobbarit !!!


    • noob23

      jepppp itellä 2 yritystä ostaa auto tuolta, ekassa huoltokirja väärennetty (korjaamo jonka leima ei ollut kuullutkaan autosta. toisessa oli korjauskehotus jota ei tietenkään ollut korjattu (koe-ajon jälkeen sanoivat että nyt toimii, en uskalla edes ajatella millä purkalla akselit laitettiin kiinni)...tämä riitti

    • Ei hyvää päivää

      Ihan normaalia Suomi24 tasoa tämäkin keskustelu. Luuletteko että täällä kirjoittavat ne joiden autot ovat toimineet. Myyvät kuitenkin paljon autoja ja täällä on n.10 kokemusat 5 vuoden ajalta.. Huoh :S

    • Visa myy pask..

      Visa-Autosta ei kenenkään kannata autoa ostaa!
      Myyjät kehuu auton maasta taivaisiin ja vähän aikaa kun ajat, niin totuus paljastuu = auto on täysi romu!

    • 26.2.2008

      Vanha ketju............etkä varmaan ole ostamassakaan autoa.

    • Tinoksi

      Meidän ostama auto toimi muutaman kuukauden ja remontti kustannukset useampi tonni. Visa-autosta reklamaatio tilanteessa, koitti keinoilla millä hyvänsä päästä pälkähästä, pitäkää puolenne 6kk korvausvastuusta.!! Meillekkin myyjä kehuskeli autoa maasta taivaisiin myydessään ja tässä tulos. Ensimmäinen remontti 2viikon päästä ja nyt toinen parin kk päästä..Nyt tapellaan kustannuksista..Kieroja ovat! Samaa meillekkin sanoi mitä aiemmin kirjattuna tuonne että kuluttajalautakunnassa häviää..Varokaa liikettä!!

    • Tuleva katsastaja

      Varoituksen sana kaikille Visa-autosta. Oppilaskatsastuksiin tarvitaan "harjoitus"-kappaleita.. Perinteisesti autoliikkeistä näitä mallikappaleita on ollut saatavissa, mutta Visa-autosta oli tullut vanhemmille opiskelijoille vastauksena: "Meillä on huonoja kokemuksia, kun löytyy kauheasti vikoja...". Itse en ainakaan siis koskaan osta tuolta.

    • Parempaa autokauppaa

      Asiakasarvio Visa-Autosta : Jotain hyvääkin.... pikainen kaupanpurku

      Ostimme edullisen perheauton 2 autoksi, ajettiin viikko; öljyn katkua... siitä alkoivat epäilykset huoltokirjaa kohtaan. Osoittautui, että huoltokirjassa oli jo edellisen omistajan toimesta leimattu omia virapelihuoltoja....ihan viralllisilla yrityksen leimoilla. Huoltomies sattui olemaan itse huoltoliikkeessä töissä, minkä leimat löytyivät huoltokirjasta.Selvyyden vuoksi, että huoltoja ei oltu kuitenkaan tehty Visa-Autossa.

      Kysymys oli siis asiakirjanväärentämisepäilystä.

      Tämän selvittyä meni alle 3 h , niin kauppa purettiin Visa-Auton toimesta, hyvittäen koko auton kauppasumma takaisin. Auto oli "siirtomyyty" Turun talousalueelle Helsingistä.
      Voisiko olla, että "vaikeammin" kaupaksi käyvien autojen kanssa toimitaan siten, että niitä siirrellään maakunnasta toiseen ja lisätään tarpeeksi leimoja huoltokirjoihin?

      Olkaa tarkkoina huoltokirjojen kanssa !

      • SuoSielläVetelä...

        Huoltokirjan leimojen kanssa kannattaa olla todellakin tarkkana, pelkät leimat eivät autoa huolla ja voivat kertoa pelkästä nesteiden vaihdosta vaikka ovat merkkiliikkeessä tehtyjä. Tarkka kertomus osien vaihdoista kertoo jo enemmän. Autohan voi olla merkkiliikkeessä huollettu, mutta suositeltuja osien vaihtoja ei ole tehty ja auto on viety vaihtoon koska huolto on kertonut kalliista tulevasta osan vaihdosta.


    • vierailija.

      Kokemusta omaavalla on melkoisen hidas sytytys....
      Tuo aloittajan kysymys on vuosia vanha ja autokin vaihtunut moneen kertaan. Tuttu yksinhöpöttäjä häirikkö kaikilla palstoilla.

    • 2008

      T
      R
      O
      L
      L
      I

      P
      A
      S
      K
      A
      !

    • Hulluja hyysätään!!!

      Just Just!

    • Heikko ihminen

      Tossa kaupassa saa ihan rauhassa katsoa kaikki autot läpi. Ei tarvitse pelätä että myyjät tulisivat häiritsemään. Eipä taida kaupanteko kiinnostaa.

    • iso kissa

      No lisätäänpä listaan oma kokemukseni.

      Juu, puhelimessa kehuttiin taivaisiin. Paikanpäällä paljastui runsaasti vikoja, joista sain osittaisen hyvityksen ja päästiin kauppoihin. Kaupanteon jälkeen sain toiseksi avaimeksi rikkinäisen avaimen, johon ei ollut mahdollista tutustua etukäteen. Avaimen uusimisesta myyjä tarjoutui hyvittämään neljänneksen (uusi 400e), ja kehotti kysymään kuluttajaneuvonnasta apua.

      Nettohinnoittelusta sinällään tykkään, eli siitä propsit visa-autolle. kunhan auto vastaisi suurinpiirtein kuvausta. Kuulemma yksittäistapaus kohdallani, että eivät tarkasta edes onko öljyä tarpeeksi (sai 0.5l lisätä ennen koeajoa). Yo. perusteella ehkä voisi päätellä toisinkin.

      Ihan mukava palvelu, hakivat rautatieasemalta, kahvia sai sekä autoon sai rauhassa tutustua (ehti käyttää nosturilla). Asiantuntemusta ei kohdallani ollut (ellei sitten tahallaan puhuttu muunneltua totuutta. Perävalotakuu -mentaliteetti on joka asiassa, jokseenkaan tämä ei tullut yllätyksenä. Kuriositeettina vielä pieni yksityiskohta, eräs johtohenkilöstöstä siellä ilmeisen rapulaisen näköisenä (huom. subjektiivinen mielipide) käveli liikeessä, joka sai hieman salaperäisesti minut hymyilemään.

      Kaikesta huolimatta kyllä minä jatkossakin Visalta jotain voisin ostaa, etenkin jos lähempänä olisi. Varoivaiset suosittelut jonkinverran autoja tunteville ostajille, mutta muuten ehkä parempi jättää väliin, ellei saa kaveria mukaan.

    • Huijattu

      Visa-auto=Vika-auto
      VAROKAA tätä kauppaa! Ostavat ylijäämäromuja ja fiksaavat päällisinpuolin myyntikuntoon. Kun ongelmia ilmenee, ei vastuunkannolla ole kiirettä.

    • ei pelkästään huonoa

      itsellä ei ole omakohtaisia kokemuksia paikasta, mutta olen ollut kaverin mukana kauppaa tekemässä ja sivusta seurannut kun on asioinut useasti visa-autossa.

      autot on ollut pääsääntöisesti hyviä ja kohtuuhintaisia, monta kauppaa tehnyt eikä ole ollut valittamista.
      kunnes kaverini osti 14tuhannen auton.
      parin päivän päästä kaupanteosta varoitusvalot vilkkuu ja välkkyy ja virtalukko menee jumiin milloin tahtoo, akku osoittautui myös entiseksi, radio ei toiminut jne monta asiaa. siinä mielessä esimerkillistä toimintaa, että autoa korjattiin heti parilla tuhannella visa auton piikkiin, jotta se olisi edes jotenkuten kelvollinen auto. mielestäni jos noin isolla rahalla ostat auton, ei se voi olla täysi paska heti liikkeestä ulosajamisen jälkeen.
      noh tuli aika viedä auto huoltoon, joka onkin sitten surullinen tarina. moottoriöljyn seassa metallisilppua, sama vaihdelaatikossa ja perässä. lämmityslaitekin lakkasi toimimasta ja oli talvi.
      siinä kohtaa kaverin mitta tuli täyteen. visa auto otti auton takaisin ihme kyllä, pienellä välirahalla kaveri sai toisen auton tilalle.

      eipä siinäkään uuden auton kanssa mennyt kuin muutama viikko kunnes vikavalot vilkkuu, visa auto lupasi maksaa vianselvityksen merkkiliikkeessä. diagnoosi: tuhannen euron remontti. no pitkän painiskelun jälkeen visa auto suostui osallistumaan 2/3 korjauskuluista.
      että huonoa tuuria autojen kanssa, mutta esimerkillisesti todellakin minun mielestäni liike on toiminut näissä tapauksissa.

    • managero

      Ostin ekana 700e Samaran, ajoin työöajoa puoli vuotta ja vaihdoin 2 krt ajovalopolttimon, auto siis toimi, kuten kaikki Ladani, jotka ovat olleet parhaita autojani ylivoimaisesti! V2011 ostin liikkeestä MB 220 cdi:n vm-02, nyt ajanut itse autolla 50tkm ja pelkillä huolloilla selvinnyt! Maailmasta löytyy aina ruikuttajia ja ihmisiä, jotka eivät tajua autoista ja ajamisesta yhtään mitään! Visa-Auto on täyden kympin autoliike!!! Sanon 2miljoonan kmn kokemuksella.

      • Anonyymi

        Haistakaa sie ukko pitkä paska,varmaan saat visa-autosta pitkän pullon noista kehuista.


    • Ihan tyytyväinen

      Ostin Visa-autosta vuosi takaperin E-sarjan (W211) Mersun 270 cdi, joka on tähän mennessä palvellut täydellisesti. Suomiauto ja täysi huoltohistoria Veholta. Hinta oli ylivoimaisesti Suomen halvin. Ei pahaa sanottavaa.

      Toki jotakin kuluvia osia olen vaihdattanut ja yhden suuttimen. Autolla olen ajanut kohta 80 tkm:iä.

    • Pikku veitikka

      En oo käynyt, mut veikkaan, et myy uusia ja vaihtoautoi.

    • sivusta kuunnellyt

      Hiljaittain kuulin tarinan kaverilta, joka Visalta hankkinut auton. Oli kuulemma tehty remontit (hinat jne), mutta kuis olla reippaan tonnin ajon jälkeen alkoi olla ongelmia.
      Vehoon tarkistukseen (Visa ei osannut sanoa missä vika) ja komentti oli, ettei tälle ole mitään hihnaremontteja tehty...

      Vaihdossa oli antanut omansa ja käynyt sitäkin vilkaisemassa. Lapussa taas komentti että juuri huollettu... Ainakin öljyt olivat tikussa edelleen samat mustat paskat kuin ennen myyntiin vientiä...

      Jää omalta osalta ainakin tulevaisuudessa väliin

    • myy vanha autosi

      ko liikkeen tarjoama hinta vanhasta autostasi on korkeintaan huono vitsi.

    • ,kiok8,uik8uj7

      Ei se ole Raision ainut autokauppa! Menkää muualle!

      • Anonyymi

        Kyllä kannattaa kiertää kaukaa.


    • kakku päältä kaunis

      auto jobbari eli aja ohi

    • Mikkel8

      Joo.. ylimieliseksi mennyt liike ja henkilökunta. Aivan oikein eivät tarjoa mitään "vanhemmasta" autostasi, tämä jo osittain kertoo liikkeen kykyyn kohdata vanhempia ja miksei nuorempiakin ostajia jotka eivät hae uutta autoa. Kiertäkää kaukaa toi liike.

    • Aivan asiallinen liike

      Vaihtoautoja myyvät ja varmasti vaihtelevan tasoisia. Itse ostin vähän ajetun ja hyväkuntoisen ja sain kohtuullisen hyvityksen vanhasta, joten olen tyytyväinen.

      Merkkiliikkeissä on tietysti merkkiliikkeen palvelu, takuuasiat ja hinnat. Vaihtoautoliikkeessä kuten Visa-autossa on tietysti tässä suhteessa vähän eri meininki, mikä näkyy tietysti halvempana hintana.

      Ainahan autolle voi teettää kuntotarkastuksen ennen kauppoja. 89 e näyttäisi Autotohtorilla maksavan, mikä on pieni hinta mielenrauhasta, jos on tekemässä tuhansien eurojen kauppoja.

      • Sutki

        Itse ostin joitain vuosia sit sieltä uudehkon volvon.. oli vikoja alussa, mutta korjattiin ko liikkeen laskuun ilman mitään ongelmia.. nyt etsimässä uutta autoa.. ja sieltä meinasin sen hakea. Jäi hyvä maku suuhun..


      • Vika-auto

        Ostin sieltä keväällä uudehkon auton ja sitten alkoi ilmenemään kaikenlaisia vikoja ja itsehän siinä maksumieheksi joutui... Sanottiin vain että myyjän virhevastuu ei korvaa niitä käytetyssä autossa. Asia etenee kuluttajansuojaviranomaisen toimesta. Eli en voi suositella liikettä kenellekkään.


    • Pte71

      Kuvat myytävistä autoista on Visa-auton sivulla hyvät ja tarkat, mutta muuten Visa-auton toiminta on ainakin minulle ollut tylyä. Aloin tekemään ihan asiallista hintatarjousta ja hinnan kuultuaan myyjä katkaisi puhelun. Naapuripaikkakunnalta löytyi saman ikäinen ja saman verran ajettu 700€ halvemmalla ja kaupat syntyi sieltä.

    • Pariskunta turusta

      Minä ostin viime vuonna Volvon ja olen tosi tyytyväinen autoon.

      Ei minkäänlaista huolta ole autosta ollut.

      Palvelu oli todella hyvää, harvassa paikassa sai niin hyvää palvelua.Myyjä oli viisikymppinen mies ja asiakaspalvelija viimosen päälle.

      Meillä on ollut kolmekymmentä autoa ja täytyy sanoa, että Visa-Auto on autopaikoista TOP 3 listalla. Ei mitään moitittavaa, päinvastoin, suosittelemme ainakin saman myyjän kanssa tekemään kauppoja!

      Mitä ihmeen provoa te oikein kirjoitatte tänne?

      Olettteko kateellisia Visa-Auton kahdelle omistajalle vai mikä on?

      Törkeetä mustamaalausta yksityistä liikettä kohtaan!

      Oletteko miettineet, jos teillä olisi liike ja julkisesti ihmiset herjaisivat ja mustamaalaisivat teidän elinkeinoanne, nimettöminä! Repikää siitä, raukat!

      • aamuxpala

        Ai siis meinaat että huonoja kokemuksia ei saisi kertoa, koska se on mustamaalaamista :D Just just...


      • TyrmistynytPorvoolainen

        Ostin 3 viikkoa sitten (4.1.2016) Visa autosta Leon Cupran. Kilsat eivät olleet pahat ja hinta kilpailukykyinen. Omasta autosta sain kohtuullisen hyvityksen ottaen huomioon että Leoni ei nyt mikään 50k auto ollut. Auton hinnasta sain myös vähän tingattua. Nytten 23.1.2016 hävisi manuaali laatikosta tai siis lakkasi toimimasta 2/3 vaihteista jäljelle jäi vain 3 ja 4. Ja Visa auto aloitti ihan asiallisesti tämän homman että vie se vian etsintään. Mutta kun tuli puheeksi maksaminen sun muut niin Visa auto putsasi kätensä siitä ja sanoi että jos olet eri mieltä jostain niin kuluttajaneuvontaan yhteyttä vaan. "Neljännes vuosisataa näitä hommia tehneenä tiedän miten homma toimii"... Mielestäni jos vaihdelaatikkoon tai siihen liittyvään osaan tulee vika 3 viikkoa kauppojen jälkeen 130tkm ajettuun autoon niin kuuluu vielä virhevastuun piiriin.
        Ja onko sillä niin väliä onko se kirjoitus anonyymi vai ei? Kun kuitenkin pelkästään totta.


    • Mersu ja Landcruiser

      Minullakaan ei ole mitään negatiivista sanottavaa ko.autoliikettä kohtaan.

      Olen ostanut sieltä pari aika hinnakasta autoa ja pelanneet moitteettomasti.

      En ymmärrä, että täällä kitistään sitten jälkikäteen kaikenlaista. Voin teitä köyhät:)

      • MB ML

        Huijari autoliike, auto hajosi kahden viikon kuluttua


    • KOMEE KAARA

      KAIT NE SEN KORVAS

    • ml mb

      Ei kyllä korvannu, kuluttajalle mennään, Visa-auto = Romu-auto

    • opel 3000e

      pariskunta turusta taitaa olla visa-auton omistaja, liike esiintyi jo diili ohjelmassa täyttä vedätystä.

    • zitra

      Visa-autosta ostettu 3v sitten komia auto ja on pelannut, ei mitään ongelmia! Ja maksoi vaan 40tuh.euroo.

      Köyhätkö ne natisee täällä???

      • huijarit

        Taitaa kauppa olla hiipunut kun pitää myyjien tulla haukkumaan vanhoja kusetettuja asiakkaita. Ihan sen Mikkolan mulkun puheita. Toivottavasti paha saa palkkansa. Toivottavasti hukut paskaan,


    • Minä en ole mitenkään varakas, mutta menin kuitenkin tänään Visa-autoon. Mielessäni oli muuan jo vuosia nähnyt, mutta mittarilukemaltaan maltillinen Volvo. Sille ei sitten löytynyt sopivaa rahoitusta auton iän vuoksi, mutta myyjä ehdotti minulle hiukan kalliimpaa ja huomattavasti uudempaa Fordia, jonka kuukausierät olisivat minun kukkarolleni sopineet. Vielä viime tingassa ennen sulkemisaikaa auto suorastaan tyrkytettiin minulle koeajoon, ja kävinkin pienen lenkin heittämässä.

      Pikkuisen tyyris käyttövaroihini nähden tuo Ford on, mutta kauppa siitä olisi ollut mahdollinen vaikka oitis. Se, että kauppaa ei syntynyt, johtuu siitä, että auto ei miellyttänyt. En toki ehtinyt sitä erityisesti tutkailla, mutta päällisin puolin ajokki on siisti. Kaupantekoa varten lähempi tarkastelu tietenkin saattaisi paljastaa myös murheita.

      Kokemukseni perusteella palvelu oli hyvää ja asiallista; ja oli, vaikka suoraan ilmoitin, että ainakaan tällä reissulla en osta autoa. En kuitenkaan väheksy niiden kokemuksia, jotka ovat saaneet osakseen huonoa palvelua. Tekisi mieleni sanoa, että terveellä epäluulolla pitää käytettyihin autoihin suhtauduttaman. Eikä ollenkaan ole pöllömpää ottaa autokaupoille kaveria mukaan laittamaan jäitä hattuun. Kun mieliteko on oikein kiihkeä, saattaa laiminlyödä ostajan velvollisuuden tarkastaa kauppatavara kunnolla. Ja sehän kannattaa tehdä parhaiden taitojensa (tai kaverin parhaiden taitojen) mukaan.

    • sepe2016

      En tiedä miten toimitte autoliikkeessä kun ette saa palvelua. Tässä oma kokemukseni maaliskuulta 2016. Nettiauton sivuilta hain sopivan auton, se oli Visa-Autossa Raisiossa. Soitin myyjälle ja kyselin auton historiaa. Sovin, että tulen koeajolle maanantaina heti aamusta. Myyjä sanoi, että auto on varattu minulle koeajopäiväksi. Kun sitten aamulla menin liikkeeseen oli myyntipäällikkö ottamassa minut vastaan ja esitteli auton. Koeajopaperit täytettiin ja auto alle. Ajelin sen päivän, käytin montun päällä . Totesin auton kaikinpuolin sellaiseksi kuin 2007 mallin Mercedes E-sarjalaisen (157tkm. ajetun) oletinkin olevan. Hinnasta päästiin sopimukseen ja minä lähdin liikkeestä tyytyväisenä mustan Mercedeksen omistajana, tämä on neljäs mersu 48 vuoden ajokortillisen elämäni aikana. Lisäksi muita merkkejä on mahtunut tietysti joukkoon, joten olen asioinut autoliikkeissä jonkun verran ja aina minua on palveltu hyvin. Aika usein palvelusta valittavan olisi syytä katsoa "peiliin" millä asenteella menee kauppoja tekemään. Tässä yhteydessä kiitokset Visa- Auton myyjille.

      • läpinäkyvää

        Älä yritä


      • äläselitä

        Taitaa kauppa olla hiipunut kun pitää myyjien tulla haukkumaan vanhoja kusetettuja asiakkaita


    • eikannata

      Kyllä on paska paikka, takuut loppuu, kun auton olet maksanut, Tiedän ainakin 6 tapausta.

    • Bb83ks

      En suosittele!
      Ostin sieltä lokakuussa 2014 peugeot merkkisen pakettiauton omaalle yritykselle ja oli kyllä todella hyvä auto mutta, kuljettajan puolella ei toiminut ikkunanavaaja koska se nappi oli rikki! Myyntipäällikkö lupasi tilata jostain sellaisen osan. Tehtiin kaupat siitä autosta ja kun ei kuulunut mitään siitä osasta niin menin käymään siellä. Myyntipäällikkö sanoi että on unohtanut kokonaan tuon asian mutta, silti ei sanonut että olisi tilaamassa mulle sitä osaa. Koskaan en saanut sitä uutta osaa siihen. En voi suosittella tuollaista paikkaa!!! En ikinä osta tuolta enää mitään.

      Jäi todella paska maku tuosta paikasta. Sen jälkeen ostin muualta pakettiautot!

    • karvung

      Lupasivat ostaa autoni hintaan 11600, jonka kirjoitti käyntikorttinsa taakse. Sovittiin suullisesti luovutuspäiväksi juhannuksen tienoo. Kun luovutuksen aika tuli lupasivat maksaa enää 10000. Olivat kuulemma arvioineet hinnan väärin ja toisaalta kuulemma hinnatkin pudonneet.

      Että sillai ...

    • visa-autopaska

      kyseessä on aivan hirveä kusetusliike, missä ne siat myy pelkkää paskaa. Itse ostin sieltä tyhmyyttäni auton, myyjä kertoi sen olevan aivan kunnossa. Mutta auton jarrut olivat täysin loppu. Sitä ei huomannut koeajossa,koska jarrujen piti lämmetä ensin. Korjaamolta sanottiin, että joka renkaan jarrut aivan loppu. Lasku yli tuhat euroa. Otin yhteyttä tähän helvetin Visa-Autoon, sieltä sanottiin, että olisit osannut ennakoida, me ei makseta yhtään mitään. Ikinä en enään tohon liikkeeseen mene !!!!

    • visa-autopaska

      Anteeksi purkaus, lääkkeet taas vaihtui ja keittää yli. Oli kyllä oma vika. Ei halvalla voi hyvää saada.

    • visapaska

      aivan paska liike ,ei kannata mennä ikinä kaupoille. Minulle myivät auton ehjänä,täysin kunnossa oleva ajopeli myyjän ilmoituksen mukaan. Mutta 3 päivän sisällä sain viedä korjaamoon,lasku yli 1000 euroa,Visa-auto sanoi että olisit ennakoinut, me emme korvaa. Hirveä liike.

    • tenkka1234

      on huonoja kokemuksia ostin viton ja 100kilometriä vaihdelaatikko sanoi sopimuksen irti myyjä käski myymään auton romulaan heille ei kuulu jos ostetusta autosta hajoaa joku tai jokin vastasin että käykö teillä paljon käteis ostajia kun noin hyvää asiakaspalvelua tarjootte vastaus mitä se sulle kuuluu

    • Rouva1961

      Olen ostanut Visa-Autosta auton vuonna 2009 ja tänä vuonna vaihdoin sen toiseen ja taas Visa-Autossa. Molemmilla kerroilla olen saanut hyvää palvelua. Ei mitään moittimista.

    • IhmeTTelin

      Pakko ihmetellä näitä kommentteja. Ostin viikko sitten Visa-Autosta Volvon. Olin etukäteen lukenut näitä kommentteja täältä ja hirvittelin millaista palvelua on odotettavissa. Palvelu oli kuitenkin kaikin puolin mukavaa ja asiallista eikä myyjiä tarvinnut odotella, vaikka liikkeessä oli paljonkin asiakkaita. Pieni miinus siitä, että talvirenkaiden lähetys jälkitoimituksena kesti hieman turhan kauan. Autoon olen kuitenkin tyytyväinen.

    • Kokemus2

      Jos haluat ostaa paskaa paketissa, mene Visa-autoon.

    • yes46

      Ostettiin menopeli Visa-autosta elokuussa. Nämä kommentit hirvittivät tuolloin ja kaupat jäivät melkeinpä tekemättä. Uskaltauduttuamme liikkeeseen kaupat syntyivät vauhdikkaasti ja ongelmitta. Nyt autolla takana kilometrejä vajaa 10000, pelaa aivan kuten pitääkin.
      Ei moitittavaa, seuraavan auton kohdalla käymme katsastamassa Visa-auton tilanteen ja toivottavasti löydämme saman / samanhenkisen myyjän.

    • fgjkhdrjk

      Silloin kun kävin Visa-autossa, oli myyjänä tosi töykeä ja ylimielinen kaveri. Autossa, jonka olin kiinnostunut ostamaan ei ollut yhtään tinkaus varaa. Ja auto jota tarjosin vaihdossa ei ollut hänestä kuin 100:n euron arvoinen, (12 v katsastettu auto).

    • Heigo

      Itse ostin muutama viikko sitten pikkusen alle kymppitonnin pelin visa-autosta, ei pääse moittimaan palvelua, auto varattiin mulle vuorokaudeksi jotta pääsin paikalle n.350km päästä. Koeajon jälkeen tehtiin kaupat.myyjä kävi ajamassa just leimatun vaihturin,(tonnin auto) jne. Ei valittamista palvelussa. Täälläkin moni valittaja vissiin olettaa että käytetyssä autossa ei saa olla mitään vikaa

    • SamiTku-

      Moi,

      Ainakin halvemmissa autoissa pitää antaa varoitus ostajaehdokkaille. Tästä on jo toki vuosia aikaa, mutta harmittaa vieläkin, joten ajattelin tarinani kertoa.

      Kävimme katsomassa pikkuveljelleni Renault Meganea, jonka Visa-Auto oli itse katsastanut paria päivää ennen. Koeajolla sitten ABS-jarrut eivät toimineet, tuulilasi oli pahasti halki keskellä näkökenttää ja jokin kolmaskin vika siinä oli, jonka ei olisi pitänyt mennä katsastuksesta läpi, mutta sitä en valitettavasti enää muista. Ajoin sitten auton takaisin liikkeen pihaan ja kerroin huomaamani viat, jolloin autoliikkeen myyjä totesi, ettei halpa auto voi kunnossakaan olla, eli näkyy hinnassa (?!). Kuitenkin puhelimessa mainostivat autoa juuri katsastetuksi ja hyväksi käyttöautoksi.

      Tuon jälkeen olen periaatesyistä vältellyt tuota autoliikettä, mutta vuosi sitten näin siellä sangen passelin hintaisen Peugeot 5008:n kohtalaisilla kilometreillä ja soitin (toivottavasti muistan oikein myyjän nimen) Sauli-nimiselle automyyjälle, jolta sain kyllä puhelimessa vakuuttavaa asiakaspalvelua, vaikka 5008 oli juuri myyty. Eli kai sitä plussaakin on hieman annettava. :)

      --Sami

    • eienääikinä

      Visa-auto ja varsinkin se Mikkolan mulkku. Puhutaan paskaa nii että räkä lentää, niin itseään täynnä oleva ihminen. Luulee tietävänsä kaiken. Ostin hänelt' sieltä auton. Täysi paska, rikkoontui heti. Hänellä oli kestänyt, mutta minä kuulema rikoin. Yritys yritti pestä käsiiän. Onneksi kuluttajansuoja on tehty tällaisia kusettajia vastaan.

      Viimminen kerta kun astun jalallanikaan kyseiseen kusetuspuljuun. Eka ja vika kerta. En voi suositella kellekkään

    • visa-autokokemuksia

      Visa-Auto on perseestä. Kävin viime keväänä katsomassa erästä autoa kyseisessä puulaakissa. Myyjät norkoilivat ja mulkkasivat kauempana muttei tulleet palvelemaan. No auto tuntui olevankin paska. Ovenkin kun aukas niin huomas heti että oven saranat entiset ja klonkutti. AUTON OLISIN OSTANUT SUORALLA KAUPALLA. EN MILLÄÄN RAHOITUKSELLA. HINTAPYYNTÖ OLI: 29900€. ASIAKASPALVELUA SIELLÄ EI SAA AINAKAAN.

      • Hyvä on palvelun tasokkuus Visa-Autossa ja saranat vastikään voidellut


    • visa-auto

      Hajokkaa köyhät!!!

      • Jooostamassaautoa

        Paljonko olisi myynti parempi kun satsattaisiin asiakaspalveluun ja annettaisiin ymmärtää että jos vikaa tulee autoon(riippuen tietty tapauksesta varauksin) alle 6kk.den niin ei muuta kuin "me hoidetaan". Luottamus syntyisi ja kauppa kävisi kuin häkä.


      • Käytäjärkeä

        Huutelet täällä hajokkaa köyhät? Ite poljet fillarilla jonka olet pöllinyt????


    • Vika-auto

      Ei mennyt oman vaihdokin hinta arviointi ihan nappiin visa-autossa, muissa autoliikkeissä olisin saanut 2000-3000e paremman hinnan. Tyrmistyin ja juoksin pois liikkeestä sanaakaan sanomatta.

    • Anonyymi

      Ostin Raisiosta Saabin; täysin vastasi ennakkotietoja ja hinta enemmän kuin kohdallaan. Pientä vikaa oli, mutta yhteisymmärryksessä myyjän piikkiin korjattiin. Ajanut vuodessa noin 30 000 kilometriä ongelmitta. Myyjä (Reima Vuokila) erittäin asiallinen ja palveluhenkinen. Kokemukseni perusteella voin suositella!

    • Anonyymi

      Ostin erinomaisen diisselipösön viime vuonna Visa-autosta ja jopa sain pikku alennuksen käteiskaupan ansiosta. Auto on pelannut hyvin ja voisin käydä ostamassa seuraavankin auton sieltä. Asiallista myyntitoimintaa. Ei mitään valittamista. Suosittelen!

    • Anonyymi

      ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET MENKÖ VISA-AUTOON EI OTA MITÄÄN VASTUUTA MISTÄÄN IHAN KUSETUS PAIKKA

      • Anonyymi

        Juu ostin ninäkin sieltä kerran 340 tkm ajetun 15 vuotta vanhan Pösön. Puol vuotta kaupasta kytkin laukesi ja liike ei jumaliste suostunut korvaamaan mitään. On se paikka perkele!


    • Anonyymi

      Omakohtainen kokemus Visa-autosta: Vuoden vaihteessa tuli ostettua käytetty menopeli, joka tekniikaltaan toimii ja oli pinnoiltaan ihan hyvän näköinenkin.

      Karu totuus paljastui, kun auton pesi ensimmäistä kertaa muutamaa viikkoa myöhemmin: Naarmuja aivan joka paikassa. Ja ihan isojakin jälkiä oli värivahoilla ja öljyillä piilotettuna. Onneksi tekniikka toimii (vielä, koputan puuta).

      Täysin ala-arvoista toimintaa kusettaa maksavia asiakkaita tuollaisilla tempuilla. Ei ole hyvää mainosta firmalle ja siksi kehotan myös, että välttäkää tätä puljua. Ette tiedä minkä kuntoiset pinnat autoonne saatte.

    • Anonyymi

      Minkä vuotinen auto kyseessä?

      • Anonyymi

        1997


    • Anonyymi

      23 vuotta vanha ja orggis väreissä? Lähes neljännesvuosisata suolassa uitettu... Ei voi oikee vaatii mitää......

    • Anonyymi

      Myin oman luotto-Toyotani Visa-autoon. Ymmärsin realiteetit ja siksi hinnan.
      Aivan asiallisen maksun sain, ja näköjään lähes saman tien joku pizzerianomistaja sai siitä itselleen vuosiksi käyttöauton....

    • Anonyymi

      Ostin sieltä 7 vuotta sitten Seatin. Olihan siinä sähkövikaa peilissä ja takapuskuria paikkailtu,mut edelleen sama peli käytössä ja tekniikka pelannu! Nyt tuunannu sen ihan uusiksi tietenki.T:Leon mies

    • Anonyymi

      VISA-auton mainonta on kuin jälkeenjääneille suunnattua. En tule ikinä siihen liikkeeseen sisään astumaan.

    • Anonyymi

      Toimari vaihtunut, näköjääns Hietarinta poistunut/poistettu firmasta loppuvuodesta. Se oli pitkään kadun toisella puolella Varsinais-Suomen Auto-Centerissä myyjänä, loppuaikana tais joku pikkupomo olla. Saiko kenkää Visalta?

      • Anonyymi

        Tämmöistä Googlesta:

        Autohalli.com
        Vajossuonkatu 3B, 20360 Turku

        Samuli Hietarinta
        Partner


    • Anonyymi

      Ihan karmean paskan ainakin minulle myivät. Eikä siitä naapurin Toyota Centeristä sen parempaa saatu. Visan 6k€ juuri "katsestettuun" autoon sai upottaa 2k€ rahaa ennen kuin siihen tuli uusi leima 5tkm myöhemmin, koko alusta loppu.
      Centerin munapäät myivät helmoista lahon auton niin ikään 3kk sitten leimattuna. Ekan korjauksen jälkeen painoin uudestaan samoista paikoista sormet läpi, oli korjattu alumiiniteipillä, kemiallisella metallilla ja vitusti massaa päälle.

      • Anonyymi

        Koko alusta loppu? Ei kai sellainen tule yllätyksenä, sehän kilisee ja kolisee ajossa. Taitaa olla että et ymmärrä autojen päälle mitään ja kun ostat paskan niin syytät muita, ei se ollutkaan uusi.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Paraisten Stortervossa tapahtui lauantai-iltana liikenneonnettomuus, jossa loukkaantui kaksi miestä. He ovat sairaalahoidossa, ja heidän vammansa ovat vakavia.

        Poliisi ei voi tutkinnallisista syistä kertoa tapahtumien kulusta tarkemmin mutta on tiedottanut, että onnettomuudessa oli osallisena yksi auto.

        Autossa oli onnettomuushetkellä kuljettajan lisäksi seitsemän henkilöä.

        Kuljettajaa epäillään törkeästä rattijuopumuksesta, törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä vammantuottamuksesta.


    • Anonyymi

      Vanhan auton osto on aina riski. Uuden auton sopii vain hyvin varakkaille kun arvo putoaa heti.

    • Anonyymi

      Turun paras autolike huippu palvellut erittäin ystävällisiä auto myyjät 10

      • Anonyymi

        T. V Blomerus


    • Anonyymi

      Kyllä olen ostanut oseaman auton visa likestä ja kakki on olut ok hyvä palvelu t. v Blomerus

    • Anonyymi

      Huonot kokemukset jäi kyllä kaupasta parisen vuotta sitten!
      Tunteenpurkaus päällä, mutta ihan asiasta täytyy sanoa.

      Myivät mulle tieliikennekelpoisena auton; lyhyellä koeajolla ei tullut mitää isompaa esille.

      Kotiinpäin lähdettyä auto ei suostu kiihtymään, hirveen mustat pilvet yms.
      Soitin heti seuraavana päivänä että tää auto ei oo ok! Sanottiin vain " että aja vaan"!

      En jättänyt asiaa tähän vaan vein vikalukuun.
      Iso liuta vikakoodeja moottorista takaiskarit molemmat poikki!

      Jos ovat tarkastaneet auton ennen myyntiä niin eiköhän olis viat huomattu!

      Tulivat yhden osan vaihdolla vastaan, mutta kun vika ei hävinnyt eivät enää vastanneet yhteydenottoon. Pakko oli töihin päästä kulkemaan ja toisella kerralla korjaamolla ruvettiin moottoria purkamaan. Koko imusarja aivan paskana! Tämän syyn @ laitettu liikkeeseen, eikä mitään vastuuta.

      Nyt korjattu omaan piikkiin kaikki ja lähdin myymään autoa eteenpäin, niin tuli ilmi että tämä on vanha kolariautokin!

      HYVIN VASTUUTONTA!

    • Anonyymi

      Nain pakoputkeen

    • Anonyymi

      Ihan hyvä autokauppa kunhan etsii jonkun kokeneemman ja ns "vanhemman" automyyjän, siellä on niitä nuoria jätkiä mitkä vain päättivät ruveta autokauppiaaksi päätarkoitus kusettaa asiakkaita. Nimimerkki kokemusta on.
      Ps. Olen kuljetusliikkeen omistaja ja olen ostanut satojentuhansien eurojen edestä uusia kuorma-autoja ja aina on puheet pitäneet paikkansa mitä on puhelimessa sovittu. Mutta ei ehkä täällä Visa-autossa. Ei kannata tehdä kauppoja kuin vanhempien myyjien kanssa ja toimitusjohtajan. Nim. Kokemusta on.

    • Anonyymi

      olin ostamassa autoa sieltä to päivänä puhelimitse ja liikeessä sanotiin että on huoltotarkastuksessa ja pe voisi tulla katsomaan ja sanoin puhelimessa että ostan auton jos kaiiki on siinä ok myyjä otti puhelinumeron ja tarkisti vielä sen 2 kertaan .no lupasi soittaa koska voin tulla katsomaan ja sanoi että varaa sen minulle .no pe soitin uusiksi että joko voi tulla katsomaan no ei mitään kuulunut kun sillloin ei sopinut niin ajattelin että ma tai ti soittaisivat . että nyt sopii tulla hieroon kauppoja no ke olikin jo netissä että auto myyty... itsellä vahti päällä kyseisiin autoihin nettiautossa ja olin takuulla eka ajoka kyseli ja jos sovitaan että soittaa ym niin pitäisi sovituista asioista kiinni foy -580 oli auton rekkari jos liikeen omistajat satuu lukeen jutun .no onneksi on autoja mailma täynnä mutta vitutaa tommoinen lupailu ja paskan puhuminen asiakkaille jos itse tekisin työssäni samaa niin kenkää tulisi

      • Anonyymi

        Soita liikkeeseen? Vai oliko totuus tapahtuminen kulusta toinen ja kun et ehtinyt autoa ostaa niin pitää haukkua syyttä liikettä suoli24 palstalla?


    • Anonyymi

      Wn uskallakkaan mennä ko liikkeeseen enää, kun näitä luin.

      • Anonyymi

        EN, eikä wn


    • Anonyymi

      Herkullista oli. Suosittelen kaikille vauvasta vaariin

    • Anonyymi

      Eipä ole pahaa sanottavaa Visasta. Viimeisen 10 vuoden aikana tullut itselle, perheelle ostettua parisenkymmentä erilaista ja erihintaista auto... ei moitittavaa. Kaikki toimimeet hyvin ja vaihto seuraavaan mennyt kivuitta. Nopeasti tuossa laskin kaikki omat ostot ja mitä kavereille suositellut selä myös ostaneet visasta auton, löytyy reipas 70 yksilöä. Reklamaatiot on jouduttu kahdesta (2) ajansaatossa tekemään ja hienosti ovat vastaan tulleet. Pojan autossa huomattiin parkkitutkien olevam rikki vasta vuoden päästä ostosta, niin Visa aito maksoi lystin.
      Tiedä sitten miten tuosta negatiivista keksii, mutta huomenna ollaan menossa seuraavaa yksilö kaveriöle halemaan. Vuosia on tuolta autoja pstettu ja vaihdettu, homma pelannut aina todella hyvin.

      Nimimerkillä-> Jatkossa myös asiakkaana

      • Anonyymi

        Eli vaihdat, tai siis sinä perheinensi vaihdatte autoa noin puolen vuoden välein... Miksi?
        Ainakin itselle tulee selityksiksi ko käytökselle se, että joko olet(te) ADHD-sairaita tai sitten olet liikkeen trollimainostaja..?
        Vaikka ei sen puoleen, ihan ok-tasoinen käytettyjen autojen liike Visa-Auto on.
        Varmaan valikoimissa on autoja laidasta laitaan, hyviä, huonoja, hyvin huonoja jne.


    • Anonyymi

      Erittäin hyvä palvelu ja hinnat ovat kohdallaan

      • Anonyymi

        Täysin samaa mieltä. Edulliset hinnat ja kohtuullinen hyvitys vaihdokista. Palvelu kiireetöntä. Suosittelen. Kannatti ajaa 300km autokaupoille.


    • Anonyymi

      Koitaka ymmärtää että jos ostat käytetyn auton aina löytyy jotain vika koska käytetyt autot tulle vaihtosa ei ne myyjät korjamo miehiä ole ne vain kokeille auton kunon ja sitä mukaan myödän auto kyllä ne kertovat joa autosa on jotain vikaa

      Terveisin blomerus

    • Anonyymi

      Yksityisautoiu olisi jo syytä kieltää loppuu tuo saatanan ainainen mussutus

    • Anonyymi

      Aivan huijari firma,vaihdoin halvempaan ja lähdin liikkeen pihasta,ni syttyi vikavalo.kuukausien taistelun jälkeen ei mitään vastaantuloa. Täytyy sitten viedä kuluttaja riitalautakuntaan ja oikeuteen. Myyjä Reima Jokela,täys manne

      • Anonyymi

        Minkä merkkinen auto?


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      1858
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1620
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe