Jos olet se oikea nainen niin neitsyt tulee aina takaisin,kuten minunkin.Rapuna olen niin oikutteleva joten asiat tehdaan minun mukaan.Olen tosi itse varma ja osaan kasitella neitsytta.Han on vahaa kasissani.Tietenkin ulkoisella olemuksella on myos paljon sanottavaa.Neitsyt kun pitaa meista hyvin hoidetuista naisista.Kiva saada hanet myos mustasukkaiseksi.En pelkaa hanen luonnetta,nauran vain,Joten te jotka oletta kiinnostuneita merkista,kayttaydy kuten neitsyt.Tulokset nakyy ja neitsyt menee omaan ansaansa.
neisyt
rapu
2
663
Vastaukset
- valheella on lyhyet jäljet
Neitsyt jää lopulta kiinni valheistaan, sekoaa omaan näppäryyteensä, ja pettäminen tulee ilmi. Odota vaan.
- pelaamaan peliään
vuosiakin, ilman että kärähtää! Harjoitus on tehnyt mestarin! Epäile, vaikkei merkkejä pettämisestä olisikaan ilmennyt!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184251Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032360Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421891- 771505
- 1591473
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91294Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34788- 10751
- 106747
- 27721