missäs päin muut onnelliset tuoreet avioparit olette häämatkalla käyneet?
meille ihanat kaasot ja bestmanit antoivat meille lahjakortin sc luxury holidaysin matkalle, kun tiesivät että jenkeissä haluaisimme käydä :) kiitos heille kovasti.
lento lähti pari päivää häiden jälkeen, ja muutama viekko malibussa vierähti. täytyy kyllä sanoa että aivan mahtava paikka, niin ihania ihmisiä, rantoja , romanttisia auringonlaskuja ja kaikkea! huvilakin missä yövyimme oli aivan upea.. päivän päätteeksi oli ihana köllähtää mieheni kanssa makuuhuoneen poreammeeseen ja kynttilä meri ympärillä.. :)
paljon jäi muistoja matkasta. mieheni jo suunnitelikin että lähdetään samaan paikkaan uudelleen juhlimaan vuoden päästä ensimmäistä hääpäiväämme .
kommentoikaa omia häämatka kokemuksia :)
unelmien häämatka..
5
2554
Vastaukset
- mutta...........
hyvä että viihdyitte. Kaikilla ei tietysti ole taloudellisia mahdollisuuksia tuollaiseen luxuslomaan.
- onnellinen vaimo
häämatka tehdään vain kerran elämässä :)
ja osissa sai maksaa ;)
ja kaasoille ja bestmaneillehän voi vinkata tosta lahjakortistakin niin ei tarvi itse kaikkea maksaa niinkuin meidän tapauksessa:) - kiinni
onnellinen vaimo kirjoitti:
häämatka tehdään vain kerran elämässä :)
ja osissa sai maksaa ;)
ja kaasoille ja bestmaneillehän voi vinkata tosta lahjakortistakin niin ei tarvi itse kaikkea maksaa niinkuin meidän tapauksessa:)lomaosakekauppiaat! Ettäs kehtaattekin tunkeutua joka läpeen älyttömillä mainoksillanne! Hävetkää!"!!
sanailee 27 x Pattiksella... - onnellinen vaimo
kiinni kirjoitti:
lomaosakekauppiaat! Ettäs kehtaattekin tunkeutua joka läpeen älyttömillä mainoksillanne! Hävetkää!"!!
sanailee 27 x Pattiksella...nyt en oikein ymmärtänyt, siis koska olen käynyt häämatkalla olen lomaosake kauppias ? ?
kyseinen viesti ei ollut mainos. olen pahoillani jos sinä tai joku muu siitä sellaisen kuvan sai. mainostaminen on sitäpaitsi kiellettyä tällä sivustolla, eikä minulla ole kyseisen matkan mainostamiseen edes lupaa. - Kyseisestä lomasta kiinnost...
kiinni kirjoitti:
lomaosakekauppiaat! Ettäs kehtaattekin tunkeutua joka läpeen älyttömillä mainoksillanne! Hävetkää!"!!
sanailee 27 x Pattiksella...Voisitko selventää hieman, ja kertoa missä kohtaa tuolla sivustolla on yhtään mitään joka viittaisi siihen, että kyseessä on lomaosakekauppa?
Minusta nuo myyvät aivan selkeitä kahden viikon (vähintään) lomamatkoja. Siis yksittäisiä sellaisia. Ostat ja maksat yhden matkan kerrallaan, ihan kuin mistä hyvänsä muusta matkatoimistosta. Eikö lomaosake ole jotain ihan muuta?
Minusta tuo vaikuttaa todella kiinnostavalta, ja kuulisin mielelläni lisää ihmisten kokemuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1337313Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654430Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen553473Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5073192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972134Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361783Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201731- 911583
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791495Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151436