missäs päin muut onnelliset tuoreet avioparit olette häämatkalla käyneet?
meille ihanat kaasot ja bestmanit antoivat meille lahjakortin sc luxury holidaysin matkalle, kun tiesivät että jenkeissä haluaisimme käydä :) kiitos heille kovasti.
lento lähti pari päivää häiden jälkeen, ja muutama viekko malibussa vierähti. täytyy kyllä sanoa että aivan mahtava paikka, niin ihania ihmisiä, rantoja , romanttisia auringonlaskuja ja kaikkea! huvilakin missä yövyimme oli aivan upea.. päivän päätteeksi oli ihana köllähtää mieheni kanssa makuuhuoneen poreammeeseen ja kynttilä meri ympärillä.. :)
paljon jäi muistoja matkasta. mieheni jo suunnitelikin että lähdetään samaan paikkaan uudelleen juhlimaan vuoden päästä ensimmäistä hääpäiväämme .
kommentoikaa omia häämatka kokemuksia :)
unelmien häämatka..
5
2605
Vastaukset
- mutta...........
hyvä että viihdyitte. Kaikilla ei tietysti ole taloudellisia mahdollisuuksia tuollaiseen luxuslomaan.
- onnellinen vaimo
häämatka tehdään vain kerran elämässä :)
ja osissa sai maksaa ;)
ja kaasoille ja bestmaneillehän voi vinkata tosta lahjakortistakin niin ei tarvi itse kaikkea maksaa niinkuin meidän tapauksessa:) - kiinni
onnellinen vaimo kirjoitti:
häämatka tehdään vain kerran elämässä :)
ja osissa sai maksaa ;)
ja kaasoille ja bestmaneillehän voi vinkata tosta lahjakortistakin niin ei tarvi itse kaikkea maksaa niinkuin meidän tapauksessa:)lomaosakekauppiaat! Ettäs kehtaattekin tunkeutua joka läpeen älyttömillä mainoksillanne! Hävetkää!"!!
sanailee 27 x Pattiksella... - onnellinen vaimo
kiinni kirjoitti:
lomaosakekauppiaat! Ettäs kehtaattekin tunkeutua joka läpeen älyttömillä mainoksillanne! Hävetkää!"!!
sanailee 27 x Pattiksella...nyt en oikein ymmärtänyt, siis koska olen käynyt häämatkalla olen lomaosake kauppias ? ?
kyseinen viesti ei ollut mainos. olen pahoillani jos sinä tai joku muu siitä sellaisen kuvan sai. mainostaminen on sitäpaitsi kiellettyä tällä sivustolla, eikä minulla ole kyseisen matkan mainostamiseen edes lupaa. - Kyseisestä lomasta kiinnost...
kiinni kirjoitti:
lomaosakekauppiaat! Ettäs kehtaattekin tunkeutua joka läpeen älyttömillä mainoksillanne! Hävetkää!"!!
sanailee 27 x Pattiksella...Voisitko selventää hieman, ja kertoa missä kohtaa tuolla sivustolla on yhtään mitään joka viittaisi siihen, että kyseessä on lomaosakekauppa?
Minusta nuo myyvät aivan selkeitä kahden viikon (vähintään) lomamatkoja. Siis yksittäisiä sellaisia. Ostat ja maksat yhden matkan kerrallaan, ihan kuin mistä hyvänsä muusta matkatoimistosta. Eikö lomaosake ole jotain ihan muuta?
Minusta tuo vaikuttaa todella kiinnostavalta, ja kuulisin mielelläni lisää ihmisten kokemuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit705798KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2294512Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202547Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei262472Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro111383Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT711315- 961295
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281286Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191151Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1461121