unelmien häämatka..

onnellinen vaimo

missäs päin muut onnelliset tuoreet avioparit olette häämatkalla käyneet?

meille ihanat kaasot ja bestmanit antoivat meille lahjakortin sc luxury holidaysin matkalle, kun tiesivät että jenkeissä haluaisimme käydä :) kiitos heille kovasti.


lento lähti pari päivää häiden jälkeen, ja muutama viekko malibussa vierähti. täytyy kyllä sanoa että aivan mahtava paikka, niin ihania ihmisiä, rantoja , romanttisia auringonlaskuja ja kaikkea! huvilakin missä yövyimme oli aivan upea.. päivän päätteeksi oli ihana köllähtää mieheni kanssa makuuhuoneen poreammeeseen ja kynttilä meri ympärillä.. :)

paljon jäi muistoja matkasta. mieheni jo suunnitelikin että lähdetään samaan paikkaan uudelleen juhlimaan vuoden päästä ensimmäistä hääpäiväämme .

kommentoikaa omia häämatka kokemuksia :)

5

2501

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta...........

      hyvä että viihdyitte. Kaikilla ei tietysti ole taloudellisia mahdollisuuksia tuollaiseen luxuslomaan.

      • onnellinen vaimo

        häämatka tehdään vain kerran elämässä :)

        ja osissa sai maksaa ;)

        ja kaasoille ja bestmaneillehän voi vinkata tosta lahjakortistakin niin ei tarvi itse kaikkea maksaa niinkuin meidän tapauksessa:)


      • kiinni
        onnellinen vaimo kirjoitti:

        häämatka tehdään vain kerran elämässä :)

        ja osissa sai maksaa ;)

        ja kaasoille ja bestmaneillehän voi vinkata tosta lahjakortistakin niin ei tarvi itse kaikkea maksaa niinkuin meidän tapauksessa:)

        lomaosakekauppiaat! Ettäs kehtaattekin tunkeutua joka läpeen älyttömillä mainoksillanne! Hävetkää!"!!
        sanailee 27 x Pattiksella...


      • onnellinen vaimo
        kiinni kirjoitti:

        lomaosakekauppiaat! Ettäs kehtaattekin tunkeutua joka läpeen älyttömillä mainoksillanne! Hävetkää!"!!
        sanailee 27 x Pattiksella...

        nyt en oikein ymmärtänyt, siis koska olen käynyt häämatkalla olen lomaosake kauppias ? ?

        kyseinen viesti ei ollut mainos. olen pahoillani jos sinä tai joku muu siitä sellaisen kuvan sai. mainostaminen on sitäpaitsi kiellettyä tällä sivustolla, eikä minulla ole kyseisen matkan mainostamiseen edes lupaa.


      • Kyseisestä lomasta kiinnost...
        kiinni kirjoitti:

        lomaosakekauppiaat! Ettäs kehtaattekin tunkeutua joka läpeen älyttömillä mainoksillanne! Hävetkää!"!!
        sanailee 27 x Pattiksella...

        Voisitko selventää hieman, ja kertoa missä kohtaa tuolla sivustolla on yhtään mitään joka viittaisi siihen, että kyseessä on lomaosakekauppa?

        Minusta nuo myyvät aivan selkeitä kahden viikon (vähintään) lomamatkoja. Siis yksittäisiä sellaisia. Ostat ja maksat yhden matkan kerrallaan, ihan kuin mistä hyvänsä muusta matkatoimistosta. Eikö lomaosake ole jotain ihan muuta?

        Minusta tuo vaikuttaa todella kiinnostavalta, ja kuulisin mielelläni lisää ihmisten kokemuksia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4633
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe