Saako Jaria ilman Katria?

Kaksosetko kyseessä

Eikö Jari voisi joskus jättää Katrin "kotiin" ja esiintyä ihan vaan omana itsenään? Niin kuin silloin ennen.Seuraava kiertue ainoastaan Jarin ?
Tämä siksi, että olen Jari fani, mutta en Katrin.

27

2297

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aleksandra

      Saamasi pitää: 5.3. starttaa Vantaan Martinuksessa Albumi-kiertue, jossa ei ole Katria lähimaillakaan - ellei nyt sitten satu hakeutumaan katsomoon jonakin iltana.

      Jari ja Katri ovat minun laskujeni mukaan tehneet yhdessä tasan kaksi kiertuetta: MeStarat pari vuotta sitten, ja viime vuonna joulun alla MeStarat -joulukiertueen. Jarin konserteissa on välillä ollut mukana duettoparina myös hänen tangokuningattarensa Marita Taavitsainen, mutta kyllä enimmäkseen lavalla on Jari yksin solistina, bändin lisäksi.

      • JARI ON MUN IDOLI

        JARILLA ALKAA TAAS ALBUMI-KIERTUE KIVAA
        OLEN MUUTEN MENOSSA JARIN KONSERTTIIN...


      • brunetti28
        JARI ON MUN IDOLI kirjoitti:

        JARILLA ALKAA TAAS ALBUMI-KIERTUE KIVAA
        OLEN MUUTEN MENOSSA JARIN KONSERTTIIN...

        HYVÄ ETTÄ ALKAA MINÄKIN MENEN KATSOMAAN JA LIPUT OVAT JO OSTETTU IHANAA :)


    • r.moore

      Jättäkää Katri nyt rauhaan ja heti, tai hirtän Silstun munistaan lähimpään männikköön. Jotakin respektiä sentään, madamet ... kele!

      • Marianna

        ...kovaa tekstiä....mutta mikä vika Katri Helenassa on... Upeaa oli Hartwal-Areenalla nähdä molemmat laulamassa joulukonsertissa...(vaikka oonkin "hullu" Jari fani), Katri helena on myös ihana...Molemmat hyviä...sanoo tämä "mummo"....


      • punikkiruusu
        Marianna kirjoitti:

        ...kovaa tekstiä....mutta mikä vika Katri Helenassa on... Upeaa oli Hartwal-Areenalla nähdä molemmat laulamassa joulukonsertissa...(vaikka oonkin "hullu" Jari fani), Katri helena on myös ihana...Molemmat hyviä...sanoo tämä "mummo"....

        Moi! Voisiko joku vastata minulle että minkä ikäinen on Katri Helena?Minä luulen Katri Helenan olevan ehkä 50-60 vuotta. Minun isäni täyttää kesällä 61 vuotta ja minä olen itse täyttänyt 30 vuotta viimmeviikolla.Epäilen että Katri helena on isäni ikäluokkaa kun hän on niin nuorekas.Minä líityin Jari Sillanpään fanclubiin vuonna 1997 olin silloin 19 vuotta.Tietääkö kukaan Katri Helenan oikeaa ikää. PunikkiRuusu


      • qqöö
        punikkiruusu kirjoitti:

        Moi! Voisiko joku vastata minulle että minkä ikäinen on Katri Helena?Minä luulen Katri Helenan olevan ehkä 50-60 vuotta. Minun isäni täyttää kesällä 61 vuotta ja minä olen itse täyttänyt 30 vuotta viimmeviikolla.Epäilen että Katri helena on isäni ikäluokkaa kun hän on niin nuorekas.Minä líityin Jari Sillanpään fanclubiin vuonna 1997 olin silloin 19 vuotta.Tietääkö kukaan Katri Helenan oikeaa ikää. PunikkiRuusu

        Katri täyttää elokuussa 63 vuotta.
        Aika pirtsakka täti ikäisekseen!!!


      • punikkiruusu
        qqöö kirjoitti:

        Katri täyttää elokuussa 63 vuotta.
        Aika pirtsakka täti ikäisekseen!!!

        Eipä Katri Helenasta uskoisi. On vain niin nuorekas.Ihan kuin pikkutyttö. Niin nätin näköinen. Jari Sillanpää on minun mielestä todella nätti poika.On hän vain niin ihana että ei uskoisi olevan 43v


      • , mutta jääkö
        qqöö kirjoitti:

        Katri täyttää elokuussa 63 vuotta.
        Aika pirtsakka täti ikäisekseen!!!

        sitten eläkkeelle, se onkin jo toinen juttu.


      • Aleksandra
        , mutta jääkö kirjoitti:

        sitten eläkkeelle, se onkin jo toinen juttu.

        Tähän on ihan pakko lainata Klabbia (= Kari Tapio), joka eräässä radiohaastattelussa vastasi eläkkeellejäämiskysymykseen näin:

        - Kunnon muusikko ei jää koskaan eläkkeelle, siltä vaan loppuu keikat.


      • Nilkku
        qqöö kirjoitti:

        Katri täyttää elokuussa 63 vuotta.
        Aika pirtsakka täti ikäisekseen!!!

        Kyllä Katri on 52 ikäinen. Et varmaan tiennyt asiaa.


      • karjalasta terveisii!

        no hitto toki katri pitäis säästää tommosilta kuin jari! katri on oikea maamme ylpeys lauluillaan kautta aikojen!
        eihän näillä kahdella ole mitään yhteistä laulujenkaan takia! katri kunniaan yhä edelleen ja ja jari omille matkoilleen poikiensa kanssa!


      • vinkku
        qqöö kirjoitti:

        Katri täyttää elokuussa 63 vuotta.
        Aika pirtsakka täti ikäisekseen!!!

        Katri on kuin viini....paranee vanhetessaan.
        eikä ole edes vanha vielä.
        (jari raaka rypäle ...ei kelpaa viiniksi)


    • brunetti28

      vaikka olen ikuinen jarifani niin tykkään katri helenasta kanssa.
      onhan se jari kyllä sievä poika :) oikea namupala

    • Jaria vaan

      Kirjoitit asiasta, on jäänyt minultakin monta Jarin esiintymistä väliin, vain siksi kun hänellä on tuo kuiva ja aikansa elänyt naikkonen matkassa. Tosiaankin olen vain Jarin fani.
      Kaiholla muistelen aikaa jolloin hänellä oli, bändinsä lisäksi näpsäkät tanssitytöt mukana.

      • blondi fani

        Minäkin kaipaan vain Jaria. Kiertueet kuten albumi-kiertueen tekee vaan yksin, mutta että siihen omaan henkilödokkariinkin piti pistää se vanha iskelmälaulaja mukaan. Ei Jarin tarvitse pönkittää Helunan uraa eikä toisinpäin. Se on jotenkin "tragikoomista" kun rakkauslauluissa ilmehditään ja elehditään puolet vanhemman naisen kanssa ja vielä Jari...


      • höpsöliinit!
        blondi fani kirjoitti:

        Minäkin kaipaan vain Jaria. Kiertueet kuten albumi-kiertueen tekee vaan yksin, mutta että siihen omaan henkilödokkariinkin piti pistää se vanha iskelmälaulaja mukaan. Ei Jarin tarvitse pönkittää Helunan uraa eikä toisinpäin. Se on jotenkin "tragikoomista" kun rakkauslauluissa ilmehditään ja elehditään puolet vanhemman naisen kanssa ja vielä Jari...

        Jarihan suorastaan palvoo naisia,jotka ovat elämäänsä jo viettäneet ja omat kotkotukset tehneet.Lapset maailmalla eronnut ja sinuukku hmm..Katrihan on hyvin eroottinen nainen ja oikeeasti aikuisten siis siviilissä mukava rautarouva niikuin niin moni 40 nainen jolla on omaa elämää takana aikuinen nainen mä oooon en enää eksy maailmaan tuulii la,la,la tai anna mulle hmm edes vähän rakkautta tähän jne rakastakaa toisianne ja ennenkaikkea elämäänne jos minut vielä kohtaat niin sinua sinua rakastan.......kateus on vanhanaikaista ryhtiä


      • Aleksandra
        blondi fani kirjoitti:

        Minäkin kaipaan vain Jaria. Kiertueet kuten albumi-kiertueen tekee vaan yksin, mutta että siihen omaan henkilödokkariinkin piti pistää se vanha iskelmälaulaja mukaan. Ei Jarin tarvitse pönkittää Helunan uraa eikä toisinpäin. Se on jotenkin "tragikoomista" kun rakkauslauluissa ilmehditään ja elehditään puolet vanhemman naisen kanssa ja vielä Jari...

        Katrin mukanaolo dokumentissa oli ihan luontevaa. Muistakaa, että se tehtiin viime syksynä, jolloin Jari valmisteli joulukiertuetta Katrin kanssa.

        Minä en ottaisi niitä rakkausduettoja niin vakavasti, esittäväthän elokuvissakin näyttelijät vaikka minkälaisia tyyppejä olematta sellaisia itse (tuli nyt mieleen yhtenä esimerkkinä Anthony Hopkins...). Teatteriahan laulutkin ovat!


      • on lempi syttynyt
        Aleksandra kirjoitti:

        Katrin mukanaolo dokumentissa oli ihan luontevaa. Muistakaa, että se tehtiin viime syksynä, jolloin Jari valmisteli joulukiertuetta Katrin kanssa.

        Minä en ottaisi niitä rakkausduettoja niin vakavasti, esittäväthän elokuvissakin näyttelijät vaikka minkälaisia tyyppejä olematta sellaisia itse (tuli nyt mieleen yhtenä esimerkkinä Anthony Hopkins...). Teatteriahan laulutkin ovat!

        vastanäyttelijöiden kesken?Sehän on ihana asia. Katrin ja Jarin kesken se on todellista komiikkaa kun he laulavat rakkaudesta , toisiaan tiukasti silmiin katsoen.Siis kun tietää miten asiat ovat.


      • jolloin Jari
        blondi fani kirjoitti:

        Minäkin kaipaan vain Jaria. Kiertueet kuten albumi-kiertueen tekee vaan yksin, mutta että siihen omaan henkilödokkariinkin piti pistää se vanha iskelmälaulaja mukaan. Ei Jarin tarvitse pönkittää Helunan uraa eikä toisinpäin. Se on jotenkin "tragikoomista" kun rakkauslauluissa ilmehditään ja elehditään puolet vanhemman naisen kanssa ja vielä Jari...

        voitti tangokuninkuuden, niin silloin oli unelma ihanasta kuninkaasta täyttä totta.Nyt Jari on jämähtänyt Katrin viereen eikä ymmärrä, että naiset haluaa kaikesta huolimatta yksin hänet.Unelma elää yhä.


      • mestarat
        jolloin Jari kirjoitti:

        voitti tangokuninkuuden, niin silloin oli unelma ihanasta kuninkaasta täyttä totta.Nyt Jari on jämähtänyt Katrin viereen eikä ymmärrä, että naiset haluaa kaikesta huolimatta yksin hänet.Unelma elää yhä.

        on ohi ja Jari kiertää maata omalla albumikonsertillaan


      • naisetko?
        höpsöliinit! kirjoitti:

        Jarihan suorastaan palvoo naisia,jotka ovat elämäänsä jo viettäneet ja omat kotkotukset tehneet.Lapset maailmalla eronnut ja sinuukku hmm..Katrihan on hyvin eroottinen nainen ja oikeeasti aikuisten siis siviilissä mukava rautarouva niikuin niin moni 40 nainen jolla on omaa elämää takana aikuinen nainen mä oooon en enää eksy maailmaan tuulii la,la,la tai anna mulle hmm edes vähän rakkautta tähän jne rakastakaa toisianne ja ennenkaikkea elämäänne jos minut vielä kohtaat niin sinua sinua rakastan.......kateus on vanhanaikaista ryhtiä

        HMM! ehkäpä ne olemattomat jutut jarin naisista.. mitä ne onkaan??? eipä taida olla seksuaalisuutta tos suhtees.. ja katrihan on oikea hetero!


      • karjalasta
        naisetko? kirjoitti:

        HMM! ehkäpä ne olemattomat jutut jarin naisista.. mitä ne onkaan??? eipä taida olla seksuaalisuutta tos suhtees.. ja katrihan on oikea hetero!

        Katri .....nainen isolla N:llä.Jari pienemmällä
        j:llä.

        katri lapsuuteni maisemista


      • ne väärät
        naisetko? kirjoitti:

        HMM! ehkäpä ne olemattomat jutut jarin naisista.. mitä ne onkaan??? eipä taida olla seksuaalisuutta tos suhtees.. ja katrihan on oikea hetero!

        heterot sitten ovat?


      • -farao-
        mestarat kirjoitti:

        on ohi ja Jari kiertää maata omalla albumikonsertillaan

        Onko Katri Jarin äiti? Tai mummo?


      • ho,ho
        -farao- kirjoitti:

        Onko Katri Jarin äiti? Tai mummo?

        no ei sukua mutta ne on artisteja heh,heh


      • ja sitten
        ho,ho kirjoitti:

        no ei sukua mutta ne on artisteja heh,heh

        vielä toinen täydentää toista jos toisesta puuttuu pala ja tukee toista jos askel meinaa horjahtaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1505
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe