Turnaus & käteis

taas ero kasvaa...

Turnauksissa tärähti Betssonilla taas (5$ rebuy nolimit holdem) peräkkäisinä päivinä, ensin 1680$ voitosta ja 79$ jostain sijasta 7.
No, kotiutin 1200$ ja jätin loput pelikassaan.

Sitten päätin TAAS kokeilla käteispöytiä joissa olen miinuksella 500e 2 viikon sisällä.

No, hyviä aloituskäsiä tuli ekassa yrityksessä (1/2$) ihan kivasti, AK ta, KQ ta, 99 ä, ja 3 x JJ, kerran QQ. Reippaista (4xbb) korotuksista huolimatta mukaan lähti 3-5 vihua täydessä pöydässä.
Flopit oli edullisia useimmiten ja kannustivat jatkamaan.
Yksikään käsi ei kantanut loppuun saakka vaikka kaikki näytti hyvältä.
Minun tasollani kiva pelikassa lisäksi siivitti uskoani ja katsoin riveriin saakka. Sieltä löytyi vastaani AA ta, jätkiä vastaan oli AINA QQ, AKtani vastaan oli KK eikä assiä pöytään vaa vihulle kolmas kurko.
Näin meni eka 200e n. tunnissa.

Toinen sessio 0,5 / 1 pöydässä meni näin:
Pieniä pareja sateli 55-99:n koko ajan.
Aggressiivisia vihuja en saanut pf:ssa luopumaan edes 10$ betsillä. (kokeilin pari kertaa)
Kolmasti osuin setteihin, joihin uskoin kuin muuriin. Riveri toi KAIKISSA KOLMESSA setissä vihulle suoran ja niissä meni taas n. 120e.

Kolmas sessio, pelaan supertiukasti, en lähde korotuksiin mukaan helpolla. JJ ni törmää taas akkapariin aluksi. Suorani törmää väriin. AK taskukortteihin (3x) ei tule kertaakaan apuja
ja 1,5t jälkeen satanen meni että heilahti.

Neljäs... 25 taalaa meni ekassa kädessä kun floppasin suoran ja värinvedon. Vihulle isompi väri yhdellä As llä minun 8s9s korttia vastaan.

Lopetin käteispelit siihen taas vähäksi aikaa.

Täytyy todeta että ei kulje käteispelit ei.

Alhaisilla tasoilla hyvävaraiset skandinaavit katsovat riveriin vaikkei ennen sitä olisi mitään kädessä. Luulisi että noilla idiooteilla tekisi tilin, mutta ohivedot ovat sääntö, ei poikkeus.

4

495

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AAAKK

"1680$ voitosta ja 79$ jostain sijasta 7.
      No, kotiutin 1200$ ja jätin loput pelikassaan."

"Minun tasollani kiva pelikassa"

Ööö... Et nyt varsinaisesti mainitse onko tuossa koko kassasi, mutta yleisesti "kivana" pidetty kassa NL1/2-pöytiin olisi jotain välillä $6000-$10000, eli kymmenisen kertaa enemmän kuin mitä tuosta viestistäsi voisi päätellä...

• pieni pelikassa

Eipä ole koskaan ollut tuollaista pelikassaa, vaikka olen niissä 1/2 pöydissä pelannut.. Siinäkö sitä sitten pitäisi heilua jossain 1000 ja 10000 välissä?
        Pienemmät vaan ei kiinnosta, siksi, että peli on siellä ihan toisenlaista, kaikki kortit katotaan ja näin..

• alkup.kirjoittaja

En ole pitänyt pelikassassani kuin 400-1200$ joten todellakin ko. tasot ovat liian kovia koska yhdellä kädellä voi mennä 20% koko kassasta.
        Arvelin pystyväni pelaamaan yhtä tarkkaa peliä kuin turnauksissa yleensä mutta liian hyvät lähtökädet houkuttelivat kokeilemaan kassan tuplaamista.
        0,10/0,25ssa olen voitolla mutta ei huvita tehdä duunia jossa saa keskimäärin 10$tunti tiukalla pelillä.

• samoja vipoja

Olen itsekin ajatellut siirtymistä vain turnauksiin. Kivahan käteispeleissä heilua, kun peli kulkee... mut annas olla, kun ei kulje. Tappiot voivat hetkessä moninkertaistua voittoihn nähden. Mut eihän sitä periksi tahdo antaa, kun odottelee jälleen sitä hyvää putkea. Sitä hyvää putkea odotellessa voi lipsahtaa pelikassat pakkaselle hetkessä ja reilusti. No joo, täytyy myöntää, että itsekin pelailen liian isoissa pöydissä kassaan nähden. Mut ahne paska kun olen, niin siitä saa maksaa kovan hinnan. Ei riitä pitkäjänteisyys lähteä jauhamaan pikkupöydissä vuosikausia, että pääsis edes joskus kunnon potteihin kiinni. Helpompi heittää pari sataa pelitilille ja antaa mennä. Se on niin kiva fiilis kun parissa tunnissa saattaa moninkertaistaa kassan. Mut joo, ei puhuta sit niistä heikoista hetkistä...niitäkin on "joskus" ollut. Ja varmasti tulee olemaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3690
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      72
      1934
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      542
      1598
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      81
      1224
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1057
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      988
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      888
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      853
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      844
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      778
    Aihe