Turnaus & käteis

taas ero kasvaa...

Turnauksissa tärähti Betssonilla taas (5$ rebuy nolimit holdem) peräkkäisinä päivinä, ensin 1680$ voitosta ja 79$ jostain sijasta 7.
No, kotiutin 1200$ ja jätin loput pelikassaan.

Sitten päätin TAAS kokeilla käteispöytiä joissa olen miinuksella 500e 2 viikon sisällä.

No, hyviä aloituskäsiä tuli ekassa yrityksessä (1/2$) ihan kivasti, AK ta, KQ ta, 99 ä, ja 3 x JJ, kerran QQ. Reippaista (4xbb) korotuksista huolimatta mukaan lähti 3-5 vihua täydessä pöydässä.
Flopit oli edullisia useimmiten ja kannustivat jatkamaan.
Yksikään käsi ei kantanut loppuun saakka vaikka kaikki näytti hyvältä.
Minun tasollani kiva pelikassa lisäksi siivitti uskoani ja katsoin riveriin saakka. Sieltä löytyi vastaani AA ta, jätkiä vastaan oli AINA QQ, AKtani vastaan oli KK eikä assiä pöytään vaa vihulle kolmas kurko.
Näin meni eka 200e n. tunnissa.

Toinen sessio 0,5 / 1 pöydässä meni näin:
Pieniä pareja sateli 55-99:n koko ajan.
Aggressiivisia vihuja en saanut pf:ssa luopumaan edes 10$ betsillä. (kokeilin pari kertaa)
Kolmasti osuin setteihin, joihin uskoin kuin muuriin. Riveri toi KAIKISSA KOLMESSA setissä vihulle suoran ja niissä meni taas n. 120e.

Kolmas sessio, pelaan supertiukasti, en lähde korotuksiin mukaan helpolla. JJ ni törmää taas akkapariin aluksi. Suorani törmää väriin. AK taskukortteihin (3x) ei tule kertaakaan apuja
ja 1,5t jälkeen satanen meni että heilahti.

Neljäs... 25 taalaa meni ekassa kädessä kun floppasin suoran ja värinvedon. Vihulle isompi väri yhdellä As llä minun 8s9s korttia vastaan.

Lopetin käteispelit siihen taas vähäksi aikaa.

Täytyy todeta että ei kulje käteispelit ei.

Alhaisilla tasoilla hyvävaraiset skandinaavit katsovat riveriin vaikkei ennen sitä olisi mitään kädessä. Luulisi että noilla idiooteilla tekisi tilin, mutta ohivedot ovat sääntö, ei poikkeus.

4

406

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AAAKK

      "1680$ voitosta ja 79$ jostain sijasta 7.
      No, kotiutin 1200$ ja jätin loput pelikassaan."

      "Minun tasollani kiva pelikassa"

      Ööö... Et nyt varsinaisesti mainitse onko tuossa koko kassasi, mutta yleisesti "kivana" pidetty kassa NL1/2-pöytiin olisi jotain välillä $6000-$10000, eli kymmenisen kertaa enemmän kuin mitä tuosta viestistäsi voisi päätellä...

      • pieni pelikassa

        Eipä ole koskaan ollut tuollaista pelikassaa, vaikka olen niissä 1/2 pöydissä pelannut.. Siinäkö sitä sitten pitäisi heilua jossain 1000 ja 10000 välissä?
        Pienemmät vaan ei kiinnosta, siksi, että peli on siellä ihan toisenlaista, kaikki kortit katotaan ja näin..


      • alkup.kirjoittaja

        En ole pitänyt pelikassassani kuin 400-1200$ joten todellakin ko. tasot ovat liian kovia koska yhdellä kädellä voi mennä 20% koko kassasta.
        Arvelin pystyväni pelaamaan yhtä tarkkaa peliä kuin turnauksissa yleensä mutta liian hyvät lähtökädet houkuttelivat kokeilemaan kassan tuplaamista.
        0,10/0,25ssa olen voitolla mutta ei huvita tehdä duunia jossa saa keskimäärin 10$tunti tiukalla pelillä.


    • samoja vipoja

      Olen itsekin ajatellut siirtymistä vain turnauksiin. Kivahan käteispeleissä heilua, kun peli kulkee... mut annas olla, kun ei kulje. Tappiot voivat hetkessä moninkertaistua voittoihn nähden. Mut eihän sitä periksi tahdo antaa, kun odottelee jälleen sitä hyvää putkea. Sitä hyvää putkea odotellessa voi lipsahtaa pelikassat pakkaselle hetkessä ja reilusti. No joo, täytyy myöntää, että itsekin pelailen liian isoissa pöydissä kassaan nähden. Mut ahne paska kun olen, niin siitä saa maksaa kovan hinnan. Ei riitä pitkäjänteisyys lähteä jauhamaan pikkupöydissä vuosikausia, että pääsis edes joskus kunnon potteihin kiinni. Helpompi heittää pari sataa pelitilille ja antaa mennä. Se on niin kiva fiilis kun parissa tunnissa saattaa moninkertaistaa kassan. Mut joo, ei puhuta sit niistä heikoista hetkistä...niitäkin on "joskus" ollut. Ja varmasti tulee olemaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      57
      2265
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      68
      1897
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      53
      1715
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1631
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1604
    6. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      145
      1583
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1514
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1357
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1311
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1218
    Aihe