Mistä tunnistaa Kalat naisen?

******

Tunnistaako Kalat naisen ja mistä? Jos vertaa julkkiksia keskenään niin jotain niissä on samoja tekijöitä-Aira Samulin, Katriina Vuoristo, Linda Lampenius, Paris Hilton, Anne Sällylä, Elisabeth Taylor...onko se se nukkemaisuus? Kaksi tuttuani,jotka ovat Kalat niin näkyy aika pitkälle samoja ulkoisia juttuja-se pinkki huulipuna, parfyymi ja erittäin naisellinen pukeutuminen ja näyttävyys, laukkuja myöten. Tuli vaan mieleen kun Lindalla L on synttärit tänään, 38 ?

33

10228

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalat-nainen..

      ainakin rakastaa koruja, parfyymeja ja kirkkaita värejä yli kaiken. Koristaudun niillä vaikka päälläni olisi hopparihousut tai laittaudun korkkaireihin ja hameisiin. Tyylistä ei siis tingitä koskaan.. ;-D

      • Mos

        Olen kalat-nainen ja huomenna synttärit, 44 jo lasissa, mut ei se menoa haittaa. Mistä tunnistat kalat-naisen, kauniista silmistä, naisellisesta olemuksesta, salaperäinenkin kuulemma on ;)hyvällä tavalla. Empaattinen myötäeläjä, kuuntelija vailla vertaa. Niistä tunnistaa kalat-naisen.


      • puuttuu listalat
        Mos kirjoitti:

        Olen kalat-nainen ja huomenna synttärit, 44 jo lasissa, mut ei se menoa haittaa. Mistä tunnistat kalat-naisen, kauniista silmistä, naisellisesta olemuksesta, salaperäinenkin kuulemma on ;)hyvällä tavalla. Empaattinen myötäeläjä, kuuntelija vailla vertaa. Niistä tunnistaa kalat-naisen.

        Eva Longoria on kans Kalat.Ja onhan näissä kaikissa samaa - just naisellisuus- parfyymi,korut, kimellys ja ulkoinen näyttävyys.Hiukset mieluiten auki ja kaukana arjesta-tyyli ; )


    • kalaN

      Täällä myös yksi kalaN, joka täyttää lauantaina 38v. Minulla on kuulemma melkein identtinen kartta Linda Lampeniuksen kanssa ja tunnistan kyllä piirteitä hänestä. Täydellisyyden tavoittelu, itsensä aliarvioiminen, ongelmia kehonsa/terveytensä kanssa jne.

      Mutta yleisesti ottaen kalat-naiset ovat sellaisia eteerisiä ja tyttömäisiä. Eivät jotenkaan tästä maailmasta. Itse en pidä helyistä, enkä itseni esittelemisestä, vaan mieluiten köllötän kotisohvalla rötvähousut jalassa :)

      Ihailen kyllä Aira Samulinia, joka ei tunnu vanhenevan koskaan. Siinä on hyvä esimerkki siitä, miten kaikki on mahdollista, jos vain uskoo itseensä.

    • tuulamattola

      mistä tunnistat kalanaisen mene sen juttusille kerro huolesi se kuuntelee vaikka ei aina pysty autaan se huomioi muut etenkin surullisen ja muuten alamaissa oleva

    • katseesta

      harhailevista ajatuksista, harhailevesta kaikesta, teoista jotka ei tottele harhoja, ja siitä ettei mitään samoaa kuin noilla esimerkeillä.

    • justiinsa

      on tosi hauska huumorintaju! Kalat osaavat uida kaikissa vesissä, ovat kotonaan kaikkien seurassa. Fiksuja ja filmaattisia.

    • ...

      Paris Hilton on mielestäni vesimies. Ja onko Sällyläkään kalat?

      • vätyskä-muikku

        paris hilton on vesimies, sällylä jousimies.


    • puhuttua

      Naisellisuus ja seksikkyys. Horoskooppimerkeistä seksikkäin. Hyvä ja hillitty käytös. Loukattuna itse piru, joka ei vähällä unohda...ja osaa silloin olla piikikäskin.

      • kuin minä ; )

        Niin on!


      • samanlainen!
        kuin minä ; ) kirjoitti:

        Niin on!

        Kuvaus sopii eritysen hyvin myös tähän kalat(n)!


    • kalaneito

      Hei
      Kalat-nainen on ujonnäköinen, pysyy tansseissa ja kokouksissa ym. takarivissä
      leikkii vaikeasti saavutettavaa
      mutta sydämessään haluaa olla prinsessa, jota kaikki tavottelevat.

      Joka uskaltaa/osaa hakea tansseissa takarivistä,
      saa palkkioksi lämpimiä tunteita, lähelläoloa, avoimen ja iloisen naisen.
      Kalat on kaksisuuntainen merkki: sisä ja ulkokuori

      kerrotut ja omat ajatukset

      kalaa pystyy ymmärtämään vain toinen kala
      ja kalaa voi kasvattaa vain toinen kala
      tai itselleni on käynyt niin

      horoskoopit seksin jälkeen juttu kaloista on:
      mikä sun nimi olikaan...

      kalanaiset ja miehet ovat parasta seksiseuraa...

      summasummarum: paras merkki kokonaisuudessaan

      :)

    • LeijonaUros

      ovat mielestäni hiukan tylsää seuraa.
      Liian kiltin oloisia hissukoita. Valittajia, vaikka näyttelevät toista.
      Ei riitä kiinnostus kaloihin.

      • Taaskaan

        Niin no... mielipiteensä kullakin. Ehkäpä olet tavannut vain hiljaisia hissukoita. Samat sanat tuolle kalaneidolle, ettei ihan jokaista voi tuohon kategoriaan pistää.. niin ikävä kuin onkin myöntää, mä olen se joka organisoi, ohjaa, päällepäsmäri ja aina äänessä muiden yli... enkä takuulla mikään seinäruusu :) moneen junaan meitäki nääs..


      • LeijonaUros
        Taaskaan kirjoitti:

        Niin no... mielipiteensä kullakin. Ehkäpä olet tavannut vain hiljaisia hissukoita. Samat sanat tuolle kalaneidolle, ettei ihan jokaista voi tuohon kategoriaan pistää.. niin ikävä kuin onkin myöntää, mä olen se joka organisoi, ohjaa, päällepäsmäri ja aina äänessä muiden yli... enkä takuulla mikään seinäruusu :) moneen junaan meitäki nääs..

        kalanaisia, mutta kun ei sytytä niin ei sytytä.
        Määrätty nynnymäisyys teistä löytyy, sorry nyt vaan.


      • juurikin
        LeijonaUros kirjoitti:

        kalanaisia, mutta kun ei sytytä niin ei sytytä.
        Määrätty nynnymäisyys teistä löytyy, sorry nyt vaan.

        niin... olinpas minä.. höh, leijonahan on aina oikeassa! ;) me ollaan tosi tylsiä ihmisiä :D Voi Pojat Kun Tietäisit...
        Noh, mielipide-eroja.. minusta kauriit on tylsiä, eivät varmaan omasta mielestään.


      • Nimetön
        juurikin kirjoitti:

        niin... olinpas minä.. höh, leijonahan on aina oikeassa! ;) me ollaan tosi tylsiä ihmisiä :D Voi Pojat Kun Tietäisit...
        Noh, mielipide-eroja.. minusta kauriit on tylsiä, eivät varmaan omasta mielestään.

        ja aina eka!
        Ja aina olevinaan oikeassa ja auringon merkki ja tuli, ei ikinä kalat, joka on vesielementtiin kuuluva ja leijona tule ns. aviossa tai avossa yhteen!
        Vesi sammuttaa tulen, ajatelkaa jo sitä, taistelua tulen ja veden kaa!

        Hakekoon leijona oinaita tai jousimiehiä, on parempi yhteys heihin koska ne ovat tulen merkkejä!.


      • Haikala ja pallokala
        LeijonaUros kirjoitti:

        kalanaisia, mutta kun ei sytytä niin ei sytytä.
        Määrätty nynnymäisyys teistä löytyy, sorry nyt vaan.

        Ihan oikeesti,se että uskaltaa näyttää tunteensa ei ole nynnymäistä vaan voimakasta. Mutta, leijonilla tämä tekovahvuus on aika surkeaa esitystä ja näin ollen on tullut nähtyä kuinka leijonauroskin pillahtaa itkuun.
        Sä et ole kovaa kalatnaista vielä nähnykkään....


      • on paha juttu

        Ootko aatellut, leijona poju..?


      • LeijonaUros
        Haikala ja pallokala kirjoitti:

        Ihan oikeesti,se että uskaltaa näyttää tunteensa ei ole nynnymäistä vaan voimakasta. Mutta, leijonilla tämä tekovahvuus on aika surkeaa esitystä ja näin ollen on tullut nähtyä kuinka leijonauroskin pillahtaa itkuun.
        Sä et ole kovaa kalatnaista vielä nähnykkään....

        halua nähdä mitään pirttihirmua karjumassa ja osoittamassa kaapin paikkaa.
        Jännittävä, sensuelli, aistillinen nainen, sellainen vetoaa tähän urokseen, ja ehdottomasti samaan aikaan naisellinen ja tyttömäinen.


      • Mirtsukka77
        Nimetön kirjoitti:

        ja aina eka!
        Ja aina olevinaan oikeassa ja auringon merkki ja tuli, ei ikinä kalat, joka on vesielementtiin kuuluva ja leijona tule ns. aviossa tai avossa yhteen!
        Vesi sammuttaa tulen, ajatelkaa jo sitä, taistelua tulen ja veden kaa!

        Hakekoon leijona oinaita tai jousimiehiä, on parempi yhteys heihin koska ne ovat tulen merkkejä!.

        Olen myös kuullut sanonnan,että vesi sammuttaa tulen.Ja tällä viitataan nimenomaan kaloihin ja leijoniin.Kalat pystyy kuulemma kesyttämään leijonan.No mene ja tiedä...


      • poisson rouge
        LeijonaUros kirjoitti:

        kalanaisia, mutta kun ei sytytä niin ei sytytä.
        Määrätty nynnymäisyys teistä löytyy, sorry nyt vaan.

        ..itselläni kokemusta kolmesta leijonamiehestä (jostain syystä ainoa merkki josta kokemusta on) ja hyvin ovat viihtyneet seurassani, liiankin. Jos näiden kolmen perusteella pitäisi antaa leijonasta luonnekuvaus sanoisin, että melko rauhallisia ja kilttejä ihmisiä. Eikä varmasti koske kaikkia jellonia tuo, kuten kaikki kalatkaan tuskin ovat tylsiä nyhveröitä. Minua pidetään rohkeana riskien ottajana: rakastan vauhtia ja adrenaliilivirtaa suonissa. Tuskinpa vain pysyisit ainakaan mun perässä hani, vaikka fisu satunkin olemaan ;)


    • peruskala?!

      Olen kalatnainen , joten kerron siis itsestäni hieman.

      - Sopeutuvainen, saattaa muuttaa luonnettaan yms. jotta sopisi joukkoon hyvin. Tahtoo sulautua.

      - Vaatii toisilta paljon, ei anna itse paljon mitään. Tai antaa, mutta oudolla tavalla. Saattaa osoittaa esim. kiitollisuutensa jollain teolla ketä tahansa kohtaan, jota kiitollisuuden kohteen ei välttämättä ole edes mahdollista huomata.

      - Vilkas mielikuvitus. Kaikenlaiset ajatukset pyörivät päässä 24 tuntia vuorokaudessa, pitäisi tehdä sitä ja tätä, muttei saa aikaan mitään. Tahtoisi mennä sinne ja tänne, muttei jaksa. Vaikuttaa siltä, että elää vain mielessään.

      - Kuuntelee ja seuraa mielellään. Jos omat jutut ja oma elämä ei suju, niin se on sitten kaikki tai ei mitään ja unohdetaan oma elämä kokonaan, ja keskitytään tekemään toisen elämästä sellaista millaisen itse olisi halunnut.

      - Hyvä valehtelija. Valehtelee sekä itselleen, että muille.

      - Herkkä. Itku tulee helposti kun vähänkin ahdistaa. Itkee paljon toisten ihmisten, jopa tuntemattomien takia. Ei kestä katsoa viattomien eläinten esim. kalojen kiduttamista. Kun menettää tulevat tai nykyiset ilonaiheensa , tulee kalanaisesta jopa itsetuhoinen.

      - Romanttinen. Pitää enemmän henkisestä läheisyydestä, kuin fyysisestä. Saattaa olla hyvin kylmä päältä, mutta sisältään erittäin lämmin. Harvat sitä lämpöä kuitenkaan saa tuntea.

      - Käyttää itseään heikompia hyväkseen.



      Kerroin itsestäni, kalatnaisesta. En tahdo yleistää.

    • Kaurismies XXX

      läähättävästä hengityksestä, punaisista verestävistä silmistä, hienostelusta josta näkyy selvästi eräänlainen nössömäisyys.
      Pääsin eroon kalatnaisesta, enkä uutta halua.

      • hieman han-kala

        sillä Kalat luonnetta ei muun kuin ehkä uhrautuvaisuuden vuoksi voi selventää. Kaloissa on jokaisesta merkistä jotakin ja siksi, se voi vaihdella niin suuresti.
        Tiedän kaurismiehiä, joilla on todella oksettavia piirteitä ja osaavat olla saitoja, niin tunteissaan kuin muutenkin. Henkistä köyhyyttä on paljon ja ne tunteet on pommitettu sinne jonnekin , pimeimpään mielen kellariin josta ei kauriilla ittelläkään ole mitään selkoa-,ikä hän on, kuka hän on ja mitä hän haluaa???.Hukassa olevia ja tympääntyneitä itseensä, joista saavat muut sitten osansa -sitä ovat kauriit.Ju ja tekevät töitä paljon, jotta voivat unohtaa tylsän elämänsä.


      • Kalainen-
        hieman han-kala kirjoitti:

        sillä Kalat luonnetta ei muun kuin ehkä uhrautuvaisuuden vuoksi voi selventää. Kaloissa on jokaisesta merkistä jotakin ja siksi, se voi vaihdella niin suuresti.
        Tiedän kaurismiehiä, joilla on todella oksettavia piirteitä ja osaavat olla saitoja, niin tunteissaan kuin muutenkin. Henkistä köyhyyttä on paljon ja ne tunteet on pommitettu sinne jonnekin , pimeimpään mielen kellariin josta ei kauriilla ittelläkään ole mitään selkoa-,ikä hän on, kuka hän on ja mitä hän haluaa???.Hukassa olevia ja tympääntyneitä itseensä, joista saavat muut sitten osansa -sitä ovat kauriit.Ju ja tekevät töitä paljon, jotta voivat unohtaa tylsän elämänsä.

        Puhuit kauris-miehestä niin totta! Itse kierrän kauris-miehet kaukaa. Ovat pihejä, tosikkoja, itserakkaita työnarkomaaneja. Yäk.


      • Mirsukka77
        hieman han-kala kirjoitti:

        sillä Kalat luonnetta ei muun kuin ehkä uhrautuvaisuuden vuoksi voi selventää. Kaloissa on jokaisesta merkistä jotakin ja siksi, se voi vaihdella niin suuresti.
        Tiedän kaurismiehiä, joilla on todella oksettavia piirteitä ja osaavat olla saitoja, niin tunteissaan kuin muutenkin. Henkistä köyhyyttä on paljon ja ne tunteet on pommitettu sinne jonnekin , pimeimpään mielen kellariin josta ei kauriilla ittelläkään ole mitään selkoa-,ikä hän on, kuka hän on ja mitä hän haluaa???.Hukassa olevia ja tympääntyneitä itseensä, joista saavat muut sitten osansa -sitä ovat kauriit.Ju ja tekevät töitä paljon, jotta voivat unohtaa tylsän elämänsä.

        Sun juttusi oli kyllä nyt Kaurismiesten morkkausjuttu.Miten se nyt liittyi kalaihmisiin?Meneppäs tonne Kaurispalstalle kun siellä on näköjään menossa Kaurismiesten lynkkausoperaatio.


    • Mirtsukka77

      Ei kaikki kalanaiset ole naisellisia.itse olen kyllä vähän jätkämäinen ja inhoan kaikkea romanttista hömppää(johtuneeko nousevasta Skorpoionista,kuu-Neitsyestä ja ennenkaikkea Venus-vesimiehestä,mikä kumoaa kyllä kaiken romantiikan).

    • helna80

      Olen kalat ja en ole mitenkään nukkemainen. Enemmänkin jätkämäinen emäntä ollut pienen ikäni. Romanttinen, ailahtelevainen ja luova, seinien ulkopuolella melkoisen positiivinen ja räiskyvä. Sisäpuolella sitten välillä muutakin.

      Minusta aloitusviestin luetelluilla naisilla on monella tämä selkeä positiivisuus ulospäin, vaikka elämä potkisikin. Taitaa useimmilla olla jonkinasteinen riipuvuussuhde vähintäänkin yhteen asiaan (tanssi, alkoholi..).

      Vaikea sanoa.

    • Leijana-uros

      tunnistaa mulkosilmistä ja aukiolevasta läähättävästä montusta, jota suuksi kutsutaan.

      • HomoErektus

        Taidat olla syvästi kiinni kala-tyttöösi, kun olet näin kiinnostunut kalanaisista....kyllä se söpö kalat -tyttö vielä sinunkin kohdalle osuu, kunhan vain pääset tuosta negatiivisesta asenteestasi.Kalat on liian tunneälykäs sinulle.


    • sehän on selvää

      Kauniit silmät, äidillinen luonne. Uskaltaa heittäytyä, tulet hänen kanssaan hyvin juttuun. Hän on aito, empaattinen ja hymykuopat löytyy. Siitä tuntee kalat naisen.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1602
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1359
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1202
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1169
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      44
      1048
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      828
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      815
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      90
      698
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      693
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      644
    Aihe