Jokohan

ylemmäs?

Olen pelannut tasolla 0,05/0,10 ja nyt pelikassassa on 500€. Jokohan olisi aika mennä seuraavalle tasolle?

13

585

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pystyy...

      Pystyt pelaamaan hyvin 25nl tasoakin eli 0,10/0,25. tuolla rollilla tai 0,10-0,20.

    • meni?

      Kaunko piti jauhaa, että sait 500e? Jos kassa on kertynyt nopeasti, niin kehoitan kuitenkin olemaan varovainen, koska alamäki voi iskeä just pahaan ajoitukseen. Nimittäin just kun olet vaihtanut isompaan pöytään. Mut jos kassa on kertynyt tasaisen varmasti, niin anna mennä vaan!

      • 1$ pöytiin

        Älä jauha siellä nl 10 pöydissä siirry 100 samantein jätä 50 välistä. Ota minimi pöytään 20$ ja anna palaa, kun hävitä ota lisää. Näin minä teen jopa silloin kun pelikassa on 20$ menen nl 100 pöytään ja äkkiä se on vähintään tuplattu. Silloin kun normaali tuuri vallitsee, nyt ei kolme viikkoa pelkää häviämistä.


    • rolling

      Tuolla kassalla jo vähintään NL 0,50/1, välillä voi koittaa jo 1/2.

    • monesta

      asiasta, mutta kerro oliko esim. aloittaessasi tonni tilillä kaksi päivää sitten?

      • ylemmäs

        Aloitin pelaamisen syyskuussa 2007,
        Aloitustalletus oli 50€ saatu ponus 100$.
        Täytyy käydä kokeilemassa miten äijän käy.


      • todella
        ylemmäs kirjoitti:

        Aloitin pelaamisen syyskuussa 2007,
        Aloitustalletus oli 50€ saatu ponus 100$.
        Täytyy käydä kokeilemassa miten äijän käy.

        sitkeä sissi. Olet siis pelannut puoli vuotta ton kassan saavuttamiseksi? Sussa saattaisi olla oikeasti voittajan ainesta. Itsellä ei tollaseen riittäis pitkäjänteisyys millään. Mut ilmankos mulla pelikassa miinuksella. Toi oikeesti hieno juttu, jos tollaseen pystyy.
        Pitäis itsekin ottaa harrastelijan asenne, eikä hulluna takoa dollarit silmissä. Varmaan pidemmäs juoksus kannattavampaa. Hetken ehkä maltan, mut sit taas repeen riskipeliin...


      • mulla
        todella kirjoitti:

        sitkeä sissi. Olet siis pelannut puoli vuotta ton kassan saavuttamiseksi? Sussa saattaisi olla oikeasti voittajan ainesta. Itsellä ei tollaseen riittäis pitkäjänteisyys millään. Mut ilmankos mulla pelikassa miinuksella. Toi oikeesti hieno juttu, jos tollaseen pystyy.
        Pitäis itsekin ottaa harrastelijan asenne, eikä hulluna takoa dollarit silmissä. Varmaan pidemmäs juoksus kannattavampaa. Hetken ehkä maltan, mut sit taas repeen riskipeliin...

        Heti vaan vaikka kassa on 20$ joka on minimi nl 100 pöytään niin sinne menen ja voitan tai häviä. Viime aikoina ainoastaan hävinnyt ja osa syy juuri kärsimättömyys. Esim juuri äsken voitin 30$ ja pelissä oli 50$ no heti seuraava käsi ja viimeistä senttiä myöden kaikki meni. Ihan liikaa riskejä, otan saatanasi riskejä jopa silloin kun teidän lähes varmasti olevan jäljessä.

        En tajua mikä muhun on mennyt, ensin tahkoan muutaman tunnin saavuttaakseni muutaman kympin voitot ja sitten seuraavalla kädellä maksua maksun perään ja rahat menee.

        Olen aivan käsittämättömän kärsimätön nykyään. Heti pitäisi voittaa muutama satanen, joten armotonta riskiä kehiin kaiken aikaa. Jokainen tietää miten siinä ennemmin tai myöhemmin käy.


      • vielä...............
        mulla kirjoitti:

        Heti vaan vaikka kassa on 20$ joka on minimi nl 100 pöytään niin sinne menen ja voitan tai häviä. Viime aikoina ainoastaan hävinnyt ja osa syy juuri kärsimättömyys. Esim juuri äsken voitin 30$ ja pelissä oli 50$ no heti seuraava käsi ja viimeistä senttiä myöden kaikki meni. Ihan liikaa riskejä, otan saatanasi riskejä jopa silloin kun teidän lähes varmasti olevan jäljessä.

        En tajua mikä muhun on mennyt, ensin tahkoan muutaman tunnin saavuttaakseni muutaman kympin voitot ja sitten seuraavalla kädellä maksua maksun perään ja rahat menee.

        Olen aivan käsittämättömän kärsimätön nykyään. Heti pitäisi voittaa muutama satanen, joten armotonta riskiä kehiin kaiken aikaa. Jokainen tietää miten siinä ennemmin tai myöhemmin käy.

        Nyt olisi pulmaan todella neuvot tarpeen, olen ihan liikaa miinuksella. Kohta on lopetettava koko pokeri jos hommaan ei tule muutosta, miten helvetissä malttaisi kipata vedot tai valmiit kädet joilla vain toivoo voittavansa vaikka sisimmässään tietää että jäljessä tullaan. Ajatusmaailmaan tarvitaan radikaalia muutosta. Enne osasi pelata paremmin, nykyään kärsimättömyys ja crazy risk on pääosassa. Ei millään malta kassaa kasvattaa hitaasti mutta varmasti. Jos tunnissa voittaa 5-10$ se on aivan liian vähän eikä minulle riittä nl 100 pöydissä.


      • pitää
        mulla kirjoitti:

        Heti vaan vaikka kassa on 20$ joka on minimi nl 100 pöytään niin sinne menen ja voitan tai häviä. Viime aikoina ainoastaan hävinnyt ja osa syy juuri kärsimättömyys. Esim juuri äsken voitin 30$ ja pelissä oli 50$ no heti seuraava käsi ja viimeistä senttiä myöden kaikki meni. Ihan liikaa riskejä, otan saatanasi riskejä jopa silloin kun teidän lähes varmasti olevan jäljessä.

        En tajua mikä muhun on mennyt, ensin tahkoan muutaman tunnin saavuttaakseni muutaman kympin voitot ja sitten seuraavalla kädellä maksua maksun perään ja rahat menee.

        Olen aivan käsittämättömän kärsimätön nykyään. Heti pitäisi voittaa muutama satanen, joten armotonta riskiä kehiin kaiken aikaa. Jokainen tietää miten siinä ennemmin tai myöhemmin käy.

        tauon. Pakko. Oma peli heikkoa, kun ei tule edes mitään pelattavia käsiä. Sit turhautuu ja alkaa mennä yliyrittämiseksi. Lopulta tuntee itsensä idiootiksi ja fisuksi. Ja niitä molempia kai sitä sillä hetkellä onkin. Mut pakko oli yrittää väkisin, kun ei viitti foldata 99 jakoa sadasta. Ja onhan se varma, että sit kun yrittää bluffata, niin joku kusipää kattoo loppuun vaikka kakkosparilla.


      • nöyryyttää vauhkoja
        pitää kirjoitti:

        tauon. Pakko. Oma peli heikkoa, kun ei tule edes mitään pelattavia käsiä. Sit turhautuu ja alkaa mennä yliyrittämiseksi. Lopulta tuntee itsensä idiootiksi ja fisuksi. Ja niitä molempia kai sitä sillä hetkellä onkin. Mut pakko oli yrittää väkisin, kun ei viitti foldata 99 jakoa sadasta. Ja onhan se varma, että sit kun yrittää bluffata, niin joku kusipää kattoo loppuun vaikka kakkosparilla.

        pelaajia.

        Nöyrästi vaan hattu kouraan, takaisin freerolleihin ja 0,05/0,10 pöytiin opettelemaan kärsivällisyyttä ja kerryttämään stäkkiä jotta pääsee kohtalaisiin turnauksiin.

        Itse teen noin kerran kuussa koska nostan turnausvoitoista 90% pois heti voiton jälkeen.
        Nyt tulee 2-4 tonnia kuussa varsin helposti.
        Tai miten sen kukakin laskee... pelaan n.60 turnausta kuussa ja 20t pikku käteispelejä.


    • uskomatonta............

      Menen nl 50/100 ja pelaa samalla tavalla maltilla niin pian pelikassa on 5000$

      • JPlayer

        .. on kyllä avainsana. itselläkin tunne että pitäisi saada kaikki heti ja nyt. Kun tulee pelkkää sontaa käteen pidemmän aikaa, niin hermot menee, ja sitten saan jonkun AJ:n ja automaattisesti miettii että nyt mennään loppuun asti, vaikka tuolla marginaalikädellä haviää pirun helposti paljon rahaa. Joku korottaa, ja itse reraisaa.. Mites helvetissä foldaat kun flopissa on A, ja korottajalla todnäk AK tai AQ, ...ei pysty... järki sumenee...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      57
      2181
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      57
      1837
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      54
      1676
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1607
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      3
      1581
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1494
    7. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      127
      1446
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1347
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      8
      1306
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1207
    Aihe