aloitusta jossa kirjoittajan psykölogiksi lukeva jälkikasvun edustaja oli kommentoinut jonkun kirjoitustyyliä. Oisin katsonut mitä hän on kommentteihin vastannut ja mitä kaikkea vastauksiin on tullut. Voisiko joku minua pölhöä evästää tässä asiassa. Juu. Tää on tyhmä alotus, juu, mutta hain jo pariin otteeseen ja minnuu niin tää haluttaisi tietää
Voi kun en löydä
6
816
Vastaukset
- O-Orvokki
koska sitä ei näyttänyt löytyvän haun avulla.
Voithan vielä itsekin kokeilla, jos muistat sopivia avainsanoja. Itse kokeilin vain 50 -palstalta, mutta mieleeni tuli juuri, että sehän voisi ehkä myös olla siirretty jonnekin muualle.
Enempää auttamisenhalua en valitettavasti itsestäni löytänyt.;))taitaa se olla poistettu, mä en ees sellasta hakujuttua osannut käyttää. Nolo myöntää. Pitääpi tutkia tarkemmin tätä juttua. Mutta eikö ollutkin mukava sitä seurata minkälaisia kommentteja se kirvoitti. Ite olin vähän hölmistynyt, sitten huomasin jonkun julmistuneen ja toisen pistävän nauruksi.
- ihan hyvä juttu
satumaa kirjoitti:
taitaa se olla poistettu, mä en ees sellasta hakujuttua osannut käyttää. Nolo myöntää. Pitääpi tutkia tarkemmin tätä juttua. Mutta eikö ollutkin mukava sitä seurata minkälaisia kommentteja se kirvoitti. Ite olin vähän hölmistynyt, sitten huomasin jonkun julmistuneen ja toisen pistävän nauruksi.
kirjoittajaa täällä haukkuu ja panettelee patologisesti sairaaksi ihmiseksi, niin aika asiaton sellainen kirjoittaminen on. Mutta sinähän et pitänyt kiltteilystä.
- O-Orvokki
satumaa kirjoitti:
taitaa se olla poistettu, mä en ees sellasta hakujuttua osannut käyttää. Nolo myöntää. Pitääpi tutkia tarkemmin tätä juttua. Mutta eikö ollutkin mukava sitä seurata minkälaisia kommentteja se kirvoitti. Ite olin vähän hölmistynyt, sitten huomasin jonkun julmistuneen ja toisen pistävän nauruksi.
hakeminen on helppoa ja toiminnot selviävät helposti ihan vaan lukemalla ja avainsanat kirjoittamalla. Katso tuosta Suomi24-sivun yläreunasta ja klikkaa kokeeksi "Laaja haku". Se opastaa sinua ja löydät keskustelupalstoilta melkein mitä vaan helposti. "Hae" sanan edessä olevaan lokeroon voit kirjoittaa sanoja esim. muotoon: hakeminen toiminnot helppoa tai "hakeminen on helppoa". Kokeillen selviää, miten käskyt eroavat toisistaan.;))
Muut hakukoneet hoitavat muissa asioissa vastaavan, mutta haettavat sanat kirjoitetaan ylemmäksi kuvaruudun valikkolokeroon.
- HTZA
siinä analysoitiin jotain nimimerkkiä.
- sä minun
kirjoituksia haet.
En toista, kun et ole talteen ottanu niin sitä et enään löydä mistään.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792342Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1401507- 1331462
- 1551214
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373937Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683