aloitusta jossa kirjoittajan psykölogiksi lukeva jälkikasvun edustaja oli kommentoinut jonkun kirjoitustyyliä. Oisin katsonut mitä hän on kommentteihin vastannut ja mitä kaikkea vastauksiin on tullut. Voisiko joku minua pölhöä evästää tässä asiassa. Juu. Tää on tyhmä alotus, juu, mutta hain jo pariin otteeseen ja minnuu niin tää haluttaisi tietää
Voi kun en löydä
6
764
Vastaukset
- O-Orvokki
koska sitä ei näyttänyt löytyvän haun avulla.
Voithan vielä itsekin kokeilla, jos muistat sopivia avainsanoja. Itse kokeilin vain 50 -palstalta, mutta mieleeni tuli juuri, että sehän voisi ehkä myös olla siirretty jonnekin muualle.
Enempää auttamisenhalua en valitettavasti itsestäni löytänyt.;))taitaa se olla poistettu, mä en ees sellasta hakujuttua osannut käyttää. Nolo myöntää. Pitääpi tutkia tarkemmin tätä juttua. Mutta eikö ollutkin mukava sitä seurata minkälaisia kommentteja se kirvoitti. Ite olin vähän hölmistynyt, sitten huomasin jonkun julmistuneen ja toisen pistävän nauruksi.
- ihan hyvä juttu
satumaa kirjoitti:
taitaa se olla poistettu, mä en ees sellasta hakujuttua osannut käyttää. Nolo myöntää. Pitääpi tutkia tarkemmin tätä juttua. Mutta eikö ollutkin mukava sitä seurata minkälaisia kommentteja se kirvoitti. Ite olin vähän hölmistynyt, sitten huomasin jonkun julmistuneen ja toisen pistävän nauruksi.
kirjoittajaa täällä haukkuu ja panettelee patologisesti sairaaksi ihmiseksi, niin aika asiaton sellainen kirjoittaminen on. Mutta sinähän et pitänyt kiltteilystä.
- O-Orvokki
satumaa kirjoitti:
taitaa se olla poistettu, mä en ees sellasta hakujuttua osannut käyttää. Nolo myöntää. Pitääpi tutkia tarkemmin tätä juttua. Mutta eikö ollutkin mukava sitä seurata minkälaisia kommentteja se kirvoitti. Ite olin vähän hölmistynyt, sitten huomasin jonkun julmistuneen ja toisen pistävän nauruksi.
hakeminen on helppoa ja toiminnot selviävät helposti ihan vaan lukemalla ja avainsanat kirjoittamalla. Katso tuosta Suomi24-sivun yläreunasta ja klikkaa kokeeksi "Laaja haku". Se opastaa sinua ja löydät keskustelupalstoilta melkein mitä vaan helposti. "Hae" sanan edessä olevaan lokeroon voit kirjoittaa sanoja esim. muotoon: hakeminen toiminnot helppoa tai "hakeminen on helppoa". Kokeillen selviää, miten käskyt eroavat toisistaan.;))
Muut hakukoneet hoitavat muissa asioissa vastaavan, mutta haettavat sanat kirjoitetaan ylemmäksi kuvaruudun valikkolokeroon.
- HTZA
siinä analysoitiin jotain nimimerkkiä.
- sä minun
kirjoituksia haet.
En toista, kun et ole talteen ottanu niin sitä et enään löydä mistään.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12661Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1481218Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491105- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206929Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13835- 72835
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 39812