Voi kun en löydä

aloitusta jossa kirjoittajan psykölogiksi lukeva jälkikasvun edustaja oli kommentoinut jonkun kirjoitustyyliä. Oisin katsonut mitä hän on kommentteihin vastannut ja mitä kaikkea vastauksiin on tullut. Voisiko joku minua pölhöä evästää tässä asiassa. Juu. Tää on tyhmä alotus, juu, mutta hain jo pariin otteeseen ja minnuu niin tää haluttaisi tietää

6

783

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • O-Orvokki

koska sitä ei näyttänyt löytyvän haun avulla.
      Voithan vielä itsekin kokeilla, jos muistat sopivia avainsanoja. Itse kokeilin vain 50 -palstalta, mutta mieleeni tuli juuri, että sehän voisi ehkä myös olla siirretty jonnekin muualle.
      Enempää auttamisenhalua en valitettavasti itsestäni löytänyt.;))

• taitaa se olla poistettu, mä en ees sellasta hakujuttua osannut käyttää. Nolo myöntää. Pitääpi tutkia tarkemmin tätä juttua. Mutta eikö ollutkin mukava sitä seurata minkälaisia kommentteja se kirvoitti. Ite olin vähän hölmistynyt, sitten huomasin jonkun julmistuneen ja toisen pistävän nauruksi.

• ihan hyvä juttu
        satumaa kirjoitti:

taitaa se olla poistettu, mä en ees sellasta hakujuttua osannut käyttää. Nolo myöntää. Pitääpi tutkia tarkemmin tätä juttua. Mutta eikö ollutkin mukava sitä seurata minkälaisia kommentteja se kirvoitti. Ite olin vähän hölmistynyt, sitten huomasin jonkun julmistuneen ja toisen pistävän nauruksi.

kirjoittajaa täällä haukkuu ja panettelee patologisesti sairaaksi ihmiseksi, niin aika asiaton sellainen kirjoittaminen on. Mutta sinähän et pitänyt kiltteilystä.

• O-Orvokki
        satumaa kirjoitti:

taitaa se olla poistettu, mä en ees sellasta hakujuttua osannut käyttää. Nolo myöntää. Pitääpi tutkia tarkemmin tätä juttua. Mutta eikö ollutkin mukava sitä seurata minkälaisia kommentteja se kirvoitti. Ite olin vähän hölmistynyt, sitten huomasin jonkun julmistuneen ja toisen pistävän nauruksi.

hakeminen on helppoa ja toiminnot selviävät helposti ihan vaan lukemalla ja avainsanat kirjoittamalla. Katso tuosta Suomi24-sivun yläreunasta ja klikkaa kokeeksi "Laaja haku". Se opastaa sinua ja löydät keskustelupalstoilta melkein mitä vaan helposti. "Hae" sanan edessä olevaan lokeroon voit kirjoittaa sanoja esim. muotoon: hakeminen toiminnot helppoa tai "hakeminen on helppoa". Kokeillen selviää, miten käskyt eroavat toisistaan.;))

Muut hakukoneet hoitavat muissa asioissa vastaavan, mutta haettavat sanat kirjoitetaan ylemmäksi kuvaruudun valikkolokeroon.

• HTZA

siinä analysoitiin jotain nimimerkkiä.

• sä minun

kirjoituksia haet.
      En toista, kun et ole talteen ottanu niin sitä et enään löydä mistään.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7455
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5394
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      257
      4605
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4505
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      62
      3257
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      49
      2685
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2358
    8. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      49
      2323
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2322
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2184
    Aihe