Hengästyminen krapulassa?

Heavy R6

mistähän mahtaa johtua ku krapulassa ja muutama päivä sen jälkeen kun on ottanu niin on vaikea ja raskas hengittää..poltan kyllä mutta tätä ilmenee vaan sen jälkeen kun on juopotellut!! M28

6

4923

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ope....

      Siirry kannabikseen, mieto nautintoaine eikä aiheuta edes riippuvuutta! Alkoholi ja tupakka ovat kovanluokan myrkkyjä joihin kuolee suomessa yli kymmenen tuhatta ihmistä vuodessa.

      • raittiina ja tupakoimatta

        loput kuolevatkin sitten raittiina ja tupakoimattomina.


    • N26pirkanmaa

      mulla aivan sama ongelma...otan jotain 1-2kertaa kuussa ja sillon tuleekin otettua yhen illan aikana aika reippaasti ja tupakoitua myös, muuten en polta ja voi johtuakki siitäkin tua hengenahdistus mut oon kans huomannu et pari seuraavaa pvää saa mukamas oikein tehä töitä et saa hengitettyä ja muutenkin aivan kamala olo...oikein ärsyttää kun kellään muulla kaveripiiris ei tuu pahemmi krapulaa ja mä makaan aina päivän pari sängys=( mut älä vaan siirry minkä muihin aineisiin...liikaa tuttuja jotka savuttelee...ja kun läheltä on seurannu huomaa mitä kaikkee se aiheuttaa, vaik ne ei sitä itte myönnä.mä olen niin vastaan huumeita eikä aholikaan terveelistä oo mut joskus tulee solti otettua

    • pilsikka

      Käy kysymässä lääkäriltä=)

    • komentaja sinclair

      Ei tule vielä yhden päivän juomisen jälkeen, mutta jo parin päivän putki niin yöllä on välilä vaikea saada henkeä ja portaita noustessa hengästyy myös helposti. Alkoholihan kuivattaa ja ärsyttää limakalvoja, saattaisi olla syy. Nämä oireet kestää 2-3 päivää ryypiskelyn jälkeen. Ehkä jotkut laajentavat astmalääkkeet auttais, en tiedä, ne on reseptitavaraa.

      • aharistaakos

        Auttaa kyl astmalääke jotta henki kulkee mut kääntöpuolena tulee tärinä ja vapina, hikoilu yms kun muutenkin ihminen käy kohmelossa ylikierroksilla niin astmaropit pistää vielä lisää kierroksia koneeseen, tavallansa, jos ottaa korkeintaan reseptin mukaan niin voisin sanoa että kokonaisuutena kai vissiin loppujenlopuksi vähän helpottaa, ei aina. Ankara yskiminen ja sit kortisoonipiippua äkkiä ja yrittää sit olla tunninpari köhimättä, se aika hyvä ohje. Ilman reseptiähän noita ei saa mut melkeen jokatoisella on nykyään piiput jolta pyytää henkoset. Ei siihen kuole vaikka kokeilee, useimmille ei vaikuta tuon taivaallista, yx lysti ryki tai yski ja juoksen taikka kävelen niin perse soittaa sävelen.. ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2548
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      8
      1932
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1403
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1280
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1275
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1191
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1111
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1065
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1034
    10. 17
      1025
    Aihe