Narsisti

vaakalaiset

Kokemusta vaakojen kanssa seurustelusta.
Tuntuvat kovin narsistisilta persoonilta..

17

2709

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tunnen vaakoja

      Niin enpä nyt oikein usko, että sen enempää, kun mikään muukaan merkin edustajat.

    • narsistin kanssa

      Itse olen vaaka ja ollut suhteessa narsistisen leijonan kanssa.

    • minkälainen

      On narsisti?

    • narsisti

      olin nuorena kovin nöyrä.nyt 28 vuoden iässä olen vihdoin hyväksynyt itseni ja se on tuonut huomattavasti itsevarmuutta.voin olla narsistikin,mutta vaakahan on johtava luonne,kuten vastakkainen oinaskin.

    • tarkoittaa

      omaan iteensä ihastunutta, joka ihailee itseään, kun katsoo peilistä , elää täysin itselleen. Ei sovi! Vaaka luonteeseen tuo narsisti!!!!!

      • on eteisessä

        iso peili joka näkyy olohuoneen puolelle.
        Tekemäni "tilaston" mukaan:
        Neitsyt, vaaka ja leijona eivät voi koskaan ohittaa peiliä pysähtymättä katselemaan itseään.
        Oinas ja vesimies vilkaisevat, mutta eivät jää varsinaisesti peilailemaan.
        Härkä ja kauris eivät pahemmin peiliin vilkuile.


      • pars ystävä
        on eteisessä kirjoitti:

        iso peili joka näkyy olohuoneen puolelle.
        Tekemäni "tilaston" mukaan:
        Neitsyt, vaaka ja leijona eivät voi koskaan ohittaa peiliä pysähtymättä katselemaan itseään.
        Oinas ja vesimies vilkaisevat, mutta eivät jää varsinaisesti peilailemaan.
        Härkä ja kauris eivät pahemmin peiliin vilkuile.

        mä kyttään itseäni peilistä päivän aikana monta kertaa.sovittelen vaatteita tuijotan takamustani peilistä.aina kun menen vaikka kylään niin katson peilistä ensimmäåisenä miltä näytän ja missä milloinkin peili on katson aina siitä ja auto ajaessa katson takapeilistä ym.


      • sä oot
        pars ystävä kirjoitti:

        mä kyttään itseäni peilistä päivän aikana monta kertaa.sovittelen vaatteita tuijotan takamustani peilistä.aina kun menen vaikka kylään niin katson peilistä ensimmäåisenä miltä näytän ja missä milloinkin peili on katson aina siitä ja auto ajaessa katson takapeilistä ym.

        ihan ku mun vaakamies. se peilailee varmaan tuplasti sen mitä mä.
        t, kaksostyttö


      • peilaaja
        pars ystävä kirjoitti:

        mä kyttään itseäni peilistä päivän aikana monta kertaa.sovittelen vaatteita tuijotan takamustani peilistä.aina kun menen vaikka kylään niin katson peilistä ensimmäåisenä miltä näytän ja missä milloinkin peili on katson aina siitä ja auto ajaessa katson takapeilistä ym.

        Peili on yksi maailman parhaista keksinnöistä! Mimmosia mekin vaa´at olisimme, jos ei olisi peiliä.


      • teidän
        peilaaja kirjoitti:

        Peili on yksi maailman parhaista keksinnöistä! Mimmosia mekin vaa´at olisimme, jos ei olisi peiliä.

        olevan peileittäkin vaakoja. ;)


      • peilaaja
        teidän kirjoitti:

        olevan peileittäkin vaakoja. ;)

        Oltaisiin suttuisia takkutukka törkyturpia, eikä se oikein sovi meille.


      • kaurist.
        pars ystävä kirjoitti:

        mä kyttään itseäni peilistä päivän aikana monta kertaa.sovittelen vaatteita tuijotan takamustani peilistä.aina kun menen vaikka kylään niin katson peilistä ensimmäåisenä miltä näytän ja missä milloinkin peili on katson aina siitä ja auto ajaessa katson takapeilistä ym.

        Toivottavasti et kuitenkaan autoa ajaessa yritä katsella takapeilistä takamustasi. ;D
        Hyvää päivänjatkoa,


      • vaakasevain
        pars ystävä kirjoitti:

        mä kyttään itseäni peilistä päivän aikana monta kertaa.sovittelen vaatteita tuijotan takamustani peilistä.aina kun menen vaikka kylään niin katson peilistä ensimmäåisenä miltä näytän ja missä milloinkin peili on katson aina siitä ja auto ajaessa katson takapeilistä ym.

        Ja oudompaan paikkaan tullessa täytyy ensimmäisenä tarkistaa peilin sijaintipaikka, tulee heti turvallisempi olo. Vaikka toki vaa´alla on käslaukussa aina pikkupeili varmuudella mukana.
        Oi kuinka monta kertaa sitä on saanut huudahtaa "eikö täältä löydy peiliä" ja pientä paniikkia pukkaa ja tuntuu kuin maailma kaatuisi siihen paikkaan, sitten tunnustelee sitä käsilaukkua ja saa siitä sielulleen rauhan.


    • Vaaka!

      Narsismi on väärä sana.
      Piilonarsisti olen mutta sitä ei kukaan huomaa paitsi sillä että on varma että pärjää aina. :) Terve itsetunto ei siis ole narsismia suoranaisesti.
      Mutta maailma on hyvä ja pärjään tiedän sen.

    • Tasapainoileva

      Kaikissa ihmisissä on narsistisia piirteitä, myös vaakassa, mutta ei niin paljon, että siintä koituisi haittaa kenellekkään. Narsistin luonnehäiriöön kuuluu, häpeilemättömyys, ylimielisyys, vaativuus, kateus, hyväksikäyttö ja maaginen ajattelu. Näistä piirteistä tunnistat narsistin, mutta et vaakaa. Vaakan perusluonne on ihan toisenlainen, sillä vaakahan on sovittelija, neuvottelija, pohdiskelijaluonne, ystävällinen, seurallinen ja inhoaa riitoja. Vaaka pyrkiikin kaikin keinoin säilyttämään rauhallisen ilmapiirin ympärillään. Vaaka on myöskin erittäin tunteellinen ja herkkä, ja hän etsii elämäänsä jatkuvasti tasapainoa ja sisäistä rauhaa. Tällainen on vaaka.

      • kokenut.....

        Vaakamiesystäväni oli tosi narsisti. Rakasti omia kuviaan ja puhui lähinnä omista asioistaan ja huolistaan.

        Petturi ja seläntakana eläjä.

        Vaa´alle ei riitä vain yksi nainen. Etsii koko ajan "parempaa". Hyvin sydämetön jättäessään, tunteeton kuten narsistit usein ovat.


      • sinussa
        kokenut..... kirjoitti:

        Vaakamiesystäväni oli tosi narsisti. Rakasti omia kuviaan ja puhui lähinnä omista asioistaan ja huolistaan.

        Petturi ja seläntakana eläjä.

        Vaa´alle ei riitä vain yksi nainen. Etsii koko ajan "parempaa". Hyvin sydämetön jättäessään, tunteeton kuten narsistit usein ovat.

        vaan miesystävälläsi oli ongelma itsensä hyväksymisessä. Älä sitä turhaan enää sitten huolehdi. En liittäisi sitä horoskooppimerkilliseksi asiaksi.
        Itsekin toki aina etsin jotain parempaa, mutta en ihaile itseäni, vaan koen ongelman lähinnä sisäiseksi en ulkoiseksi (esim. parisuhteen ongelmaksi) Mutta tyypillisenä vaakana olen aina etsinyt tasapainoa ulkoisille vaatimuksille, sitä lopulta löytämättä (olin olevinani parempi ihminen ennen urheillessani paljon, mutta kun se jäi olosuhteiden pakosta, tunsin taas olevani nolla tai alempana)Lopulta ulkoiset pakotteet ovatkin sisäisiä ja minulla ne johtivat kokonaisvaltaiseen arvoasteikko-pohdintaan. Koenko toisten olevan itseäni ylempänä ja toisten alempana ja jaanko yleensä ihmisiä hyviin ja pahoihin ja millä kriteereillä????

        Olen aina halunnut miellyttää kaikkia koko elämäni ja kun sain lapsia monta lyhyessä ajassa, tuntui ekaa kertaa, että en jaksa, enkä saanut mieheltäni tukea. Tuntui että itse joustin loppuun asti ja kun naru loppui, ystävällisyys loppui. Tämä vei kuitenkin 10 vuotta, kunnes avioliitto loppui ja sen lopetti mies, joustamatta kertaakaan missään asiassa, kun itse tein jo epätoivoisia tekoja, jotta mies joustaisi edes vähän.
        Noh näinkin käy. Enkä itse ota enää niin tunnekylmää ihmistä kuin oli mieheni skorpioni. Työ oli kaikki mitä hänellä oli ja on.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5275
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3287
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1857
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1531
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1415
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1297
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe