Todella kummallista

täytyi koittaa

Kerroin joskus aikaisemmin kuinka menin vahingossa freeroll turnaukseen, pelaan yleensä nl ja tämä oli limit, joten halusin sieltä pois ja korottelin kaikkien korotusten päälle, että pääsisin nopeasti pois. Mutta kaikki osuivat ihan kummallisesti.
Nyt menin kokeilemaan samaa turnausta samalla periaatteella, korotin aina korotusten päälle. Ja se toimi TAAAS!
Siellä nyt pelailen ja ihmettelen, että pitäisikö mun nyt noilla kaikilla paskakorteilla lähteä muka pelaamaan. Huonoimmat jätän pois.

Hulluinta on se, että yleensä kortti ei käy, mutta nyt vedot tulee, vaikka suoran välivedotkin ja turnit ja riverit on sopivia.

Siis sanon vaan, että joku mättää. Party kyseessä. Tuossahan palkinnot ovat olemattomia. Olen pelannut muita turnauksia varmaan pian 200. Eikä missään koskaan käy kortti tällai.

8

489

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huoli,

sillä toi vaihe menee nopeasti ohi. Sit jos oikean rahan pöytiä pelaa, niin tuskin sitä ihan noin varomattomasti läiskii.
      Muistan kerran omalla kohdalla, kun kokeilin dollarin pöytää (turnausta). En viitsinyt mennä isompaan, koska aikataulu oli tiukka ja saatoin joutua keskeyttämään pelin. Niinhän siinä sit kävi, että aikataulu tiukkeni entisestään. Oli pakko alkaa paukuttaa all-init joka jaolla. Siinä kävi sit yllättäen niin, että mul oli yli 30000 chippia. Seuraavana olleella oli jotain 4000 chippiä. Käsittämätön munkki kävi. Ihan sama lähtikö 2-7;lla vai kurkoparilla, niin aina ne kääntyi mulle. Pakkohan se oli sit aikatauluista luistaa ja viedä koko turnaus loppuun ja voittoon. Voin vaan kuvitella, miten muita pelaajia otti pannuun, kun yhdelle menee lähes kaikki jaot, teki se mitä tahansa. Siinä ei ollut taidon kanssa mitään tekemistä. Joskus se vaan menee niin. Mut jos pelaan isommassa turnauspöydässä ajan kanssa, niin eipä tule tollai pelattua. Varmaan pitäisi.. ;)

• kummallista..

Mut mitä luulet kun menisit nyt samaan dollarin turnaukseen ja päätät kokeilla pelata samanlaisesti ihan piruuttaan, niinkuin minä tein, ja taas kaikki tulis, niin mitä mahtaisit ajatella?

Hullua touhua, mut tosi kiva pelata kun tulee, vaikkei paljon voitakaan..

• kummallista..

Loppuko sulla se jossain vaiheessa? Et varmaan all-in mennyt enää lopussa?

Mulla molemmilla kerroilla alkoi toi heti alusta ja loppui ku kananlento sit ku oli pitkälti yli 100 000 chipisä. Ja blindit oli sillon jo niin isoja, että kaikki olis menny samantien jos olis turhaan korotellu aina vaan.

• se oli
        kummallista.. kirjoitti:

Loppuko sulla se jossain vaiheessa? Et varmaan all-in mennyt enää lopussa?

Mulla molemmilla kerroilla alkoi toi heti alusta ja loppui ku kananlento sit ku oli pitkälti yli 100 000 chipisä. Ja blindit oli sillon jo niin isoja, että kaikki olis menny samantien jos olis turhaan korotellu aina vaan.

loppua kohti rauhoitella, kun alkoi olla sen verran chippeja, että voi rauhassa odotella, kun muut pelailee toisensa ulos.

En ole sen jälkeen kokeillut, mut varmaan pitäis. Ei noi tulokset tunnu sen parempia olevan "paremmallakaan" pelillä. Ainakaan nyt, kun ei kortti käy mitenkään päin.

• POKERIHUONEELLA

Olen huomannut aivan saman jutun no limit käteispeleissä. On kyseessä itse tai kuka tahansa roskakorteilla vetäjä tai paremmilla vetoa hakeva. Joka ikinen kerta kun korottaa tyhjällä händyllä niin viimeistään riveri osuu yleensä se on heti se korotuksen jälkeinen kortti joka pöytään iskeytyy. Olen ihmetellyt tätä siitä asti kun pokeria aloin tahkoamaan saatana.

Ei tämä sentään ihan aina toimi mutta useimmiten, tosin nyt kolmen viikon aikana minulla ei ole toiminut yhtään mikään, käy juuri päin vastoin. Kun korotan tai menen all in flopissa esim. AA taskuparilla kaveri maksaa 9K kun floppi on 95Q heti all in lyöntini jälkeen joka ikinen kerta kaveri saa kolmoset tai kikkerinsä myös kiinni.

• huomannut myös

korotuksella on kummallinen vaikutus tuleviin kortteihin. jos et korota lainkaan, saat odotella vaikka koko päivän jotain tulevaksi. ei aina mutta usein.

• Dustbust
        huomannut myös kirjoitti:

korotuksella on kummallinen vaikutus tuleviin kortteihin. jos et korota lainkaan, saat odotella vaikka koko päivän jotain tulevaksi. ei aina mutta usein.

Korotuksistahan ne pokerisivut rakensa keräävät.

• èi tietoa
        Dustbust kirjoitti:

Korotuksistahan ne pokerisivut rakensa keräävät.

Kerätäänkö rake koko potista? Siis saako ne rakea enemmän kun korottaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3710
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      72
      1944
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      542
      1598
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      82
      1243
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1057
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      998
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      898
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      853
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      844
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      778
    Aihe