Todella kummallista

täytyi koittaa

Kerroin joskus aikaisemmin kuinka menin vahingossa freeroll turnaukseen, pelaan yleensä nl ja tämä oli limit, joten halusin sieltä pois ja korottelin kaikkien korotusten päälle, että pääsisin nopeasti pois. Mutta kaikki osuivat ihan kummallisesti.
Nyt menin kokeilemaan samaa turnausta samalla periaatteella, korotin aina korotusten päälle. Ja se toimi TAAAS!
Siellä nyt pelailen ja ihmettelen, että pitäisikö mun nyt noilla kaikilla paskakorteilla lähteä muka pelaamaan. Huonoimmat jätän pois.

Hulluinta on se, että yleensä kortti ei käy, mutta nyt vedot tulee, vaikka suoran välivedotkin ja turnit ja riverit on sopivia.

Siis sanon vaan, että joku mättää. Party kyseessä. Tuossahan palkinnot ovat olemattomia. Olen pelannut muita turnauksia varmaan pian 200. Eikä missään koskaan käy kortti tällai.

8

472

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huoli,

      sillä toi vaihe menee nopeasti ohi. Sit jos oikean rahan pöytiä pelaa, niin tuskin sitä ihan noin varomattomasti läiskii.
      Muistan kerran omalla kohdalla, kun kokeilin dollarin pöytää (turnausta). En viitsinyt mennä isompaan, koska aikataulu oli tiukka ja saatoin joutua keskeyttämään pelin. Niinhän siinä sit kävi, että aikataulu tiukkeni entisestään. Oli pakko alkaa paukuttaa all-init joka jaolla. Siinä kävi sit yllättäen niin, että mul oli yli 30000 chippia. Seuraavana olleella oli jotain 4000 chippiä. Käsittämätön munkki kävi. Ihan sama lähtikö 2-7;lla vai kurkoparilla, niin aina ne kääntyi mulle. Pakkohan se oli sit aikatauluista luistaa ja viedä koko turnaus loppuun ja voittoon. Voin vaan kuvitella, miten muita pelaajia otti pannuun, kun yhdelle menee lähes kaikki jaot, teki se mitä tahansa. Siinä ei ollut taidon kanssa mitään tekemistä. Joskus se vaan menee niin. Mut jos pelaan isommassa turnauspöydässä ajan kanssa, niin eipä tule tollai pelattua. Varmaan pitäisi.. ;)

      • kummallista..

        Mut mitä luulet kun menisit nyt samaan dollarin turnaukseen ja päätät kokeilla pelata samanlaisesti ihan piruuttaan, niinkuin minä tein, ja taas kaikki tulis, niin mitä mahtaisit ajatella?

        Hullua touhua, mut tosi kiva pelata kun tulee, vaikkei paljon voitakaan..


      • kummallista..

        Loppuko sulla se jossain vaiheessa? Et varmaan all-in mennyt enää lopussa?

        Mulla molemmilla kerroilla alkoi toi heti alusta ja loppui ku kananlento sit ku oli pitkälti yli 100 000 chipisä. Ja blindit oli sillon jo niin isoja, että kaikki olis menny samantien jos olis turhaan korotellu aina vaan.


      • se oli
        kummallista.. kirjoitti:

        Loppuko sulla se jossain vaiheessa? Et varmaan all-in mennyt enää lopussa?

        Mulla molemmilla kerroilla alkoi toi heti alusta ja loppui ku kananlento sit ku oli pitkälti yli 100 000 chipisä. Ja blindit oli sillon jo niin isoja, että kaikki olis menny samantien jos olis turhaan korotellu aina vaan.

        loppua kohti rauhoitella, kun alkoi olla sen verran chippeja, että voi rauhassa odotella, kun muut pelailee toisensa ulos.

        En ole sen jälkeen kokeillut, mut varmaan pitäis. Ei noi tulokset tunnu sen parempia olevan "paremmallakaan" pelillä. Ainakaan nyt, kun ei kortti käy mitenkään päin.


    • POKERIHUONEELLA

      Olen huomannut aivan saman jutun no limit käteispeleissä. On kyseessä itse tai kuka tahansa roskakorteilla vetäjä tai paremmilla vetoa hakeva. Joka ikinen kerta kun korottaa tyhjällä händyllä niin viimeistään riveri osuu yleensä se on heti se korotuksen jälkeinen kortti joka pöytään iskeytyy. Olen ihmetellyt tätä siitä asti kun pokeria aloin tahkoamaan saatana.

      Ei tämä sentään ihan aina toimi mutta useimmiten, tosin nyt kolmen viikon aikana minulla ei ole toiminut yhtään mikään, käy juuri päin vastoin. Kun korotan tai menen all in flopissa esim. AA taskuparilla kaveri maksaa 9K kun floppi on 95Q heti all in lyöntini jälkeen joka ikinen kerta kaveri saa kolmoset tai kikkerinsä myös kiinni.

      • huomannut myös

        korotuksella on kummallinen vaikutus tuleviin kortteihin. jos et korota lainkaan, saat odotella vaikka koko päivän jotain tulevaksi. ei aina mutta usein.


      • Dustbust
        huomannut myös kirjoitti:

        korotuksella on kummallinen vaikutus tuleviin kortteihin. jos et korota lainkaan, saat odotella vaikka koko päivän jotain tulevaksi. ei aina mutta usein.

        Korotuksistahan ne pokerisivut rakensa keräävät.


      • èi tietoa
        Dustbust kirjoitti:

        Korotuksistahan ne pokerisivut rakensa keräävät.

        Kerätäänkö rake koko potista? Siis saako ne rakea enemmän kun korottaa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      2052
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      56
      1765
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      59
      1644
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1567
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1545
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1465
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1301
    9. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      74
      1204
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1193
    Aihe