Onko Turussa hyviä tanssipaikkoja ?
keski-ikäiselle tanssista pitävälle
tanssia turussa
5
2255
Vastaukset
- Nanna*
No, Turussa tulee mieleen Pyrkivä. Kesäisin Uittamo. Myös Littoisissa on pieni lava, jossa ainakin silloin tällöin on kesäisin tansseja. Ilmaristen lavasta en tiedä, on vissiin vaan juhlapaikkana ja luulisin varmasti vaativan oman parin.
En itse ole käynyt "normaaleissa" tansseissa näistä kuin Uittamolla, enkä tiedä onko muissa millaisia hakusysteemejä. Pyrkivä on käsittääkseni Sekahaun suosiossa, joten varmasti käy vanhempaa tanssivaa väkeä, jotka vaihtavat paria.
VPK:n talon päivätanssit ovat ilmeisesti suunnattu pääasiassa eläkeläisille. Ravintoloista Galax tai Kilta, mutta niistä tiedän vielä vähemmän...
Lähikunnista löytyy Huvilintu Raisiosta ja Nuortentalo Aurasta.
Kaikissa käy tietojeni mukaan keski-ikäisiä ja Pyrkivällä, Uittamolla, Huvilinnussa ja Aurassa on jonkinlaiset hakualuesysteemit.
www.tanssi.net sivustolta löydät tanssipaikat myös maakunnittain. Kannattaa siis sieltä katsastaa kaikki vaihtoehdot. Siellä myös osataan ehkä tarkemmin kertoa paikoista.- Yläneellä
Valasranta Yläneellä on myös suosittu, ainakin nuorten tanssijoiden keskuudessa.
- Nanna*
Yläneellä kirjoitti:
Valasranta Yläneellä on myös suosittu, ainakin nuorten tanssijoiden keskuudessa.
En laskenut Ylänettä enää Turkuun, kun on aika kaukana. :)
Mutta sinnehän tosiaan menee keskustasta bussi! Eli vaikka paikka onkin kauempana, muutamalla eurolla voi hypätä tanssibussiin kauppatorilta tai linja-autoasemalta. Tarkempi tieto löytyy Valasrannan nettisivuilta www.valasranta.fi. Olen itse kulkenut bussilla pari kertaa ja ihan mukavasti on matka mennyt. Hieman voi olla yksinäistä, jos ei sovi itselleen matkaseuraa tai ole sattumalta tutustunut.
(Olin tähän itse asiassa aika yllättynyt itse. Kuvittelen bussissa olevan leppoisa "yhteishenki".)
Valaksella käy paljon nuoria ja aktiivisia tanssiharrastajia, mutta myös vanhempaa väkeä. Uskoisin, että siellä pääsee tanssimaan iästä riippumatta, mutta omaa aktiivisuutta se voi vaatia.
Paikka on tosi mukava, joskin alkukesästä tai loppusyksystä ilma sisällä on aika viileää ja koleaa. Kaikin puolin ihan omaa luokkaansa! Mukaan kannattaa ottaa myös vitonen makkaraperunoita varten. :)
Suosittelen!
- Tanssija
Kokeile Galaxin tiistai-iltaa. Ilmatteeks sisään ja tanssijoita on paikalla.
- Anonyymi
Tortinmäen lava,
Turku
Tänään tanssit
Ti 27.8.2024
🤗
Antti Ahopelto & Etiketti
Gramofoni Oy | 18 € | 19 – 23
Naiset nuoret täällä 💃
Mies tule ja vie parketille 😊
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.33484131 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12531Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692308- 1791935
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161502Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91351- 1121327
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181771290RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601280Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421187