Onko Turussa hyviä tanssipaikkoja ?
keski-ikäiselle tanssista pitävälle
tanssia turussa
5
2284
Vastaukset
- Nanna*
No, Turussa tulee mieleen Pyrkivä. Kesäisin Uittamo. Myös Littoisissa on pieni lava, jossa ainakin silloin tällöin on kesäisin tansseja. Ilmaristen lavasta en tiedä, on vissiin vaan juhlapaikkana ja luulisin varmasti vaativan oman parin.
En itse ole käynyt "normaaleissa" tansseissa näistä kuin Uittamolla, enkä tiedä onko muissa millaisia hakusysteemejä. Pyrkivä on käsittääkseni Sekahaun suosiossa, joten varmasti käy vanhempaa tanssivaa väkeä, jotka vaihtavat paria.
VPK:n talon päivätanssit ovat ilmeisesti suunnattu pääasiassa eläkeläisille. Ravintoloista Galax tai Kilta, mutta niistä tiedän vielä vähemmän...
Lähikunnista löytyy Huvilintu Raisiosta ja Nuortentalo Aurasta.
Kaikissa käy tietojeni mukaan keski-ikäisiä ja Pyrkivällä, Uittamolla, Huvilinnussa ja Aurassa on jonkinlaiset hakualuesysteemit.
www.tanssi.net sivustolta löydät tanssipaikat myös maakunnittain. Kannattaa siis sieltä katsastaa kaikki vaihtoehdot. Siellä myös osataan ehkä tarkemmin kertoa paikoista.- Yläneellä
Valasranta Yläneellä on myös suosittu, ainakin nuorten tanssijoiden keskuudessa.
- Nanna*
Yläneellä kirjoitti:
Valasranta Yläneellä on myös suosittu, ainakin nuorten tanssijoiden keskuudessa.
En laskenut Ylänettä enää Turkuun, kun on aika kaukana. :)
Mutta sinnehän tosiaan menee keskustasta bussi! Eli vaikka paikka onkin kauempana, muutamalla eurolla voi hypätä tanssibussiin kauppatorilta tai linja-autoasemalta. Tarkempi tieto löytyy Valasrannan nettisivuilta www.valasranta.fi. Olen itse kulkenut bussilla pari kertaa ja ihan mukavasti on matka mennyt. Hieman voi olla yksinäistä, jos ei sovi itselleen matkaseuraa tai ole sattumalta tutustunut.
(Olin tähän itse asiassa aika yllättynyt itse. Kuvittelen bussissa olevan leppoisa "yhteishenki".)
Valaksella käy paljon nuoria ja aktiivisia tanssiharrastajia, mutta myös vanhempaa väkeä. Uskoisin, että siellä pääsee tanssimaan iästä riippumatta, mutta omaa aktiivisuutta se voi vaatia.
Paikka on tosi mukava, joskin alkukesästä tai loppusyksystä ilma sisällä on aika viileää ja koleaa. Kaikin puolin ihan omaa luokkaansa! Mukaan kannattaa ottaa myös vitonen makkaraperunoita varten. :)
Suosittelen!
- Tanssija
Kokeile Galaxin tiistai-iltaa. Ilmatteeks sisään ja tanssijoita on paikalla.
- Anonyymi
Tortinmäen lava,
Turku
Tänään tanssit
Ti 27.8.2024
🤗
Antti Ahopelto & Etiketti
Gramofoni Oy | 18 € | 19 – 23
Naiset nuoret täällä 💃
Mies tule ja vie parketille 😊
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39897
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54812Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764