Metsästäjät kusipäitä

kpsl

Kaikki metsästäjät ovat kusipäitä ,kuvittelevat olevansa joitain sankareita,kun saavat tapettua puolustuskyvyttömän luontokappaleen.Saatanan kusipäät.

75

5005

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nro 1

jos provoilee, niin pitää osata. Ei riitä, että heittää paskaa, vaan pitää heittää paskaa siten, että kohteessa herää jotain tuntemuksia. Lapselliset heitot eivät aiheuta mitään.

• todenpuhuja.

Tuntuvat nuo metsästäjät hikeentyvän, kun niitä nimittelee impotenteiksi, joille kivääri on varapippeli. Mikä huvittavinta, se kyvyttömyys on vielä kaiken lisäksi täysin totta!

• ja varakalut
        todenpuhuja. kirjoitti:

Tuntuvat nuo metsästäjät hikeentyvän, kun niitä nimittelee impotenteiksi, joille kivääri on varapippeli. Mikä huvittavinta, se kyvyttömyys on vielä kaiken lisäksi täysin totta!

Jos se kivääri on varapippeli ja tekee sellaista jälkeä niin millainenhan se oikea pippeli sitten on? Tavallisestihan se vara-juttu on aina heikompi siis vaan varalla jos alkuperäinen menee rikki.

• edellinen vastaukseksi
        todenpuhuja. kirjoitti:

provoosi.

• hallinkorpi
        todenpuhuja. kirjoitti:

Haista nyt tyttö kukkanen impotenttiesi kanssa! Eihän sille mitään voi jos luoja loi sinusta niin ruman että metsäsikakin on kanssasi impotentti! No,eihän se sun oma syy ole. Pidin 24 vuotiaaksi saakka "panopäiväkirjaa". Siihen mennessä "päänahkoja" oli kertynyt 320. Mut kyll mä paninkin melkein kuin urakalla. Nyt on ikä 50v ja pippeli eikun vaan kasvanut. Hirviä olen ampunut 16 kpl. Kyllä mä muuten tänäkin aamuna panin. Jaaha, pitääpä tästä lähteä sitä kivääriä tarkkuuttaan...

• olitkin????
        hallinkorpi kirjoitti:

Haista nyt tyttö kukkanen impotenttiesi kanssa! Eihän sille mitään voi jos luoja loi sinusta niin ruman että metsäsikakin on kanssasi impotentti! No,eihän se sun oma syy ole. Pidin 24 vuotiaaksi saakka "panopäiväkirjaa". Siihen mennessä "päänahkoja" oli kertynyt 320. Mut kyll mä paninkin melkein kuin urakalla. Nyt on ikä 50v ja pippeli eikun vaan kasvanut. Hirviä olen ampunut 16 kpl. Kyllä mä muuten tänäkin aamuna panin. Jaaha, pitääpä tästä lähteä sitä kivääriä tarkkuuttaan...

En voinut olla sivusta puuttumatta,kun huomasin tuon nimimerkkisi. Oletin aikaisemmin, että olisit jossain määrin mies, mutta tyrmäät täydeltä laidalta kaikki oletukseni. Tuosta viestistäsi voi päätellä, että olet synynyt isona pippelinä, johon sitten vähitellen alkoi kasvaa muuta anatomiaa ja viimeisenä kehitysvaiheena sitten alkoi muodostumaan kallon sisältöä, jonka kehitys on vielä pahasti kesken. Erittäin patologiselta kuulostaa,kun ottaa huomioon jo saavuttamasi vuosikerrat. Kaiken tuon itsekehusi jälkeen, ihmetystä herättää, että miksi sinun pitää hakea seuraa treffit-palstoilta?

• hallinkorpi
        olitkin???? kirjoitti:

En voinut olla sivusta puuttumatta,kun huomasin tuon nimimerkkisi. Oletin aikaisemmin, että olisit jossain määrin mies, mutta tyrmäät täydeltä laidalta kaikki oletukseni. Tuosta viestistäsi voi päätellä, että olet synynyt isona pippelinä, johon sitten vähitellen alkoi kasvaa muuta anatomiaa ja viimeisenä kehitysvaiheena sitten alkoi muodostumaan kallon sisältöä, jonka kehitys on vielä pahasti kesken. Erittäin patologiselta kuulostaa,kun ottaa huomioon jo saavuttamasi vuosikerrat. Kaiken tuon itsekehusi jälkeen, ihmetystä herättää, että miksi sinun pitää hakea seuraa treffit-palstoilta?

Lue viimeinen päivitykseni palstalta! Tiedän oman arvoni. Enkä hae seuraa sieltä. Haluan venkuilla ,vittuilla ja härnätä. Näytä runkku oma pärstäsi ! Minä olen sen jo tehnyt! Mun e-mail [email protected] Sä oot sellanen vitun nassuttaja vaan...Luulet tietäväsi mutta et tiedä vain luulevasi! t. Markku Ojala Kankaanpää

• hallinkorpi
        olitkin???? kirjoitti:

Vai miksi hiljenit? Mullon lomaviikko enkä pelkää kuukautisverta. Soita 046 8101199 Tuun kipin kapin!

• hoitoa on olemassa.
        hallinkorpi kirjoitti:

Lue viimeinen päivitykseni palstalta! Tiedän oman arvoni. Enkä hae seuraa sieltä. Haluan venkuilla ,vittuilla ja härnätä. Näytä runkku oma pärstäsi ! Minä olen sen jo tehnyt! Mun e-mail [email protected] Sä oot sellanen vitun nassuttaja vaan...Luulet tietäväsi mutta et tiedä vain luulevasi! t. Markku Ojala Kankaanpää

Vai olet sinä mennyt Kankaanpäähän. Tuttu jeppehän oletkin. Jo pienenä olit sellainen äitisi helmoihin juoksentelija, kun me sinua pienemmät tytöt, vähän kiusoittelimme. Jo tuolloin oli havaittavissa, että tulet paljon kärsimään mielenterveysongelmista, tai sanotaanko, että ympäristösi kärsii. Kaikesta voi päätellä, että sinulla on juuri päällä maaninen vaihe, jota et itse ehkä huomaa, joten käännyhän lääkärisi puoleen,enne kuin depsessiivi-vaihe alkaa. Sanon tämän ihan ystävyydellä,väheksymättä mitenkään tilaasi.

• hallinkorpi
        hoitoa on olemassa. kirjoitti:

Vai olet sinä mennyt Kankaanpäähän. Tuttu jeppehän oletkin. Jo pienenä olit sellainen äitisi helmoihin juoksentelija, kun me sinua pienemmät tytöt, vähän kiusoittelimme. Jo tuolloin oli havaittavissa, että tulet paljon kärsimään mielenterveysongelmista, tai sanotaanko, että ympäristösi kärsii. Kaikesta voi päätellä, että sinulla on juuri päällä maaninen vaihe, jota et itse ehkä huomaa, joten käännyhän lääkärisi puoleen,enne kuin depsessiivi-vaihe alkaa. Sanon tämän ihan ystävyydellä,väheksymättä mitenkään tilaasi.

En halua neuvoja anonyymeiltä ihmisiltä. Ja paljonko olen sinulle velkaa kun noin ärsyynnyt höpinöistäni. Kun kerran tunnet minut niin soita minulle tai pidä sitten turpasi kiinni! Seinän takaa on helppo huudella. Puhnroni on julkinen ja se on 046 8101199. Mutta soita näkyvästä numerosta. Odotan!

• hallinkorpi

Odotan koko ajan soittoasi! Mahdoitkohan sittenkään tuntea äitiäni joka kuoli jo vuonna -80. Epäilen että olet vielä täysin kakara tai sitten myös henkisesti sairas kuten minäkin. Puheittesi perusteella.

• kaiki muut lääkäriin

Oletkohan sinä se sama joka aina vastaa jokaiseen viestiin että käänny lääkärin puoleen. Etkö tosiaankaan osaa mitään muuta kun joku haastaa sinut? Siis: etkö tosiaankaa osaa muuta; ymmärsitkö?

• elä...
        hallinkorpi kirjoitti:

Odotan koko ajan soittoasi! Mahdoitkohan sittenkään tuntea äitiäni joka kuoli jo vuonna -80. Epäilen että olet vielä täysin kakara tai sitten myös henkisesti sairas kuten minäkin. Puheittesi perusteella.

kehtoo välittee nuista tyhjänhuastajista.Saatana,aena löötyy vastaansanojia ja hoetoonohjoojia,sanotpa tuota sitte vaekka "päevee". Joskus on taenna tulla itekkii sotkeennuttuva moeseen tyhmyyteen.
        Vuan sitä ee tarvihe kenenkää sulattoo,jotta aletaan männä toesen nimmee kohtaan henkilökohtasuuksiin.Siitä sitä voepi viijjä sanojan vaekka leevättömänpöövän iäreen.

• Kaunis on luoksesi kaipuu...

Katariinan kamarissa valvottiin ,noita suviöitä ihania, persereikään tyttöjä me nussittiin, laihoja ja lihavia. Katariina sanoi ,kyllä tuntuu komialta ,saada kyrpää sivusta,takaa sekä alta. Katariinan kamarissa nussittiin ,että mäihät lensi kattoon asti! ( Abloodeja kiitos!)

• Ootteko käyneet Ellin boksi...

Sinulla kun on kokemusta skitsofreniasta niin ketä lekuria suosittelet Ilomantsin Hattuvaarasssa? Tai vaihtoehtoisesti Ollölän pitäjässä? Oottako käyneet Ellin boksissa toisella linjalla, Ellillä kuppa oli ja kanferttiviinalla,kyrpä pestä piti aina huolella ja sitten kuivata, mällit lennättää peräsuolella,ja päälle huilata!

• HALLINKORVEN KURKUN MALLI

Kun kuses lentää mulle ihanasti suuhun ,ja katson silmihisi niin ihaniin, tuo nautinto iskee ytimeen ja luuhun, kun tartun pakaroihis pirun lihaviin. (Aploodeja, kiitos)

• Hallinkorven poika
        olitkin???? kirjoitti:

No, kuten huomasit varmaan treffiprofiilistani niin tykkään riimitellä biisejä. Sävellänkin niitä. ja soitan skittalla. Ja ammun hirviä ja tapan kaikki villikissat. Wauu!!! Noi kolme tuli nyt tuosta vaan spontaanisti kuin nix nax! Haluatko että teen "Kettutyttöbluesin"? Ja henkilökohtaisesti vain Sinulle Rakkaani Rakoperse. Tiedethän että hullut ovat erittäin luovia sanoi talkkari lunta heitellessään. Vastaa! Vai veikö kettu kielesi?

• hehheh...
        elä... kirjoitti:

kehtoo välittee nuista tyhjänhuastajista.Saatana,aena löötyy vastaansanojia ja hoetoonohjoojia,sanotpa tuota sitte vaekka "päevee". Joskus on taenna tulla itekkii sotkeennuttuva moeseen tyhmyyteen.
        Vuan sitä ee tarvihe kenenkää sulattoo,jotta aletaan männä toesen nimmee kohtaan henkilökohtasuuksiin.Siitä sitä voepi viijjä sanojan vaekka leevättömänpöövän iäreen.

Provoilevat metsämiehet näköjään joutuivat omaan "loukkuunsa".. hahhah..

• kuuluu hoitoon.
        hallinkorpi kirjoitti:

En halua neuvoja anonyymeiltä ihmisiltä. Ja paljonko olen sinulle velkaa kun noin ärsyynnyt höpinöistäni. Kun kerran tunnet minut niin soita minulle tai pidä sitten turpasi kiinni! Seinän takaa on helppo huudella. Puhnroni on julkinen ja se on 046 8101199. Mutta soita näkyvästä numerosta. Odotan!

Ja takuulla tiedät kuka minä olen,älä yritäkkään kiemurrella. Tiedät myös oikein hyvin, että minulla ei ole pienintäkään aikomusta soittaa sinulle. Toivon vain, että menisit käymään lääkärilläsi,kun aivan selvästi sinulla on tuo maaninen vaihe päällä.

• että käyt lääkärilläsi.
        hallinkorpi kirjoitti:

Tunsin äitisi oikein hyvin ja tiedän, että hän kuoli 80-luvulla. Tunnen myös sinut oikein hyvin. En ole henkisesti sairas, mutta tiedän, että sinä olet. En sano tätä,pahuus mielessä, vaan ihan sinun parastasi ajatellen, niin kuin varmasti tiedätkin. Näin äiti viimeksi,vähän ennen hänen kuolemaansa ja hänen vuokseen, annankin sinulle neuvon,mene lääkärisi vastaanotolle.

• hallinkorpi
        että käyt lääkärilläsi. kirjoitti:

Tunsin äitisi oikein hyvin ja tiedän, että hän kuoli 80-luvulla. Tunnen myös sinut oikein hyvin. En ole henkisesti sairas, mutta tiedän, että sinä olet. En sano tätä,pahuus mielessä, vaan ihan sinun parastasi ajatellen, niin kuin varmasti tiedätkin. Näin äiti viimeksi,vähän ennen hänen kuolemaansa ja hänen vuokseen, annankin sinulle neuvon,mene lääkärisi vastaanotolle.

Vittu, kyllä tollasii anonyymejä hulluja piisaa sano Ojalan Make kun paranoidi-kusivittujen viestejä luki! Mutta Ojalan Arviiti ja Väinö ja Arvo ja Antto ne vasta rauhallisia poikia olikin. Ja Marjasen skitsot! Piru vieköön. Eiks mä oo ihan hullu? Mutta pelottaako sua edes ihan vähän? Sano ny edes mun mieliks että edes ihan vähä! Ko et uskalla ja kato, Make uskaltaa. Hei , sääkin oot hullu sano Vihteljärven likka ko poika panematta jätti. Mutta jos mut tiiät niin Make on kyllä aina kiimasta auttanut. Mutta nyt alan runkkaan ja kyllä mun mäihät aina kipsilevyseinän läpi menee . Niinko kiväärin luoti. Äläkä mun penistä vaan pieneksi panettele. Kyllä mulle on niin moni nainen sanonu että " se on isoin mitä oon koskaan saanu". Viegra ja runkkaaminen on ainakin mun peenis linnun paksuutta kasvattanut. Helvetisti. Mutta sähän oot tollanen provo runkku vaan... Eiks niin sano Irwin?! Hei, voitko tilata mulle lääkärin? Vai täytyykö mun itte sekin saatana aika varata! Teistä oo mitään apua....Äläkä vaan "runkku" sano että oon suo pannu ja että mulla on "muka pieni" peeeeeeenis! Jos mun emon oot tuntenut niin oot vanha, nahistunut eukko jota ei pane edes pääministerikään. Eiks ni?

• hallinkorpi
        että käyt lääkärilläsi. kirjoitti:

Kerroppas nyt Ojalan Makelle mikä minun äitini etunimi oli ja mikä mun isäni nimi oli?

• lienee
        todenpuhuja. kirjoitti:

kokemusta useammastakin metsästäjästä...

• Jotain moraalia sentään
        hallinkorpi kirjoitti:

Kerroppas nyt Ojalan Makelle mikä minun äitini etunimi oli ja mikä mun isäni nimi oli?

laittaa tähän julkisesti vanhempiesi nimiä, mutta äitisi kuoli alle 50 vuotiaana keuhkosyöpään (pahoin levinneeseen) ja isäsi kuoli myöhemmin, myöskin syöpään. Sinä olet kolmesta lapsesta vanhin. Sinulla on nuorempi veli ja sisko.

• Sellainen oll Viipuri
        Jotain moraalia sentään kirjoitti:

laittaa tähän julkisesti vanhempiesi nimiä, mutta äitisi kuoli alle 50 vuotiaana keuhkosyöpään (pahoin levinneeseen) ja isäsi kuoli myöhemmin, myöskin syöpään. Sinä olet kolmesta lapsesta vanhin. Sinulla on nuorempi veli ja sisko.

Kyllä olet nyt aivan väärässä ihmisessä!!! Minun osaltani keskustelu/vittuilu loppui tähän! Piste!

• hallinkorpi

Ensinnäkin aika tuhmaa kieltä vielä vaippa housuissa kulkevalta tenavatähdeltä. Syöttääkö äitisi (vai oletko lastenkodissa) sinulle vain velliä. Mutta jos sinulle syötetään murunenkin liharuokaa niin silloin olet täysi idiootti kommenttiesi kera. Ravinnoksi kasvatettavat eläimethän ne vasta ovatkin puolustuskyvyttömiä! Ei mitään mahkuja edes yrittää karkuun. Menehän nyt nassikka silittelemään sitä Vantaan city-karhua että saisit hieman hellyyttä pehmentämään agressiivisuuttasi. Nimittäin kun karhu huitaisee käpälällä niin ei voi olla enää vihainen. Unihan siinä tulee. Näin kerran Venäjällä kun karhu "huitasi koiraa. Valehtelematta koira lensi ainakin 10 metriä. Jaaha, menempä tästä tarkkuuttamaan kivääriäni...

• alanmiehet

rassaako alan miehet päätäsi? olet huvittava siinäkin suhteessa että rassaannut kusipäittesi nimittelemien alan miesten takia!

• tänne sanomaan

nii saat turpaa tai saatat päästä suohon :)

• hallinkorpi

Niin kuka? Ja laita osoitteesi että tiedän minne tulla . Muista vaihtaa vaippa yöksi ettei paikat hierry! Nassikka oot aika veitikka!

• haluat nii voin
        hallinkorpi kirjoitti:

Niin kuka? Ja laita osoitteesi että tiedän minne tulla . Muista vaihtaa vaippa yöksi ettei paikat hierry! Nassikka oot aika veitikka!

tulla sinne sun antamaan sulle turpaan

vitun horo perse

• hallinkorpi
        haluat nii voin kirjoitti:

tulla sinne sun antamaan sulle turpaan

vitun horo perse

Ei taitais poju onnistua. Mutta kunnioitan tavallaan uhmaasi. Oon 20 vuotta pyöritellyt hulluja pörröpäitä eri kapakkojen ovilla että pitäiskö oikein alkaa pelkään? Mutta kun itse aloitit tuon uhoomisen niin laita puhnrosi esillä niin soitan sulle ja sovitaan tapaaminen. Koivuniemen herraa tuollaiset rajut bodari/nyrkkeilijä/ampujat tarvitsisivat kintuillensa.

• vähän muitaki tuolla
        hallinkorpi kirjoitti:

Ei taitais poju onnistua. Mutta kunnioitan tavallaan uhmaasi. Oon 20 vuotta pyöritellyt hulluja pörröpäitä eri kapakkojen ovilla että pitäiskö oikein alkaa pelkään? Mutta kun itse aloitit tuon uhoomisen niin laita puhnrosi esillä niin soitan sulle ja sovitaan tapaaminen. Koivuniemen herraa tuollaiset rajut bodari/nyrkkeilijä/ampujat tarvitsisivat kintuillensa.

kaapissa entä pesäpallo mailoja

ELÄINAKTIVISTIT ON HOROJA

• mitteepä

tuo haitannoo?
      Paljo huonompi homma tuntuu itelläs olovan.
      Tuntuu ihtes piästä löötyvän sitä vankempoo tavaroo ja ihan tääs satsi.
      Jotenka elä kehtoo olla katkera,huonommin tuntuu asijat vielä sulla olovan.

• hallinkorpi

Eikös se niin ollut että 150 metrille kolme napsausta alas on talitintin kyljestä jo varpaan päähän? Siis kaliiberilla 7 kertaa 64. Näin mä muistelen...Vai kuis se oli?

• se..

elikäs noin kolme kulmaminuuttia.

• ytdfsauyxu

Jos ei olis näitä metsästäjiä. niin paljon todennäköisemmin pääsisit Äitisi/isäsi tai jonkun muun läheisen hautajaisiin, kun hirvi tuulee tuulilasista sisään ja kallo halkee.

• hirvet tielle.

Jos ei olisi metsästäjiä jotka karhailee hirvet tielle, ei kenenkään tarvitsis vammautua, tai kuolla hirvikolarissa.

• vihreä
        hirvet tielle. kirjoitti:

Jos ei olisi metsästäjiä jotka karhailee hirvet tielle, ei kenenkään tarvitsis vammautua, tai kuolla hirvikolarissa.

Uskotko itsekkään tuohon,no saathan varmaan
        ketjua aikaiseksi.

• mikään..
        vihreä kirjoitti:

Uskotko itsekkään tuohon,no saathan varmaan
        ketjua aikaiseksi.

uskonasia,vaan pelkkää tietoa.

• vihreä
        mikään.. kirjoitti:

uskonasia,vaan pelkkää tietoa.

Mistä moista tietuu saapi.

• sitä...
        vihreä kirjoitti:

Mistä moista tietuu saapi.

hevonpaskaa yleensä tulee?

• Ei pidä isotella.
        sitä... kirjoitti:

hevonpaskaa yleensä tulee?

antaa sellaista kuvaa, että olisit niin jalo eläin kuin hevonen. Pikemminkin pussipiru, ainakin viestinnästä päätellen.

• sdjfhdsoif
        hirvet tielle. kirjoitti:

Liikkuu öisin ei silloin oo metsästäjät hirvii ajaan. ja harvoin onnettomuuksia sattuun päivisin.

• Kuultu on.
        sdjfhdsoif kirjoitti:

Liikkuu öisin ei silloin oo metsästäjät hirvii ajaan. ja harvoin onnettomuuksia sattuun päivisin.

tuolla harrastettavan metsästystä ihan iltapimeälläkin,jota olemme suuresti tässä vuosia ihmetellytkin. Olen omin silmin nähnyt,kuinka hirviä on juossut vauhkona tielle,kohta sen jälkeen,kun metsästäjät menivät porukalla metsään, ihan keskellä pyhäpäivää.

• Nimetön

voipi tulla nälkä ilman metsästäjiä

• Nimikin on.

on ravintoa ollut,ilman metsästystäkin. Vaikka nälkä on tullut,se onkin merkki siitä, että pitää syödä. Oikealla ravinnolla,kun vatsansa täyttää, ei ala mitkään pelot kummittelemaan,ei sudet eikä muutkaan,vaan elämä tuntuu mahtavalta, eikä suolikaasut vaivaa,kun ei ahda sisäänsä helposti mätänevää lihaa.

• myöskin
        Nimikin on. kirjoitti:

on ravintoa ollut,ilman metsästystäkin. Vaikka nälkä on tullut,se onkin merkki siitä, että pitää syödä. Oikealla ravinnolla,kun vatsansa täyttää, ei ala mitkään pelot kummittelemaan,ei sudet eikä muutkaan,vaan elämä tuntuu mahtavalta, eikä suolikaasut vaivaa,kun ei ahda sisäänsä helposti mätänevää lihaa.

se, että itujen täyspäiväinen syöminen ei ole luontaista lihansyöjäksi tunnustetulle ihmiselle. Myöskään pelot eivät aiheudu ruokavaliosta vaan ihan muista seikoista. Totta on varmasti että ihmiset pelkäävät luontoa nykyään enemmän kuin aiemmin mutta voisiko se johtua esimerkiksi median vaikutuksista, en tiedä. Ruokaa toki saa nykyään vaikkapa vakuumipakattuna tehoviljeltynä kanana mutta onko se parempi vaihtoehto kuin päivän liikunta luonnossa jonka aikana hankkii tuon kyseisen päivän ravintonsa. Voi tietysti olla että 8-16 toimistoistuminen kaupan ja ehkä mahdollisesti elektronisen salin kautta kotiin on luontevampaa monille mutta se kai ei ihmislajinkaan tarkoitus ole?

• Tiedän tään.
        myöskin kirjoitti:

se, että itujen täyspäiväinen syöminen ei ole luontaista lihansyöjäksi tunnustetulle ihmiselle. Myöskään pelot eivät aiheudu ruokavaliosta vaan ihan muista seikoista. Totta on varmasti että ihmiset pelkäävät luontoa nykyään enemmän kuin aiemmin mutta voisiko se johtua esimerkiksi median vaikutuksista, en tiedä. Ruokaa toki saa nykyään vaikkapa vakuumipakattuna tehoviljeltynä kanana mutta onko se parempi vaihtoehto kuin päivän liikunta luonnossa jonka aikana hankkii tuon kyseisen päivän ravintonsa. Voi tietysti olla että 8-16 toimistoistuminen kaupan ja ehkä mahdollisesti elektronisen salin kautta kotiin on luontevampaa monille mutta se kai ei ihmislajinkaan tarkoitus ole?

liikkua,ilman että tarvitsee tappaa eläin saadakseen kuntoa ja ravintoa. Takaan, että uni on paljon parempaa ja virkistävämpää,kun suolessa ei ole lahoamassa raskasta lihaa. Proteiinit voi saada,ilman lihan syömistäkin. Ennen kaikkea metsän riista on tarkoitettu metsän pedoille ravinnoksi, ei ihmiselle, nimittäin jos ei laske itseään kuuluvaksi metsän petoihin. Väitän että riistan syöminen tylsistyttää aivoja, josta olen saanut paljon havaintoa, kun olen seurannut noitten metsästäjien touhuja.

• SimonT

Nyt tosiaankin täytyy kysyä että mikä teillä (meillä) metsästäjillä on kun täytyy tällaisesta pienestä kommentista provosoitua? Mikä ihme teihin aikuisiin ihmisiin puolin jos toisin menee kun pääsette mellastamaan nimimerkin takana? Mikä ihme teitä "luonnosuojelijoita" vaivaa kun käyttäydytte samoin? Tätä palstaa nyt viikon seuranneena en ole onnistunut kovin montakaan asiallista tai rakentavaa keskustelua harrastavaa keskustelijaa puoleen jos toiseen löytämään. Koettakaa molemmat osapuolet edes hieman miettiä kalloissanne mikä vaikutus höpinöillänne on aiheelle. Ei niin mikään.

• ee...

muka vaekutusta.
        Enempi ja enempi vuan kylymiä riettoja.
        Ohhaan tällä selevä vaekutus.

• SimonT
        ee... kirjoitti:

muka vaekutusta.
        Enempi ja enempi vuan kylymiä riettoja.
        Ohhaan tällä selevä vaekutus.

Kylmät on todellakin vaikutukset. Puoleen jos toiseen. Huomioi myös se, että jos jonkun sortin noviisi näissä asioissa sattuu paikalle ja arvostaa hieman asiallisempaa keskustelua, voi hän kääntyä mielummin asiallisempaa linjaa vetävän kannalle. Vakio provoillehan tällä ei ole mitään väliä, mielipide on päätetty jo ennen keskustelua, mikä on sinänsä sääli.

• Vastustaja.
        SimonT kirjoitti:

Kylmät on todellakin vaikutukset. Puoleen jos toiseen. Huomioi myös se, että jos jonkun sortin noviisi näissä asioissa sattuu paikalle ja arvostaa hieman asiallisempaa keskustelua, voi hän kääntyä mielummin asiallisempaa linjaa vetävän kannalle. Vakio provoillehan tällä ei ole mitään väliä, mielipide on päätetty jo ennen keskustelua, mikä on sinänsä sääli.

sinulla ole pälkähtänyt kertaakaan päähäsi, että kun tulet tuomaan omaa tappajan oppiasi tänne rauhaa rakastavien ,tappamista vastustavien palstalle, niin saat opillesi vastustusta aivan varmaan. Niin että sääli vaan itseäsi niin paljon,kun haluat, mutta muista,että emme ole tuuliviirejä, vaan vakaita luontomme ja eläintemme puolustajia, teiltä raakimuksilta. Menehän nyt itkemään äitisi kainaloon, että taas sinua kohdeltiin kaltoin.

• onkin
        Vastustaja. kirjoitti:

sinulla ole pälkähtänyt kertaakaan päähäsi, että kun tulet tuomaan omaa tappajan oppiasi tänne rauhaa rakastavien ,tappamista vastustavien palstalle, niin saat opillesi vastustusta aivan varmaan. Niin että sääli vaan itseäsi niin paljon,kun haluat, mutta muista,että emme ole tuuliviirejä, vaan vakaita luontomme ja eläintemme puolustajia, teiltä raakimuksilta. Menehän nyt itkemään äitisi kainaloon, että taas sinua kohdeltiin kaltoin.

rauhaarakastavien palsta?
        Salli minun nauraa!Pelkkä provoilijoiden,idunnuoleksijoiden ja luonnostavieraantuneiden purkautumiskanava.
        Lisäksi tänne raapustavat kaupunkikopperoistaan muka luonnonsuojelijat,haukkuen maaseudun asukkaat.
        Ehkäpä se äitisi kainalo kuuluu sinun itkupaikaksesi,oma äitini on ollut kuolleena jo kauan.

• Opetetaan nyt.
        onkin kirjoitti:

rauhaarakastavien palsta?
        Salli minun nauraa!Pelkkä provoilijoiden,idunnuoleksijoiden ja luonnostavieraantuneiden purkautumiskanava.
        Lisäksi tänne raapustavat kaupunkikopperoistaan muka luonnonsuojelijat,haukkuen maaseudun asukkaat.
        Ehkäpä se äitisi kainalo kuuluu sinun itkupaikaksesi,oma äitini on ollut kuolleena jo kauan.

ole koskaan opetettu, että jos alat haastaa riitaa, niin voit saada vastuksen? Vai oletko niin egoisti,ettet hyväksy minkäänlaista vastustusta tappamisinnollesi? Vai oletko kertakaikkiaan niin typerä, ettet tajua,kun sinulle sanotaan? Luulisi, että jos olet aikuinen,niin alkaisit myös käyttäytymään aikuisen tavoin. Minusta, kun näyttää siltä, että myös kaupungeissamme asuu paljon älykkäämpiä ihmisiä,kuin teistä tappajista yksikään. Onkin aivan surkuhupaista, että luontoamme ja eläimistöämme on pitänyt lähteä,myös kaupungeista käsin suojelemaan, ennen kuin te hävitätte kaiken.

• vaan..
        Opetetaan nyt. kirjoitti:

ole koskaan opetettu, että jos alat haastaa riitaa, niin voit saada vastuksen? Vai oletko niin egoisti,ettet hyväksy minkäänlaista vastustusta tappamisinnollesi? Vai oletko kertakaikkiaan niin typerä, ettet tajua,kun sinulle sanotaan? Luulisi, että jos olet aikuinen,niin alkaisit myös käyttäytymään aikuisen tavoin. Minusta, kun näyttää siltä, että myös kaupungeissamme asuu paljon älykkäämpiä ihmisiä,kuin teistä tappajista yksikään. Onkin aivan surkuhupaista, että luontoamme ja eläimistöämme on pitänyt lähteä,myös kaupungeista käsin suojelemaan, ennen kuin te hävitätte kaiken.

itseäsi,muiden opettajaksi sinusta ei ole eikä tule.
        Voit pysyä siellä betonikylässäsi omiesi joukossa ja päivitellä mailman pahuutta ja ihmetellä maaseudun asukkaiden elämää.
        Todelliseen elämään luonnon keskellä sinulla ei ole enää minkäänlaista realiteettiä,olet samanlainen laumasielu,kuin muutkin "luonnonsuojeluystäväsi".

Maaseudulla sinunlaisellesi on tietty nimitys.
        Mikäkö?
        No,sehän on löyhkä.

• Maaseudun asukas.
        vaan.. kirjoitti:

itseäsi,muiden opettajaksi sinusta ei ole eikä tule.
        Voit pysyä siellä betonikylässäsi omiesi joukossa ja päivitellä mailman pahuutta ja ihmetellä maaseudun asukkaiden elämää.
        Todelliseen elämään luonnon keskellä sinulla ei ole enää minkäänlaista realiteettiä,olet samanlainen laumasielu,kuin muutkin "luonnonsuojeluystäväsi".

Maaseudulla sinunlaisellesi on tietty nimitys.
        Mikäkö?
        No,sehän on löyhkä.

pysyt pois täältä maaseudun rauhaa rikkomasta. Tiedän kyllä että tulette kavareittenne kanssa tänne maaseudulle, siinä toivossa, että saatte ryypätä ja mellastaa täällä vapaasti, haavoittaen ja tappaen eläimiä. Kävelin tässä kotini lähistössä metsäaukiolla, kun aukon reunoissa olevissa puissa oli useita teeriä puunlatvoissa. Teeret eivät välittäneet minusta ja koirastani mitään,mutta ihmettelin,kun ykskaks, ne kaikki karahtivat lentoon ja samassa näinkin metsästäjän tulevan pyssyineen sinne. Tuo huomio sai havahtumaan, että miten hyvin linnut tietävät tappajan, jota pitää varoa. Välittyyköhän teistä tuo tappajan haju, vai näkevätkö ne heti,kuka on tappaja.

• voi voi.
        Maaseudun asukas. kirjoitti:

pysyt pois täältä maaseudun rauhaa rikkomasta. Tiedän kyllä että tulette kavareittenne kanssa tänne maaseudulle, siinä toivossa, että saatte ryypätä ja mellastaa täällä vapaasti, haavoittaen ja tappaen eläimiä. Kävelin tässä kotini lähistössä metsäaukiolla, kun aukon reunoissa olevissa puissa oli useita teeriä puunlatvoissa. Teeret eivät välittäneet minusta ja koirastani mitään,mutta ihmettelin,kun ykskaks, ne kaikki karahtivat lentoon ja samassa näinkin metsästäjän tulevan pyssyineen sinne. Tuo huomio sai havahtumaan, että miten hyvin linnut tietävät tappajan, jota pitää varoa. Välittyyköhän teistä tuo tappajan haju, vai näkevätkö ne heti,kuka on tappaja.

Olen kuule asunut maaseudulla jo ennenkuin olit edes pilke isäsi ja äitisi silmäkulmassa.
        Mutta ihan hyvän sadun kirjoitit.
        Uskoitko muuten siihen itse?

ps:sinuna varoisin,ettei susi syö koiraasi.

• Tosiasia.
        voi voi. kirjoitti:

Olen kuule asunut maaseudulla jo ennenkuin olit edes pilke isäsi ja äitisi silmäkulmassa.
        Mutta ihan hyvän sadun kirjoitit.
        Uskoitko muuten siihen itse?

ps:sinuna varoisin,ettei susi syö koiraasi.

kertoo tapahtuneen tosiasian, niin sinulle se on satua, mutta kun olet saanut kuulla puna-hilkka sadun, niin se tuntuu olevan sinulle täyttä totta vieläkin, vaikka kerrot olevasi vanhus. Liitänkin tuohon alle todisteeksi tuon oman lauseesi, josta hyvin käy selville,miten vankasti tuo puna-hilkka satu istuu sinun uskomuksessasi. Kysyit että uskonko itse kertomukseeni: En ole vielä niin älytön, ettenkö tiedostaisi tapahtunutta tosiasiaa, mutta sinulla tuntuu menevän todellisuus ja sadut pahasti sekaisin, mikä on pelottavaa,jos kuljet aseen kanssa luonnossa.

"ps:sinuna varoisin,ettei susi syö koiraasi."

• elänyt..
        Tosiasia. kirjoitti:

kertoo tapahtuneen tosiasian, niin sinulle se on satua, mutta kun olet saanut kuulla puna-hilkka sadun, niin se tuntuu olevan sinulle täyttä totta vieläkin, vaikka kerrot olevasi vanhus. Liitänkin tuohon alle todisteeksi tuon oman lauseesi, josta hyvin käy selville,miten vankasti tuo puna-hilkka satu istuu sinun uskomuksessasi. Kysyit että uskonko itse kertomukseeni: En ole vielä niin älytön, ettenkö tiedostaisi tapahtunutta tosiasiaa, mutta sinulla tuntuu menevän todellisuus ja sadut pahasti sekaisin, mikä on pelottavaa,jos kuljet aseen kanssa luonnossa.

"ps:sinuna varoisin,ettei susi syö koiraasi."

koko elämäsi tynnörissä ja nyt päätit tulla sieltä ulos vähän luontoa suojelemaan?
        Et ilmeisestikään ole kuullut susien vieneen koiria pihoista ja metsästäjien ja muiden luonnossaliikkujien läheisyydestä.
        Tunnut itse olevan punahilkka-satujen asiantuntija,jotenka jatka sinä sitä tyhjää jankutustasi vaikka harrastuksenasi,minä jatkan metsästystä.
        Siihen asiaan ei tyhjät mielipiteesi vaikuta paskankaan vertaa.

ps:kun menet takaisin tynnöriisi,muista sulkea kansi,ettei kaikki mailman paha sinne kuuluisi!

• Huomattu on..
        elänyt.. kirjoitti:

koko elämäsi tynnörissä ja nyt päätit tulla sieltä ulos vähän luontoa suojelemaan?
        Et ilmeisestikään ole kuullut susien vieneen koiria pihoista ja metsästäjien ja muiden luonnossaliikkujien läheisyydestä.
        Tunnut itse olevan punahilkka-satujen asiantuntija,jotenka jatka sinä sitä tyhjää jankutustasi vaikka harrastuksenasi,minä jatkan metsästystä.
        Siihen asiaan ei tyhjät mielipiteesi vaikuta paskankaan vertaa.

ps:kun menet takaisin tynnöriisi,muista sulkea kansi,ettei kaikki mailman paha sinne kuuluisi!

huomata muuta elämää ja sen arvoja,kun aivosi on pilattu ilmeisesti sitten jollain tynnöri tuotteilla, josta itse niin paljon mainitset. Tiedän tasantarkkaan, että jotkut pölvästit laittoivat koiriaan metsään susille syötiksi ja joku pöljä laittoi jopa ulos pihanperille naruun kiinni ,ettei vaan pääse sudelta karkuun. Tiedän myöskin, että noilla on hinku päästä vakuutusrahoihin käsiksi, kun syöttävät sudelle (muka) kalliin koiransa. Että semmoisia jeppejä te ootte.

• ongelmaasi
        Huomattu on.. kirjoitti:

huomata muuta elämää ja sen arvoja,kun aivosi on pilattu ilmeisesti sitten jollain tynnöri tuotteilla, josta itse niin paljon mainitset. Tiedän tasantarkkaan, että jotkut pölvästit laittoivat koiriaan metsään susille syötiksi ja joku pöljä laittoi jopa ulos pihanperille naruun kiinni ,ettei vaan pääse sudelta karkuun. Tiedän myöskin, että noilla on hinku päästä vakuutusrahoihin käsiksi, kun syöttävät sudelle (muka) kalliin koiransa. Että semmoisia jeppejä te ootte.

Clerasiliä.Se poistaa näppylät naamastasi ja voit taas tavata ystäviäsi muuallakin,kuin kasvottomana netissä.
        Sinun on aivan turha puhua tynnörituotteista(huom. yhdyssana,jos et sitä ole vielä koulussa oppinut)kohdallani,koska olen täydellinen absolutisti.Oletko sinä?
        Tasantarkkaan tietosi ja sivistyksesi tuntuvat olevan satukirjoista.
        Käyhän välillä hiihtolomallasi ulkonakin,niin jaksat taas ensiviikolla päntätä oikeaa oppia päähäsi,mikäli se yleensä siellä pysyy.
        Tuntuu tuo "tietopuolesi" vielä jonkinverran keskenkasvuiselta.
        Kaikista mielipiteistäsi huolimatta jatkan harrastustani,eli metsästystä!

• En ole absolutisti, mutta r...
        ongelmaasi kirjoitti:

Clerasiliä.Se poistaa näppylät naamastasi ja voit taas tavata ystäviäsi muuallakin,kuin kasvottomana netissä.
        Sinun on aivan turha puhua tynnörituotteista(huom. yhdyssana,jos et sitä ole vielä koulussa oppinut)kohdallani,koska olen täydellinen absolutisti.Oletko sinä?
        Tasantarkkaan tietosi ja sivistyksesi tuntuvat olevan satukirjoista.
        Käyhän välillä hiihtolomallasi ulkonakin,niin jaksat taas ensiviikolla päntätä oikeaa oppia päähäsi,mikäli se yleensä siellä pysyy.
        Tuntuu tuo "tietopuolesi" vielä jonkinverran keskenkasvuiselta.
        Kaikista mielipiteistäsi huolimatta jatkan harrastustani,eli metsästystä!

clerasiliä omiin näppylöihisi,koskapa tunnut olevan siihen niin kovin ihastunut. Yleensähän nuoriso käyttääkin sitä finniensä hoitoon. Sinänsä hyvä uutinen oli, että et penikkana ole vielä keksinyt alkoholia,toivottavasti et muitakaan "mömmöjä". Onhan se koulukkailla tuo kirjoituspuolikin tuoreessa muistissa,joten eipä siinä paljon virheitä saisi tullakkaan,toisin kun vanhemmille ihmisille, ne suotakoon anteeksi, paitsi, jos lukija ei ymmärrä luettua,jos sanat eivät sattuneet yhteen tulemaan. Tarkistelehan muuten kaikki nuo omat kirjoitelmasi, niin huomaat kaikki puutokset. Suurimmat puutteet kuitenkin kirjoitelmassasi onkin kovin vähäinen älyllinen anti. Tiedän ilmoittamattakin, että jatkat tappamista harrastuksenasi,koska ethän sinä tuntisi olevasi suuri ja mahtava persoona, ellet saisi puolustuskyvyttömältä riistetyksi henkeä ja sehän onkin sinulle parasta hengenravintoa,jolla sitten uhoilet.

• pukkasikin
        En ole absolutisti, mutta r... kirjoitti:

clerasiliä omiin näppylöihisi,koskapa tunnut olevan siihen niin kovin ihastunut. Yleensähän nuoriso käyttääkin sitä finniensä hoitoon. Sinänsä hyvä uutinen oli, että et penikkana ole vielä keksinyt alkoholia,toivottavasti et muitakaan "mömmöjä". Onhan se koulukkailla tuo kirjoituspuolikin tuoreessa muistissa,joten eipä siinä paljon virheitä saisi tullakkaan,toisin kun vanhemmille ihmisille, ne suotakoon anteeksi, paitsi, jos lukija ei ymmärrä luettua,jos sanat eivät sattuneet yhteen tulemaan. Tarkistelehan muuten kaikki nuo omat kirjoitelmasi, niin huomaat kaikki puutokset. Suurimmat puutteet kuitenkin kirjoitelmassasi onkin kovin vähäinen älyllinen anti. Tiedän ilmoittamattakin, että jatkat tappamista harrastuksenasi,koska ethän sinä tuntisi olevasi suuri ja mahtava persoona, ellet saisi puolustuskyvyttömältä riistetyksi henkeä ja sehän onkin sinulle parasta hengenravintoa,jolla sitten uhoilet.

puuroa koko satsin.
        Jätän kaltaisesi kaikkine tuotoksinesi ähkimään ja voivottelemaan mailman pahuutta.
        Olenko muuten uhonnut metsästysharrastuksellani?
        Moisen väittämän olet keksinyt sairaassa mielessäsi.

ps:Selvitäppä vielä,mitä absolutisti tarkoittaa.Mömmösikin saat käyttää minunpuolestani ihan itse.

• Oikolukua.
        pukkasikin kirjoitti:

puuroa koko satsin.
        Jätän kaltaisesi kaikkine tuotoksinesi ähkimään ja voivottelemaan mailman pahuutta.
        Olenko muuten uhonnut metsästysharrastuksellani?
        Moisen väittämän olet keksinyt sairaassa mielessäsi.

ps:Selvitäppä vielä,mitä absolutisti tarkoittaa.Mömmösikin saat käyttää minunpuolestani ihan itse.

mailman, tarkoititko maailman? Minunpuolestani, tarkoititko minun puolestani? Ähkäisehän vielä kuitenkin vähäsen ja katsasta tuo kirjoitelmasi. Niin ja muuten tynnöri, pitää olla tynnyri. Ai niin, vai tarkoitatko, että nuo virheet kertovat siitä, että olet mieleltäsi terve?

• onneksi
        Oikolukua. kirjoitti:

mailman, tarkoititko maailman? Minunpuolestani, tarkoititko minun puolestani? Ähkäisehän vielä kuitenkin vähäsen ja katsasta tuo kirjoitelmasi. Niin ja muuten tynnöri, pitää olla tynnyri. Ai niin, vai tarkoitatko, että nuo virheet kertovat siitä, että olet mieleltäsi terve?

se koulusi alkaa taas maanantaina.
        Pääset sinne pätemään.Pätemisesi täällä kun ei oikein tunnu saavan tuulta siipiensä alle.
        Joko olet muuten käynyt keppanasi ostattamassa jollakin täysi-ikäisellä?

• Olisin luullut.
        onneksi kirjoitti:

Pääset sinne pätemään.Pätemisesi täällä kun ei oikein tunnu saavan tuulta siipiensä alle.

katsastaa niitä omia virheitäsi,joita niin viljalti kirjoituksissasi vilisi. Oletko jossain nirvanassa, kun kuvittelet omaavasi siivet? Kuulehan kun sinun on turha odottaa täältä minkäänlaista tuulenpuuskaa niille kuvitelluille siivillesi. Lohdutukseksi sanonkin, että kun olet ollut muutaman päivän ilman pönttöäsi sekoittavia aineita, niin alat tajuta, että ne siivetkin olivat vain huurun tuomaa lainaa.

• kirjoitukseeni.
        onneksi kirjoitti:

Kuten hengentuotteistasi käy ilmi,kannattaa mainitsemasi mömmöt jättää käyttämättä.
        Muussatapauksessa käy kuten sinulle.

Vai haistaa teeret "tappajan hajun".

Muistatko,mikä olikaan tuollaisten tekstien raapustelijan kutsumanimi?
        Etkö muista?
        Sehän on "löyhkä".

• DexteRR
        Vastustaja. kirjoitti:

..pakko vastata kun kerran minulle (SimonT) vastasit.

Mistä ihmeestä viestissäni päättelit että olisin eläinten tappaja, suuri valkoinen metsästäjä? Totesin vain, että puoleen jos toiseen negatiivinen kommentointi aiheuttaa negatviisia mielikuvia. Oletan siis että olet metsästyksen puolustaja eli niin sanottu tappaja. Vai oletanko että olet sittenkin puunhalaaja?

• sinäkin
    • Ei löyhkä.

nimen lähettäjälle. Tiedätkinhän, että kenen ympärillä löyhkää kaiken aikaa, hän mielellään pyrkii välittämään tuota hajua toisille, luullen siten pääsevänsä itse hajusta eroon? Se, että teeret reagoivat välittömästi pakenemalla pyssysankarin tuloon maisemaan on pelkkä tosiasia,jota et voi muuttaa toiseksi, vaikka kuinka löyhkäisit. Itse sitä ihmettelin kovasti, koska olimme koiramme kanssa olleet maisemissa ainakin puolituntia ja teeret istuivat kaikessa rauhassa latvuksissa. Kerro toki ihmeessä tietosi,jos tiedät paremman syyn teerien moiseen reaktioon?

• väärässä

tässäkin asiassa.
        Sana löyhkä kohdallasi tarkoittaa tyhjänpuhujaa ja yleistä kyläläisten naureksinnan kohdetta.

Mutta mikäpä siinä,jatketaan kukin tahollamme.

• Kerroit itse.
        väärässä kirjoitti:

tässäkin asiassa.
        Sana löyhkä kohdallasi tarkoittaa tyhjänpuhujaa ja yleistä kyläläisten naureksinnan kohdetta.

Mutta mikäpä siinä,jatketaan kukin tahollamme.

Jos kerran itse sanot, että löyhkäsi on tyhjänpuhumista, niin uskotaan. Ei sinun sentään tarvitse välittää, jos kyläläiset sinulle nauravat,ajattele positiivisesti, onhan parempi katsoa nauravaa suuta, kun ne usein ovat itkeneetkin,tuolle sinun älyttömyydellesi.

• toki..
        Kerroit itse. kirjoitti:

Jos kerran itse sanot, että löyhkäsi on tyhjänpuhumista, niin uskotaan. Ei sinun sentään tarvitse välittää, jos kyläläiset sinulle nauravat,ajattele positiivisesti, onhan parempi katsoa nauravaa suuta, kun ne usein ovat itkeneetkin,tuolle sinun älyttömyydellesi.

kukaan itke harrastustani.
        Sinulle kyllä naureskellaan,tietäisitpä,kuinka paljon.

• saaaaaatannnaaaaa

haista homo paska,vitun kyrvän nussia

• Tätä uumoilinkin.

"tootio
        Kirjoittanut: saaaaaatannnaaaaa"

olinkin itsensä manalan valtiaan kanssa viestittelemässä. Olipa hyvä että ilmaisit itsesi. Mahtoi olla huono päivä,kun nimimerkkisi noin pitkäksi venähti?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Karhuryhmä

Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?
      Jämsä
      31
      3596
    2. Mitä sä pelkäät

Ettei tää etene?
      Ikävä
      96
      3283
    3. Raisionkaaren koira hyökkäys

Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim
      Raisio
      91
      3142
    4. Mitä kaikkea sä

Olisit valmis tekeen mun eteen vielä? Vai oletko mitään?
      Ikävä
      77
      3088
    5. "Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"

Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m
      Maailman menoa
      68
      2993
    6. Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti

Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.
      Ikävä
      86
      2728
    7. Ei me saada toisiamme

Ei vaan saada. On vain haaveita ja uunelmia
      Ikävä
      35
      2530
    8. Mikä on luonteesi parhain ominaisuus

ja mikä huonoin?
      Ikävä
      67
      2432
    9. Satuit vain olemaan

Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se
      Ikävä
      43
      2298
    10. Vieläkö toivot, että kuulisit

Minusta? Vai suutuitko kun en pystynyt vastaamaan sinulle?
      Ikävä
      88
      2062
    Aihe