Onko Raumalta helppo löytää vuokra-asuntoa? Kun ei ainakaan Oikotieltä yms. löytynyt yhtään(!)...
Vuokra-asunnot?
5
362
Vastaukset
- mutta käytä
oikotietä, niin eiköhän se asunto löydy :)
- Pikaman Tiitu
Kauan saa etsiä ja hinnat ovat melkoisia, mutta on se halvempaa silti ja huolettomampaa kuin oman asunnon ostaminen.
Seuraa paikallisia lehtiä. Joskus onnistuu saamaan suoraan vuokraajalta. Ne ovat aina olleet mukavia ja joustavia ihmisiä. - Neiti Muuttaja
Pikaman Tiitu kirjoitti:
Kauan saa etsiä ja hinnat ovat melkoisia, mutta on se halvempaa silti ja huolettomampaa kuin oman asunnon ostaminen.
Seuraa paikallisia lehtiä. Joskus onnistuu saamaan suoraan vuokraajalta. Ne ovat aina olleet mukavia ja joustavia ihmisiä.Paikallisia lehtiä on tietysti hieman vaikea seurata täältä muualta Suomesta. Tai sitten olen vaan niin tumpelo, etten löytänyt paikallisen sanomalehden ostan-myyn-vuokraan-palstaa netistä.
Hinnat tuskin pahasti kirpaisevat näin Helsingissä asumisen jälkeen. Nimim. 480 e/ 19 neliötä... Neiti Muuttaja kirjoitti:
Paikallisia lehtiä on tietysti hieman vaikea seurata täältä muualta Suomesta. Tai sitten olen vaan niin tumpelo, etten löytänyt paikallisen sanomalehden ostan-myyn-vuokraan-palstaa netistä.
Hinnat tuskin pahasti kirpaisevat näin Helsingissä asumisen jälkeen. Nimim. 480 e/ 19 neliötä...Minkätyyppistä/kokoista asuntoa etsit?
onko jokin suunta mistäpäin raumaa asuntoa haet?
voit vastata myös sähköpostiini: [email protected]. katsotaan voinko auttaa.- kourujärvellä kt:ssa
karppe150 kirjoitti:
Minkätyyppistä/kokoista asuntoa etsit?
onko jokin suunta mistäpäin raumaa asuntoa haet?
voit vastata myös sähköpostiini: [email protected]. katsotaan voinko auttaa.vapaa sopimuksen mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 181896
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs561804- 821443
- 1761418
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli3091387- 211379
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti981005Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä62984Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää34975- 349874