Moikka kaikille!
Mun kysymys koskisi Klamydiaa ja sen etenemistä kehossa. Mulla todettiin klamydia viimekesänä ja vasta nyt tässä helmikuussa se saatiin pois elimistöstäni. Söin kaksi kertaa sen kuurin minkä saa lääkäristä (4 taplet.).
Nyt haluaisin tietää miten nopeasti se tekee sitä arpikudosta munanjohtimiin. Minulla on ollut todella kovia vatsakipuja ja lääkäritkin on sanonut että se voi johtua siitä klamydiasta. Eli? Onko se siis ehtinyt levitä jo mumanjohtimiin ja tehdä niin paljon hallaa etten esim. voi saada enää lapsia sen takia? Onko olemassa tutkimusta missä lääkärit voisivat määritellä klamydian aikaan saaman tuhon?
Kiitos..
Klamydian etenemisestä?
huolestunut-89
1
362
Vastaukset
- selviä kuin sillä,
että asia tutkitaan. Ja totta kai on olemassa tutkimusmenetelmiä, varaat ajan gynekologille ja siitä sitten eteenpäin tutkimuksiin, mm. munanjohtimet tutkitaan, toki paljon muutakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862