alkuviikosta tehtiin susihavainto vanhan Kinnon kaatopaikan läheisyydessä. Jälki todettiin isokokoiseksi suden jäleksi... Muita havaintoja??
Susi Kinnolla
4
370
Vastaukset
Paas googleen petonetti ja katso sieltä. Siellä on tämänseudun havaintoja.
- Susi-Pullinkainen
Se on niillä vähän niin kuin virkana.
- Pikaman Antton
Omin silmin olen lukenut, että asuvat Lapin kerrostalossa ja saavat halvalla asua. Mummot antavat puuroa ja lapset nekkuja.Sossun tädit käyvät pesemässä ja kunnan talkkari leikkaa kynnet.Ei se ole susillakaan enää mitään kurjaa.Jos käyvät välillä Raumalla, eikö olla kiitollisia? Nähdään mekin metsän elämiä edes joskus ja ilmaiseksi.
- Edwartti
Pikaman Antton kirjoitti:
Omin silmin olen lukenut, että asuvat Lapin kerrostalossa ja saavat halvalla asua. Mummot antavat puuroa ja lapset nekkuja.Sossun tädit käyvät pesemässä ja kunnan talkkari leikkaa kynnet.Ei se ole susillakaan enää mitään kurjaa.Jos käyvät välillä Raumalla, eikö olla kiitollisia? Nähdään mekin metsän elämiä edes joskus ja ilmaiseksi.
Olen kyllä kiitollinen, että susia näkyy myös täällä Rauman puskissa, mutta ovatko lemmikkieläimiensä omistajat? (vaikka en juurikaan välitä noista kookkaammista koiraeläimistä)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs491354- 1601166
- 611037
- 8882
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli198881- 12812
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27786Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51771- 346758
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti85737